Design de editie limitata DERO premiat cu 4.000 lei. 1.000 pentru zece finaliste.
Miercuri, 30 Iulie 2014
 
Cele 10 finaliste ale concursului de design editia limitata DERO

adplayers. info

Pasionatii de design, profesionisti sau nu, au fost invitati sa creeze design-ul ambalajului pentru editia limitata a unuia dintre sortimenele DERO, care va ajunge pe rafturile din intreaga tara. Cea mai apreciata creatie va imbraca noul ambalaj al unuia din sortimentele DERO, in editie limitata. Creatia castigatoare  va fi premiata cu 4.000 de lei, iar lucrarile intrate in finala competitiei vor primi cate 1.000 de lei.

Este pentru prima oara cand un brand de detergent din Romania lanseaza o asemenea provocare consumatorilor sai.” a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Cele 10 lucrari finaliste au fost alese din peste 150 de lucrari inscrise in prima faza a competitiei pe o platforma IQads. Lucrarile au fost selectate cu ajutorul unui juriu de specialitate si pe baza voturilor trimise de vizitatorii website-ului. Finalistele sunt semnate de Lana Dumitru, Ionut Popescu, Cristina-Ruxandra Avram, Adriana Chele, Ciprian Bucur, Turcanu Teodor, Amuza Raluca Mariana si Domitian Tincaba

Castigatoarea va fi aleasa din cele 10 finaliste pana pe 4 august, in urma voturilor de pe pagina Facebook DERO, din cadrul etapei finale de votare nationala. Publicul care voteaza poate castiga o excursie in inima Romaniei pentru 2 persoane si produse DERO.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: