Campania Digi Mobil semnata de Papaya, boicotata in Belgravistan!
Vineri, 30 Mai 2014
 
spot: Digi Mobil (sursa: Youtube)
Companie: RCS RDS
Agentie: Papaya Advertising


adplayers. Iulian Toma

Papaya vine cu stiri din Belgravistan. Spotul “Digi Mobil interzis in Belgravistan!” este cea mai recenta realizare a agentiei de publicitate, care a convins RCS-RDS sa promoveze serviciul Digi Mobil. Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle, managerul agentiei, a confirmat ca Papaya se ocupa de campania de lansare a serviciului de telefonie mobila digi Mobil, insa nu a dezvaluit detalii privind strategia de promovare.

Potrivit unor surse apropiate agentiei, primul spot face parte dintr-o serie de executii creative care are ca punct de plecare dezvoltarea regionala a companiei. Desi nu a fost comentata de directorul de marketing, potrivit unor surse adplayers, dupa Romania, Italia, Ungaria, Cehia si Slovacia, compania se dezvolta pe piete din zona Eurasia.

Explicatia spotului? Belgravistan traieste din petrol, gaze si mine de diamanete

Daca Tiderle nu a vorbit, compania RCS RDS este mai generoasa in explicatii: “Belgravistan a devenit republica independenta in 1996 si in prezent este tara cu cea mai bogata populatie din lume. Zacamintele imense de petrol, gaze naturale si diamante recent descoperite, precum si numarul relativ mic al populatiei au facut ca belgravii sa devina cei mai bogati oameni de pe planeta. Practic nu exista cetatean al Republicii Belgravistan sa nu detina cateva puturi de petrol si gaze si o mina de diamante. Si foarte multi bani.

Multe companii vestice au intrat in acest El Dorado al estului. Conditiile de pricing ale tuturor produselor importate sau vandute pe piata belgrava sunt insa strict reglementate de stat, prin asa numitele legi ale Protectiei Interne – ele presupun ca orice bun, produs sau serviciu, sa aiba cel mai mare pret din lume, in orice moment. Daca se dovedeste ca acelasi produs sau serviciu se vinde in alta parte a lumii la un pret superior, pretul acestuia creste imediat in piata belgrava pana la un nivel la care nu poate fi concurat. Insa aceasta masura nu a fost luata vreodata, pentru ca nu a fost cazul. Totusi, pentru a preveni o situatie de genul acesta, legea prevede ca la fiecare trimestru preturile sa se tripleze.

In 20 aprilie 2014, RCS & RDS a lansat in Belgravistan serviciul de telefonie mobila Digi Mobil. In data de 29 Mai 2014, in urma numeroaselor plangeri ale populatiei privind pretul prea mic la care acest serviciu de telefonie mobila era oferit, Parlamentul Belgrav ia decizia interzicerii abonamentelor Digi Mobil si infiintarea unei comisii care sa ancheteze modul in care acest pret a ajuns pe masa consumatorilor”.

Desi lansat de nici 24 de ore, spotul Digi Mobil a strans deja pe Youtube aproape zece mii de vizualizari.

 Mai mult in Conturi, Licitatii


PUBLICITATE: