Banca Romneasca ia credit BBDO
Marti, 24 Octombrie 2006

Banca Romneasca ia credit BBDO

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Prima campanie TV pentru Banca Romneasca Creditul pentru casa   este semnata de Graffiti BBDO, dupa cum spun reprezentantii companiei conduse de Catalina Cernica, ntr-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro. Campania se deruleaza din octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata  si pentru segmentele presa scrisa, radio  si internet.

Banca Romneasca ia credit BBDODupa cum spun oficialii companiei "La prima aparitie pe TV, Banca Romaneasca  si-a dorit sa dezvolte un concept atragator care sa comunice mai mult dect avantajele produselor din portofoliul bancii.  Achizitionarea unei case nu reprezinta numai o mplinire materiala, ci  si o mplinire profund emotionala. ntregul confort personal se construieste n jurul acelui loc care nseamna cu adevarat acasa", afirma reprezentantii companiei.

De-abia astepti sa ajungi acasa

Pornind de la acest mesaj cheie si adresndu-se unui target tnar, n ascensiune profesionala, pentru care achizitionarea unei case reprezinta una din prioritatile vietii lor, dezvoltarea conceptului creativ s-a axat pe mesajul :  De-abia astepti sa ajungi acasa cnd ai casa ta.

Banca Romneasca ia credit BBDO

Dupa cum precizeaza agentia, prin aceasta campanie, si prin prima prezenta pe TV, Banca Romneasca a dorit sa comunice att o oferta foarte atragatoare din punct de vedere financiar, ct si sa-si reafirme mesajul de a fi aproape de clientii sai, carora le ntelege nevoile si raspunde la ele, conchid ei.

Eroul spotului, un ghid de muzeu, impune vizitatorilor sai un ritm alert, turul de muzeu transformndu-se ntr-o cursa, totul pentru a ajunge ct mai repede n noua lui casa si a se bucura de sentimentul de a detine propria casa. Personajul este interpretat de catre Bogdan Dumitrache, eroul scurt-metrajului Trafic, premiat la Cannes n 2004, spun creativii.

Filmarea

Banca Romneasca ia credit BBDOFilmarea spotului s-a realizat la nceputul lui octombrie la Complexul COR de la Snagov avndu-l drept regizor pe Radu Muntean, cel care dupa Furia n 2002, realizeaza al doilea lung metraj anul acesta Hrtia va fi albastra. Imaginea a fost semnata de catre Tudor Lucaciu. 

Autorii

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca Creative Director, Adina Basag Copywriter, Diana Cristea Art Director, Liviu Isop AV Producer, Stefan Chiritescu Senior Account Planner, Anca Iulia Calin Account Director, Corina Gavrilita Media Planner.

De la Banca Romneasca: au participat Cristina Lepadatu Marketing Manager  si Dana Constantinescu Senior Marketing Officer.


PUBLICITATE: