BRD a sponsorizat tenisul cu 2,5 Milioane de euro
Joi, 12 Martie 2015

Bogdan Enoiu - GM McCann Worldgroup, 
Philippe Lhotte - CEO al BRD si Ilie Nastase - la anuntarea  BRD Nastase Tiriac Trophy

adplayers. Iulian Toma

BRD a sponsorizat tenisul romanesc, in ultimii 14 ani, cu aproximativ 2,5 milioane de euro, au afirmat pentru adplayers oficiali de comunicare ai bancii. Colaboarea intre Federatia Romana de Tenis (FRT) si BRD – Societe Generale cuprinde mai multe proiecte de sustinere a activitatilor federatiei de tenis autohtone.

Intrebat de adplayers la cat se ridica sponsorizarea editiei aniversare BRD Nastase Tiriac Trophy de 20 de ani, Philippe Lhotte, Presedinte si CEO al BRD, nu a dezvaluit valoarea sustinerii turneului din acest an.

Pastrand clauzele de confidentialitate, nu a fost mai vorbaret nici Bogdan Enoiu - managerul grupului McCann Worldgroup, organizator al turneului de tenis. Vorbind despre ordinul de marime al sponsorizarii BRD pentru editia din acest an, Enoiu a afirmat ca doar pentru editia din acest an este vorba de “cateva sute de mii de euro”,  fara a dezvalui insa valoarea exacta a bugetului.

(Actualizare 13 Martie.11.30)

Scurt istoric al colaborarii BRD cu tenisul romanesc

Alaturarea numelui BRD de tenisul romanesc incepe in anul 2000, prin parteneriatul cu Federatia Romana de Tenis. Colaborarea bancii cu federatia autohtona de tenis marcheaza si prima parte a sustinerii acestui sport, etapa care se continua pana in anul 2008.

Tenisul romanesc revine pe agenda marketi ngului bancii in 2011, odata cu turneul ATP de la Bucuresti, care a dat si numele competitiei BRD Nastase Tiriac Trophy. In 2014, BRD devine sponsor de titlu si la BRD Bucharest Open, turneul WTA de la Bucuresti.


Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: