Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu" tinteste un business de 900.000 – 1.300.000 EUR si 600-900 de cursanti pe an
Miercuri, 05 Octombrie 2011


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu” vrea 600-900 cursanti pe an si un business de 900.000 – 1.300.000 EUR, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Mihai Craiu, General Manager la Media Consulta International, grupul din care face parte si Corporatia de Televiziune si Film, compania care opereaza afacerea scolii de televiziune.

Managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar cu 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.

Potrivit lui Craiu, investitia in Scoala de Televiune in care este partener este de 500.000 de euro, din care 220.000 de euro in retehnologizarea scolii lansate in urma cu 5 ani, iar restul de aproximativ 280.000 de euro in servicii de marketing si comunicare.

1.350 de euro, ca sa lucrezi in TV.

O suma de 150 euro pe luna, timp de 9 luni, ii trebuie unui cursant ca sa parcurga Scoala de Televiziune Tudor Vornicu. Cursurile sunt suficiente pentru cineva care isi propune sa lucreze in domeniul televiziunii, jurnalismului tv, productiei de programe sau productiei de publicitate, a mai declarat Mihai Craiu, pentru AdPlayers. In final, un buget de 1.350 de euro.

Desi oficial incepe pe 10 octombrie, pentru ca scoala este una de meserii, “cancelaria” spune ca din experienta anilor trecuti, cei care vor sa urmeze scoala in paralel se mai inscriu inca o luna de la data inceperii scolii.

“Oricine poate veni, dar nu oricine termina”, explica managerul pretentiile calitative ale procesului de educatie care garanteaza 20 de burse ale caror beneficiari primesc banii de scoala inapoi. Alti 20 absolventi primesc contracte ferme de munca in companiile partenere programului de scolarizare. Pe langa cursurile propriu-zise cursantii fac practica in televiziuni sau companii partenere programului scolii.

Printre partenerii Scolii de Televiziune “Tudor Vornicu” se numara TVR, Realitatea TV, The Money Chanel, B1 TV sau grupuri de marketing si comunicare cum sunt WPP, McCann Worldgroup, The Group, Publicis, Group M,  sau Media Consulta International.

Doar 10% aleg Televiziunea

Nu toata lumea care urmeaza cursurile scolii ajunge “pe sticla”. “Sunt multe alte meserii unde ai nevoie de aceste cursuri. De fapt, asa am si vazut “Scoala de Televiziune Tudor Vornicu”. Este o scoala de meserii”, sustine Craiu.

Partenerul scolii de televiziune spune ca doar 10 % dintre absolventi isi doresc sa munceasca intr-o televiziune. Restul opteaza pentru grafica, productie sau alte locuri de munca. Incepand de la operator si pana la prezentator toata lumea invata sa faca multe lucruri pentru ca uneori altcineva sa ajunga “pe sticla”. 

Managerul spune ca nu trebuie sa uitam ca pe langa televiziuni mai exista productie Tv, productie de reclame, productie de evenimente, dar si multe altele in care de la tehnici de productie de film pana la editare de materiale audio video este nevoie de aceste cunostinte.

Partenerul Scolii de Televiziune “Tudor Vornicu” sustine ca durata de 9 luni in care un cursant se implica este optima. “O perioada mai scurta, cum este cea de 3 luni in care o alta scoala de profil concurenta promite cursantilor ca ajung pe sticla este insuficienta promisiunii de a livra oameni de meserie”. explica Mihai Craiu, facand trimitere discreta la concurenta. “Poti sa ajungi in 3 luni pe sticla din sufragerie, dar in niciun caz sa lucrezi intr-o televiziune”.

Mai mult articole in  Media Consulta International


PUBLICITATE: