Noul top management Media Mall extinde serviciile regiei media pe BTL si PR
Luni, 10 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Carmen Andrei (foto) este noul Director Executiv la regia de vanzari Media Mall. Gabriel Militaru, fostul Director Executiv, pana in august 2007, a preluat functia de Director General al companiei.

Cu o experienta de peste 12 de ani in media si publicitate, Carmen Andrei va aduce, conform oficialilor Media Mall, o contributie semnificativa la diversificarea si largirea ariei de interes a companiei.

“Vrem sa comunicam mai mult pentru clienti si de aceea am ajuns la concluzia ca vom dezvolta inclusiv zona de servicii PR si activitati BTL unde vom avea in curand noutati pentru o parte din clientii regiei”, a afirmat, pentru AdPlayers, Carmen Andrei - Director Executiv la Media Mall.

“Este vorba de cresterea unei serii de servicii si activitati de care se leaga si portofoliul de vanzari media al regiei”, adauga Gabriel Militaru (foto) - Director General al regiei „Chiar aveam nevoie de cineva cu experienta pentru a ne sprijini in demersul nostru de a extinde serviciile regiei”, motiveaza el numirea noului director executiv.

Media Mall a avut anul trecut o cifra de afaceri mai mare de 2 Milioane de EUR, a mai afirmat pentru AdPlayers Militaru, care mai sustine ca numai in prima parte a lui 2007 afacerea s-a ridicat la peste 1,5 Milioane EUR.

Conform executivului, regia de vanzari are in prezent o echipa formata din 14 persoane, la care se adauga contributia altor 6 oameni pe alte companii adiacente din grup, aducand intreaga echipa la un total de 20 de oameni.

Managerul general estimeaza ca regia de vanzari are aproximativ 40% din bugetul Tv pentru copii, volum care,  pe de alta parte, reprezinta aproape jumatate din cifra de afaceri Media Mall.

Printre obiectivele declarate ale noului management se numara inclusiv dezvoltarea de activitati BTL si PR pentru clientii din portofoliul agentiei. “Ne propunem sa dezvoltam serviciile de BTL pentru targetul de copii si parinti de la Minimax”, adauga directorul general al companiei.

“Am constatat, spre exemplu, ca exista o implicare puternica a parintilor in activitatile copiilor. La aceste servicii se pot adauga si cele pe targetul canalului Animax sau SportKlub - nume castigat de curand in portofoliul de vanzari al regiei”, a mai spus oficialul. “Un alt obiectiv este sa crestem numarul de parteneri din presa locala pe care ii reprezentam”, a conchis Gabriel Militaru, pentru AdPlayers.ro.

Infiintata in 2002 cu capital integral autohton, Media Mall are in portofoliul regiei de vanzari canale media tv - Minimax, Animax, Sport Klub; reviste (Auto Mondial  -pe clienti non auto, Lumea Copiilor, Pici,) si presa locala - Ziarul de Vrancea, Ziarul de Roman, Impact, Monitorul de Valcea

AdPlayersInfo

Carmen Andrei (39 ani) a inceput cariera in publicitate in 1993 la Young & Rubicam ca Account Manager pe Colgate Palmolive. Intre 1996 si 1998 a lucrat la McCann Erickson de pe pozitia de Media Manager pentru clienti cum sunt Boots Healthcare, L’Oreal sau Coty.

Din 1998 lucreaza pentru MindShare Media, unde, in perioada 1998 / 2000 este strategic Planner si ajunge in 2000, International Media Coordonator pentru Unilever South Central pana in 2002, an din care a fost Media Investment Director pentru conturi ca Kraft, Ministerul Turismului, Zapp, Gillette, Samsung, Lufthansa, Pfizer. In ultimul an, Carmen Andrei a fost Client Service Director la Netbridge Investments si mai apoi Media Director la agentia United Media.

PUBLICITATE: