Initiative si DRAFTFCB intra in parti egale in Brand Connection
Miercuri, 11 Martie 2009

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Initiative si DRAFTFCB isi unesc volumele de media prin intrarea in actionariatul Brand Connection. Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc (foto) respectiv de Bogdan Santea (foto, dreapta), au format o alianta strategica care e concretizeaza prin intrarea DRAFTFCB in actionariatul Brand Connection, in parti egale cu Initiative.

Atat 
Initiative, cat si DRAFTFCB, sunt membre Interpublic Group of Companies [NYSE:IPG], unul din cele mai mari holdinguri de marketing si comunicare din lume. 

Autorii miscarii spun ca aceasta consolidare a bugetelor de media DRAFTFCB va duce la o crestere cu 10-15% a bugetelor derulate de Initiative si Brand Connection in anul 2009. 

Alianta se va concretiza si la nivel operational si legal. Operatiunile companiei Brand Connection vor continua sa fie conduse de Ileana Tomescu, care devine Managing Partner al agentiei de media, urmand sa aiba o participatie in actionariatul companiei. Cu o experienta de peste 12 ani in media, si totodata unul dintre angajatii istorici ai grupului de comunicare din care fac parte agentiile de media Initiative si Brand Connection, Tomescu a preluat functia de Managing Director Brand Connection din 2006.

Potrivit reprezentantilor celor doua companii, clientii DRAFTFCB vor beneficia de serviciile de media oferite de echipa Brand Connection, care va oferi clientilor avantajul competitiv al puterii de cumparare media prin volumele cumulate impreuna cu Initiative. De asemenea, know-how-ul si instrumentele de cercetare si planificare strategica de care beneficiaza Brand Connection vor completa competentele de creatie si marketing ale echipei DRAFTFCB. 

Agentia de media Initiative deruleaza printre altele contul de media al operatorului de telefonie mobila Orange, doar acest cont fiind estimat la aproximativ 15 Milioane EUR pe an. Brand Connection este o agentie de media care cumuleaza mai multe volume de media ale unor agentii  si clienti de pe piata locala.

Condusa de Bogdan Santean (foto), agentia de publicitate DRAFTFCB anunta o cifra de afaceri de 7 milioane EUR numai pe prima jumatate a anului trecut.

Potrivit unor surse din piata, alianta ar putea aduce pe piata un pol de media estimat in 2009 la 40-45 milioane EUR.


PUBLICITATE: