Elevate Media trage reclama in lift
Joi, 18 August 2005

( AdPlayers.ro ) Elevate Media promoveaza in Romania reclama in lift. Noul canal de comunicare pentru advertiseri dupa cum spun reprezentantii sai, aceasta este un suport media atat de tip out of home (OOH) cat si very close to home (VCTH), un concept de advertising folosit si in alte tari din lume. Dezvoltat pentru spatiile de reclama oferite de lifturile din blocuri, acest suport faciliteaza, potrivit aceleiasi surse, o apropiere foarte mare de publicul tinta, atat fizic cat si emotional.

„ Este un spatiu inchis si monoton si de aceea cautam cu privirea un loc in care sa gasim ceva interesant de citit” spun cei de la Elevate Media vorbind despre Lift - noua locatie a mesajelor. „De cele mai multe ori nu gasim insa decat instructiunile de folosire ale liftului”

Tudor Maxim, Managing Director al agentiei Elevate Media a declarat: „ Vrem sa contribuim la succesul companiilor medii si mari, dar si la succesul companiilor mici ce isi desfasoara activitatea intr-o zona restransa, locala, dar care au bugete limitate pentru investitii in publicitate la nivel de intreg Bucurestiul sau pentru tot teritoriul Romaniei”

Oficialii Elevate afirma  ca studiile internationale au aratat ca intr-un spatiu inchis, de dimensiuni reduse, in care nu exista stimuli vizuali sau auditivi, un mesaj publicitar are un impact foarte mare atat din punct de vedere al citirii acestuia (peste 95%) cat si din punct de vedere al ratei de memorare (peste 80%).

Agentia de media spune ca vrea sa transforme calatoria cu liftul intr-o activitate agreabila si in acelasi timp sa ofere companiilor o solutie media noua, inovativa, complementara mijloacelor traditionale de reclama, prin amplasarea de tablouri publicitare in lifturi din zone rezidentiale, din cladiri de birouri si din hoteluri.

”In acest moment avem un portofoliu consistent de locatii in cele mai bune zone. Acestea sunt atent selectate pentru a corespunde standardelor noastre” a adaugat Diana Filip, Director de Media al agentiei Elevate Media. „Problema logistica a fost cea mai mare provocare a noastra, insa prin folosirea celor mai bune tehnologii reusim sa desfasuram campanii care pot fi usor controlate si monitorizate” incheie sefa de media a agentiei. ( Irina Toma )


PUBLICITATE: