Rezultatele cautarii dupa : "sursa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Artmark lansează „Summer Sale, un nou concept  dedicat tinerilor colecționari de artă, cu pornire de la un preț simbolic de doar 100 euro
Joi, 03 Iulie 2025
 Toate lucrările incluse in cele două evenimente pot fi admirate in expoziția deschisă cu intrare liberă, la Palatul Cesianu-Racoviță (din str. C.A. Rosetti nr. 5), in intervalul orar 10.00-20.00, zilnic (de luni pană duminică). Ambele licitații vor avea loc atat in sală, cat și online, pe Platforma...
Peste doua luni, Festivalul Internațional George Enescu 2025 transforma România în cea mai mare scenă a muzicii universale
Miercuri, 25 Iunie 2025
 Incepand cu 24 august, timp de 29 de zile, Romania devine cea mai mare scenă a muzicii universale cu cea de-a XXVII-a ediție a Festivalului Internațional George Enescu 
70% dintre români consideră că berea face parte din experiența fotbalului. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Iunie 2025
 In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
Olini propune imunitate de fier cu produsele naturale
Luni, 17 Februarie 2025
 Producatorul polonez de uleiuri presate la rece, oteturi artizanale si nu numai, propune o varietate de produse naturale, care ii ajuta pe cei interesati sa creasca imunitatea si sa sustina un stil de viata sanatos
Recorduri de piata in licitatiile de arta Artmark 2024 in Romania, dar si in Bulgaria si Croatia
Vineri, 03 Ianuarie 2025
 Cea mai mare casa de licitatii din Romania anunta un total mai mare al vanzarilor prin licitatie, de 11,36 mil. euro (in crestere cu 24,8% fata de cifra totala de licitatie a anului 2023, de 9,1 mil. euro), precum si o rata medie de adjudecare in cadrul licitatiilor de 73,38% (in crestere fata de rata medie de...
Caroli Foods Group extinde categoria de produse ready meals si lanseaza Humus Maestro, cinci variante de humus fara E-uri
Marti, 10 Decembrie 2024
 Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
Eva Mendes este imaginea noii ape potabile filtrate FloeWather
Marti, 30 Iulie 2024
 Eva Mendes a devenit imaginea noii ape potabile in doza de aluminiu, FloeWater. Fabricata cu o tehnologie unica de filtrare, FloeWater intra pe piata locala cu o apa potabila cristalina, cu dubla filtrare, disponibila in doze de aluminiu de 250 ml.
LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche
Joi, 11 Iulie 2024
 Un eveniment muzical de exceptie, prezentat de catre ansamblul de muzica baroca SEMPRE, LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche Joi, 11 Iulie 2024, de la ora 19, in elegantul spatiu al Palatului Bragadiru
 Studiu de caz Lighthouse PR & XTB Romania: Cum a pozitionat comunicarea strategica XTB ca lider de opinie in industria financiara din Romania
Luni, 08 Iulie 2024
 Daca in 2019, XTB Romania a avut circa 220 de aparitii media, in 2020, prezenta in media a crescut la peste 1,300 aparitii. In anul 2023, XTB a inregistrat peste 3,700 de aparitii media si analisti XTB la emisiuni TV
 Programul In Stare de Bine a unit 900 de copii prin sport si aventura
Joi, 27 Iunie 2024
 Sustinut de Kaufland Romania si derulat de Reality Check, proiectul „Educatie prin sport si aventura" este finantat prin programul In Stare de Bine si implementat de Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile.
Lansat in 1999 si avand incasari de 465 de milioane de dolari, Matrix se intoarce cu al cincilea film.
Miercuri, 26 Iunie 2024
 Cu 4 premii Oscar si incasari de 465 de milioane de dolari, la un buget de 63 de milioane de dolari, Matrix a luat nastere in 1999 si a fost revolutionar la vremea respectiva.
Noul Studiu de Audienta Outdoor. Romanii petrec 4 ore in afara cladirilor si 96% dintre ei sunt expusi publicitatii outdoor.
Luni, 17 Iunie 2024
 „Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
 Peste 40.000 de persoane cu autism cer candidatilor asumarea unui angajament
Vineri, 07 Iunie 2024
 Initiat de peste 200 de organizații ale părinților și specialiștilor, Angajamentul pentru Autism invită toți candidații la alegerile locale, europene, parlamentare și prezidențiale să susțină drepturile persoanelor cu autism din Romania, familiilor acestora și organizațiilor care ii reprezintă.
Lider pe piata camerelor de bord, Nextbase promite un plus de siguranta pe drumurile din Romania
Miercuri, 05 Iunie 2024
 Nextbase iQ a fost numit, la CES 2024, cel mai bun si inovativ sistem de securitate pentru vehicule, fiind inclus si in lista TIME Best Inventions. Aceasta reprezinta prima si singura platforma aftermarket din lume pentru vehicule conectate.
De 1 iunie, TVR devinde televiziunea copiilor
Joi, 23 Mai 2024
 Doi adolescenti vor fi prezentatori pentru o zi ai Telejurnalului TVR 1, de la ora 20.00, iar telespectatorii pot castiga premii de exceptie, de la excursii, la hoverboard – uri si multe altele
Volkswagen impreuna cu adam&eveDDB si Dark Energy lanseaza noua platforma de brand „YourWagen”
Miercuri, 08 Mai 2024
 Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Godmother a luat Aur la ,,Ideea creativa a anului in comunicare” pentru campania pro educatie ”UTCB Got Charm”
Miercuri, 20 Martie 2024
 Pornind de la faptul ca Industria videochatului este o poarta de  intrare pentru industria exploatarii umane, pentru a atrage atentia publicului, agentia a mizat in campanie pe un contra narativ, folosind aceleasi tactici, formate si plasare de mesaj precum studiourile de videochat. Mai multe autoturisme...
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
TVR INFO a inregistrat o crestere spectaculoasa de audienta in 2023
Vineri, 05 Ianuarie 2024
 La doar un an si jumatate de la relansare, canalul de stiri al Televiziunii Romane a inregistrat o dublare a cifrelor de audienta
1 2 3 4 5 »