Rezultatele cautarii dupa : "publicitatea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Cu 32 de ani de expertiza media, Mihnea Vasiliu, singurul jurnalist si manager de media din Romania detinator al unui MBA London Business School, a plecat la cele vesnice, la doua saptamani dupa despartirea de Grupul Ringier
Vineri, 28 Iulie 2023
 Din 1992 in jurnalism si management de media in Romania, Mihnea Vasiliu (57 de ani) a inceput la MediaPro, ca reporter al agentiei de stiri Mediafax, a devenit sef al agentiei de stiri si mai apoi Director General al MediaPro Group, sub care opera agentia Mediafax, Pro Sport, Ziarul Financiar, Publimedia...
Creativitate eficienta. Cum cresc vanzarile brandurilor suporturile neconventionale de indoor advertising
Joi, 06 Iulie 2023
 Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in...
Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
Miercuri, 12 Aprilie 2023
 Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management (
Catena, Profi, Kaufland, Penny si Dr. Max in Top 5 cele mai vizibile branduri monitorizate in saptamana 13-19 martie 2023. Cercetare mediaTRUST.
Vineri, 24 Martie 2023
 Parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST Romania, compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai indelungata experienta pe piata si cel mai vast portofoliu de client din Romania
AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ”
Luni, 12 Decembrie 2022
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit,...
Romanii si platile cu cardul. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
HUAWEI Ads anunta parteneriate globale si solutii inovatoare la DMEXCO 2022
Joi, 22 Septembrie 2022
 Platforma de comunicare isi consolideaza cresterea rapida in Europa prin dezvoltarea ecosistemului de publicitate Huawei si pregateste parteneriate globale pentru siguranta brandului si imbunatatirea calitatii traficului
2 din 5 respondenti ai Hootsuite's 2022 Social Media Trends au indicat scaderea reach-ului organic. Micro-ambasadorii de brand, mai buni decat cei mari.
Luni, 12 Septembrie 2022
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu,...
Marketing si comunicare de 24 de ani. Drumul Irinei Pencea, de la studenta la ASE care a dat piept cu marketingul real in 1998, la Chief Marketing Officer, eMAG, in 2022.
Vineri, 29 Iulie 2022
Cum a inceput sa lucreze din 1998 in marketing si comunicare si la ce proiecte si campanii de comunicare a condus, alaturi de echipele din care a facut parte Irina Pencea cea care, din iulie 2022, a predat managementul agentiei Jam Session Agency catre partenerii sai cu care a lansat agentia si s-a alaturat echipei de...
Raport This Year Next Year GroupM. Piata globala de publicitate si-a dublat valoarea in ultimii 10 ani
Luni, 20 Iunie 2022
 Piata globala de publicitate va atinge 850 de miliarde de dolari in 2022, de doua ori mai mult decat nivelul inregistrat in urma cu 10 ani.
GroupM (WPP): Inteligenta Artificiala (AI) ar putea reprezenta 90% din publicitate in viitorii 10 ani.
Luni, 11 Aprilie 2022
 Potrivit grupului de media international, marketingul bazat pe Inteligenta Artificiala inseamna in acest moment 370 miliarde de dolari, adica 45% din publicitatea globala, si este in continua crestere si ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari in 2032.
United Media Services, singura agentie din Romania in Top 75 Global: Fastest Growing Companies, Adweek. Compania condusa de Dana Bulat urca in clasamentul global in care sunt doar 6 agentii media.
Vineri, 08 Octombrie 2021
Dana Bulat, General Manager, United Media Services: ,,Ma bucur sa vad ca pasiunea si dedicarea pe care le investim eu si echipa mea in fiecare campanie si intalnire cu clientii, este apreciata si are un rezultat cuantificabil si semnificativ. Prezenta pentru al doilea an consecutiv demonstreaza de asemenea si constanta noastra in business dat...
Specialisti de top in performance marketing vin la GoGlobal sa impartasesca strategii de crestere globala, intr-un eveniment Aleph Holding
Vineri, 24 Septembrie 2021
Maris Naglis, VP of Customer Success la Httpool,,GoGlobal este primul dintr-o serie de evenimente de knowledge-sharing organizate de Aleph Holding pentru a ajuta companiile sa profite la maximum de potentialul global oferit de digitalizare si social media. Evenimentul va permite specialistilor in performance advertising...
Publicitate outdoor digitala cu ecrane mobile pe strazile orasului. Turn Digital vinde publicitate video in reteaua de ecrane mobile pe masini YOOH
Marti, 21 Septembrie 2021
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH  ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie...
48,6% dintre utilizatorii de internet, copii si adulti, petrec zilnic de la zeci de minute, la peste o ora, jucandu-se. Httpool: Campaniile intalnesc gaming-ul.
Marti, 07 Septembrie 2021
 Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de...
Audienta de tineri semnificativ prezenta pe Snapchat. Studiu de caz  Durex pe Snapchat  platforma din spatele e-commerce-ului de succes
Vineri, 27 August 2021
 Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Evaluat la 2 miliarde de dolari, Aleph Holding primeste o investitie CVC Capital Partners pe un pachet de actiuni in valoare de 470 milioane de dolari
Luni, 19 Iulie 2021
Partener global al principalelor platforme media digitale, Aleph opereaza in peste 90 de piete din intreaga lume, ajungand la 2 miliarde de consumatori. Httpool, parte integranta a cresterii grupului Aleph Holding, activeaza in Romania inca din anul 2008.
De 30 de ani in comunicare, fosta sefa de vanzari in Radio Contact, TVR, Media Pro, Kanal D, Intact, Claudia Ion a plecat la Cer.
Miercuri, 19 Mai 2021
Joi, 20 mai, la ora 12.30, Claudia Ion va fi inmormantata la cimitirul din satul pe care l-a...
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
1 2 3 4 5 »