Rezultatele cautarii dupa : "publicitate radio"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Tiraje. Cifrele de difuzare aprilie - iunie 2016
Vineri, 09 Septembrie 2016
 Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat pe siteul asociatiei cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie-iunie 2016 pentru cele 96 de publicatii care au depus declaratiile in conditii reglementate.
 De unde vine audienta? 14 canale media masurate pe hartie, site web, facebook si aplicatie de mobil.
Luni, 18 Iulie 2016
 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a comunicat de curand, pentru 14 produse media, primele...
Noua conducere BRAT. Silviu Ispas, Presedinte.
Joi, 24 Martie 2016
 In cadrul Adunarii Generale a asociatiei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani: 
Concept DDB (The Group), PR Porter Novelli. Promotie “Negru pe Alb Media Galaxy
Marti, 20 Octombrie 2015
 Cu un concept DDB (The Group) si relatii publice Porter Novelli, Media Galaxy lanseaza promotia „Negru pe Alb”, cu reduceri de pret de la 15% la 70% la 1000 de produse
Alecu recupereaza presa de la Ispas. Midas pierde, Goldbach castiga Gazeta de Sud si tinteste 500.000 E
Joi, 05 Septembrie 2013
 Alin Alecu recastiga pentru Goldbach increderea in Gazeta de Sud in defavoarea Midas Media fondata de Silviu Ispas si estimeaza inclusiv proiectele viitoare vanzari de 500.000 euro pe grup.

 

Doi romani in juriul Eurobest 2012
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson si Alina Damaschin, CEO al agentiei Rogalski Grigoriu, fac parte din juriul festivalului de publicitate in sectiunile Radio / Outdoor respectiv PR.

Cine a cheltuit cel mai mult in comunicare in 2011? Top 10 Consumatori in Publicitate.
Joi, 14 Iunie 2012
 Telefonia Mobila a cheltuit 42 Mil. euro, Cosmetice si Ingrijirea Sanatatii- 40 Mil. euro, Produsele si Serviciile Medicale  25 Mil. euro, cu cate 15 Mil. euro fiecare - Bancile si Asigurarile, Magazinele, Berea si Dulciurile, 10 Mil. euro - Automobilele si vehiculele 4x4  si cate 8 Mil. euro fiecare Produsele Lactate, respectiv Produsele de Ingrijire a Gospodariei au...
IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania
Intre 110.000 si 150.000 EUR pe monitorizarea publicitatii Print, Online si Radio
Joi, 31 Martie 2011
 Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
Noul portal Radio Romania nu are inca publicitate
Joi, 22 Iulie 2010
 Oficialii de comunicare ai postului public de radio au afirmat pentru AdPlayers ca portalul radioromania.ro a fost dezvoltat intern, insa in privinta publicitatii acestia nu au facut...
Liviu Lambrino pleaca de la sefia TBWA  Merlin
Joi, 17 Iunie 2010
 Cu 15 ani de media si management in publicitate, fondator al Merlin si mai apoi TBWA
Agentie de Client Service cu 1 Mil.EUR pe an si 4-5 oameni
Marti, 30 Martie 2010
La un an de la infiintare, si cu 4-5 angajati la care se adauga colaboratori, Cristin Tocan, fondatorul companiei de evenimente si servicii BTL Evenimento estimeaza ca a inregistrat anul...
Visa in prima campanie FIFA, de la 1 martie
Marti, 02 Martie 2010
 Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
Itsy Bitsy FM refuza bugete junk food, parteneriate Jetix si Cartoon Network
Luni, 18 Mai 2009
 Postul de radio pentru copii si parinti care emite in prezent in 6 orase este subventionat 50% din casa de productie On Air Studio, dar refuza in continuare „bauturi carbogazoase, tot ceea ce noi consideram „junk food”, mai precis chips-uri, si chiar un lant de fast-food-uri” explica Nadia Tataru, fondatoarea postului
Realitatea Catavencu renunta la DBV Media House pentru vanzarile Publishing si Radio
Joi, 07 Mai 2009
 La nici sase luni de administrare a publicitatii prin regia DBV Media House, potrivit unor surse din piata, board-ul Realitatea Catavencu ar fi votat deja marti, 6 mai,...
Svetlana Bulacu a parasit Cosmote pentru Propaganda
Miercuri, 25 Februarie 2009
 Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
DBV Media House confirma administrarea publicitatii pe intregul portofoliu Realitatea Catavencu
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 AdPlayers scria ieri ca regia condusa de Brindusa Vlanga ar urma sa administreze vanzarea publicitatii pe intreg portofoliu de produse al grupului, mai putin Internet, care intra...
Sorel Radu se desparte de Realitatea Catavencu
Vineri, 10 Octombrie 2008

Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu de la formarea departamentului de vanzari de publicitate, Sorel Radu se va desparti de trustul de media din ianuarie 2009

Filip Stoler semneaza campania matinalului National FM
Sambata, 27 Septembrie 2008

Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM

1 2 3 »