Rezultatele cautarii dupa : "luciana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
McDonald’s si DDB Romania (The Group) lanseaza campania locala Home Menu – un meniu pe care nimeni nu il poate refuza
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
Our Big Day Out 2018: 200.000 de produse stranse, 5.354 de beneficiari din 13 judete, 500 de copii institutionalizati invitati la o zi de joaca si caravane la 1.253 de varstnici si copii institutionalizati
Vineri, 18 Ianuarie 2019
 Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor,...
AVC 360 atrage atentia: La 40 de secunde are loc un accident vascular crebral (AVC). La fiecare 4 minute, cineva moare din cauza unui AVC.
Luni, 18 Iunie 2018
 Asociatia Romana de Comunicare in Sanatate (ARCIS) si evenimentele organizate contrinbuie la cresterea constientizarii pericolelor pe care le reprezinta aceasta boala
Strauss Romania a lansat Amigo Fusion cu Starcom MediaVest (media) si McCann Bucharest (creatie, productie, PR).
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Starlink Group estimeaza 10% din BTL
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Starlink pleaca de langa Leo Burnett si Starcom
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni