Rezultatele cautarii dupa : "vara"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Reduceri Feeria de la QB Promotion
Miercuri, 26 Iulie 2006
QB Promtion, agentia BTL infiintata de Razvan Warinschi, Manging Partner, care inregistra anul trecut o cifra de afaceri de 1.680.000 EUR, deruleaza campania integrata de reduceri de vara pentru Galeria Comerciala Feeria
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Model Imager pentru Pizza Hut
Miercuri, 19 Iulie 2006
Laura Popeanga (foto) de la Imager este copywriter  si model al campaniei Pizza Hut, executia din ciclul "Fata mea este model", facand parte din galeria creativilor eroi ai propriilor reclame, cum ar mai fi spotul cu "ala negru de respira greu" si Bogdan Naumovici, ori autopromo-ul cu "Liviu David - de 7 ani la D’Arcy"
Vara Maximize cu Bosch Electrocasnice
Luni, 17 Iulie 2006
Maximize Communications a comunicat in aceasta vara promotie in cooperare Bosch Electocasnice - Reckitt Benckiser, agentia asigurand toate serviciile de comunicare pentru divizia electrocasnice Bosch si Siemens, precum si cele de media, impreuna cu Media Investment
Rompetrol pe energia Odyssey
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania  fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Demisie la varful netBridge si Boom
Vineri, 23 Iunie 2006
Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge - "cea mai puternica companie de pe internetul romanesc" si al "celei mai mari agentii de publicitate online" –Boom.ro, si-a dat aseara demisia din toate functiile detinute in companie, dupa 5 ani de activitate, interimatul fiind asigurat, pana la noi decizii, de Cristian Petriceanu, ex-Managing Director, TBWA Bucuresti
Prospero elibereaza un nou Tuborg
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Boom TV la GMP si Media Investment
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Asculti.Simti.Povestesti. Romtelecom
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr,  A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Sorin Predescu, Grey Worldwide despre Ad’Or: Cred ca trebuie investit si in imaginea publica
Joi, 01 Iunie 2006
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Sorin Predescu (foto), Creative Director, Grey Worldwide Romania
Promotie HP de Publicis Romania
Marti, 30 Mai 2006
Campania "Scoate-l din afacere" anunta promotia pentru multifunctionalele HP care se desfasoara in perioada 29 mai - 23 iunie
22 Inscrieri Ad’Or 2006, CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E)
Luni, 22 Mai 2006
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
BIC- BTL si PR, raman la Brands&Bears
Marti, 09 Mai 2006
Agentia se va ocupa si in acest an de componenta de BTL si de PR de la BIC, pe categoria Razoare
River Woods colectia Graffiti BBDO
Miercuri, 05 Aprilie 2006
Noua colectie de printuri pentru sezonul primavara – vara 2006 a urcat pe scena cu executiile "Mother", "Young Man" si "Prince Albert"
Nu vrea sa mai faca publicitate dupa 7 ani de experienta
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
Vito la cota GAV | Scholz & Friends
Luni, 23 Ianuarie 2006
Campania "Vito si tu la cota 19.900", pentru modelul Mercedes-Benz Vito de la AUTO ROM, este o replica la "Vito cu vedere la vacanta" din vara lui 2005
Sensiblu isi administreaza 2 spoturi
Joi, 08 Decembrie 2005
Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
534.000 de intrari pe cinste
Marti, 08 Noiembrie 2005
Promotia Timisoreana "Premii adevarate pentru oameni adevarati" a fost construita cu agentiile Mercury Promotions (BTL), Lowe & Partners (ATL, activare BTL, PR) si Zenith Media (media)
Romtelecom vrea lider pe internet de banda larga
Marti, 18 Octombrie 2005
"Si in 2006 vom aplica o strategie adaptata prin pret pietei rezidentiale" a dezvaluit astazi  Pieter Bakker, Director Executiv Comercial al companiei