Rezultatele cautarii dupa : "universal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Cu cateva exceptii, am lucrat foarte bine cu toate agentiile
Marti, 31 Ianuarie 2006
Liviu Irimia, noul Marketing Director, Interbrew Romania, mentioneaza in special McCann Erickson dar si TBWA \ Merlin, FCB si Media Insight
Un nou spot TV Ozone de la OgilvyOne
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
Premiera in publicitatea din Romania! Primele spoturi TV in video streaming live prin Media Direct.
Vineri, 12 Noiembrie 2010
 Administrate de regia Turn Digital, avand playere media si un sistem proprietar de expunere a spoturilor TV in video streaming online puse la punct de Media Direct, campaniile marcilor Cappy, Nestea si Jacobs, de la McCann Erickson si Starcom Media Vest, asteapta fiecare cateva milioane de vizualizari si terminale conectate...
Noua Kandia se topeste la McCann
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
Cum face The Group 50 Milioane EUR cu 1 angajat?
Vineri, 25 Iunie 2010
Parte din The Group, in 2008 polul de media The Media Partnership a cumparat si vandut 50 Milioane EUR cu un singur angajat, propulsand grupul in topuri fara ca reprezentantii de...
Fiecare receptor decodeaza potrivit sistemului propriu de referinta Catalin Rusu, Rusu+Bortun: ADOR vs Pentagram
Joi, 14 Mai 2009
 „Probabil ca in curand, atat Pentagram cat si Rusu+Bortun vor fi date in judecata, pe motiv de plagiat, de catre autorii identitatii http://www.breaking-the-ice.de/”, spune Catalin Rusu, Rusu+ Bortun, autorii noii identitati ADOR. „Intr-un final, cu totii vom fi dati in judecata de catre Domnul Iisus si cei 12 apostoli, iar...
Raportul Mondial al Retelelor de Media (Proiectie 2006)
Vineri, 14 Iulie 2006
RECMA, singura companie de cercetare care investigheaza industria de media la nivel global, face cunoscut clasamentul mondial al retelelor de agentii de media, pe baza investigatiilor din intreaga lume, inclusiv Romania (iulie 2006)
IAA Romania si UAPR au dat start inscrierilor in Romanian Effie Awards 2019
Miercuri, 27 Februarie 2019
 Joi, 28 februarie, cu incepere de la ora 10:00, va avea loc si seminarul de introducere in noua editie: „Welcome to #EffieThinking”, cu prezentarea noutatilor editiei, dar si studii de caz si exercitii practice cu invitati din industrie.
 Cu 25 de companii si afaceri de 40-50 milioane euro, membrii APIIP au trasat obiectivele asociatiei
Luni, 09 Mai 2016
 Printre acestea se numara atragerea unui numar  de  peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
Joi, 21 Iunie 2012
 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).

 

Connex-Vodafone: impreuna cu McCann Erickson
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului,  campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
Povesti cu final fericit in cuplu si pentru sistemul de canalizare. Noua campanie Apa Nova pentru folosirea corecta a canalizarii.
Vineri, 07 Iunie 2019
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a...
Reduceri maximia pentru campionul licitatiilor media.
Miercuri, 14 Septembrie 2011

Botezata politicos “licitatie”, tabara de vanatoare a preturilor de media Vodafone organizata nu de Ion Tiriac, ci de operatorul de telefonie mobila, are loc anual in contrast cu toti ceilalti mari investitori in comunicare incepand cu Unilever sau Procter & Gamble si chiar alti operatori de telefonie, inclusiv compania mama Vodafone Group care isi muta contul...

Sensiblu isi administreaza 2 spoturi
Joi, 08 Decembrie 2005
Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
Noile reguli in publicitatea pe Internet, de la 1 septembrie
Joi, 07 Iunie 2007
La Adunarea Generala a Asociatiei IAB Romania prezidata de Ovidiu Florea (foto) - Media Investment, au mai fost alesi doi membri noi ai Consiliului Director - Cristian Petriceanu (NetBridge) si Bogdan Nitu (Webstyler), Petriceanu fiind ales ulterior si Vicepresedinte, in urma demisiei lui Ciprian Stavar din Consilul de conducere si a plecarii lui Doru Panaitescu de la ARBOmedia
Astazi este ultima zi de inscrieri la Golden Drum 2005
Vineri, 09 Septembrie 2005
Doar azi mai puteti trimite lucrari la festivalul de publicitate ce se va desfasura intre 2 si 7 octombrie la Portoroz, in Slovenia
Clasamentul agentiilor de media – publicitate din Romania?
Vineri, 25 Septembrie 2009
 AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
ACE Romania, parte din grupul FATER, extinde portofoliul de produse.
Marti, 24 Noiembrie 2020
 ACE face parte din Grupul FATER, o companie italiana in parteneiat cu Procter & Gamble si Angelini Group, care fabrica si distribuie produsele brandului ACE in 39 de tari din Europa. Grupul FATER este lider de piata in Europa pe segmentul inalbitorilor si investeste anual circa 4%  din cifra de afaceri in...
Publicitate in video streamingul TV din septembrie
Joi, 05 August 2010
 Cu peste 4,5 Milioane ID-uri, Bogdan Zaman, CEO la Turn Digital, regia care administreaza publicitatea in video-streamingul oferit de platforma Media Direct spune ca primele spoturi le vom vedea in septembrie
Unde a lovit Dorel cu tarnacopul 30 Mil. EUR pentru ARM?
Vineri, 30 Ianuarie 2009
 Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
« 4 5 6 7 8 »