Rezultatele cautarii dupa : "un nou"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bugetul media Tnuva poate depasi 4 Mil. EUR pe an
Marti, 21 August 2007
“Tnuva ar putea avea si un buget media anual care ar ajunge si la 6-7 Mil. EUR net, depinzand de obiectivele de marketing si de viteza cu care vrea sa atinga aceste obiective”, a afirmat pentru AdPlayers, Sorin Doru – Managing Partner la compania de consultanta in media Media Hub
Cand v-ati spalat ultima oara copiii la o spalatorie auto MOL?
Joi, 26 Iulie 2007
Cu MOL Body Wash, un inedit instrument de marketing, producatorul vine cu  o modalitate de racorire pe timp de canicula prin amplasarea unei echipament similar spalatoriilor auto - spuma din toate partile, urmata in faza urmatoare de un aparat de aburi indeparteaza spuma parfumata, iar ultima cea a uscarii – exact ca intr-o spalatorie auto
IAA are House
Miercuri, 25 Iulie 2007
Noul sediu IAA Romania este situat in Bucuresti, pe Calea Victoriei 126, et.3
Posta Romana intra in razboi cu Marketingul Direct
Miercuri, 18 Iulie 2007
"Romania este, cred, singura tara europeana in care Posta nu este membru al Asociatiei Romane de Marketing Direct. Nicaieri nu se mai intampla acest lucru", spune Serban Goran, Presedinte al Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD), organizatie care isi manifesta ingrijorarea fata de modul in care, potrivit asociatiei, Compania Nationala Posta Romana a decis sa majoreze cu 60%,...
De la Free Communication, la The Practice, powered by Leo Burnett
Marti, 17 Iulie 2007
Valeriu Ispir (24 ani) a venit consultant la The Practice dupa ce a fost anterior Senior Account Executive la Free Communication
HP
HP intra la raft cu o 'Culoare pentru fiecare'
Miercuri, 11 Iulie 2007
Producatorul va furniza o varietate mai mare de cartuse de imprimare cu un nou sistem de ambalare codificat dupa culori, pentru a fi mai usor de recunoscut de catre clienti
Starlink pleaca de langa Leo Burnett si Starcom
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
'Sa redevina un festival al publicitatii, al Ad-ului, al reclamelor'
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Sa redevina un festival al publicitatii, al Ad-ului, al reclamelor, pentru ca, in momentul de fata, dupa ce se termina AdOr-ul nu raman in urma lui reclame. Raman numai agentii! El este, prin urmare, un festival de agentii si nu un festival de publicitate si asta-i marea lui problema", mai spune directorul executiv  DDB Bucuresti despre festivalul autohton
Dunlop Adhesives da drumul la instructiuni video pe Internet
Miercuri, 30 Mai 2007
Potrivit oficialilor companiei, in prezent, 14.3 milioane de camine din Marea Britanie sunt conectate la Internet - sursa principala de stiri si informatii pentru milioane de oameni din toata lumea
Graffiti BBDO toarna pentru Tuborg
Joi, 10 Mai 2007
"Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg",  afirma Anca Iulia Calin, Account Director la agentia de publicitate despre "aceeasi bere, o infatisare pe masura"
Bayer Schering Pharma administreaza 4 tablete la Clock Advertising
Vineri, 04 Mai 2007
Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Kungl (foto) - Managing Partner la Clock Advertising, compania de comunicare s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
Bergenbier lanseaza cu McCann noul Q-Pack cu fotbal inclus
Joi, 19 Aprilie 2007
Campania de comunicare pentru noul Q-Pack este semnata de McCann va incepe in luna mai si dureaza pana la sfarsitul lunii octombrie, au afirmat pentru AdPlayers, oficialii departamentului de comunicare de la Interbrew, promovarea urmand sa cuprinda TV, presa, outdoor si internet.
Senior textier nou, la Brandstalk
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Marian Enache - Senior Copywriter, a intrat in publicitate in 1999 si spune ca a lucrat a lucrat in cam toate "genurile de agentii": de la buticuri de creatie cu 5-10 angajati pana la multinationalele "in care nici dupa un an nu stii cum ii cheama pe toti colegii tai"
Imperial, Foaaaarte tare cu Brandstalk
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
Grey da ClickNet Express de primavara
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide Romānia au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara īn perioada martie – mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
TV
The AdStore cāstiga client de 25Mil EUR
Luni, 12 Martie 2007
Agentia de publicitate The Ad Store condusa de Remus Frunza (foto) va demara campania de imagine la nivel local si national al grupului de firme Gold & Platin ce cuprinde īn portofoliu 13 companii care activeaza īn domeniul financiar (investitii, broker de asigurare – reasigurare, leasing, etc. ) si īn domeniul distributiei de autovehicule, avānd o cifra de afaceri de 25 de milioane Euro
Ogilvy Public Relations a anuntat noi servicii si noua echipa, cu 7 membri
Luni, 12 Martie 2007
Odata cu numirea Alinei Stanciu (foto) īn functia de Business Director la Ogilvy Public Relations, agentia anunta noua echipa formata din consultanti cu experienta īn comunicare si relatii publice si un nou portofoliu de servicii
Maximize face rebrandingul Finansbank īn Credit Europe Bank Romānia
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, īn primul trimestru al anului 2007, Finansbank Romānia īsi va schimba numele īn Credit Europe Bank Romānia, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual