Rezultatele cautarii dupa : "umbrela"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Our Big Day Out 2018: 200.000 de produse stranse, 5.354 de beneficiari din 13 judete, 500 de copii institutionalizati invitati la o zi de joaca si caravane la 1.253 de varstnici si copii institutionalizati
Vineri, 18 Ianuarie 2019
 Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor,...
Invata sa planifici si sa cumperi media de la cei mai buni: Seniorii din agentii si organizatiile de profil
Marti, 18 Decembrie 2018
 Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.
Sprijin de 200.000 euro pentru 10 antreprenori, oferit de Telekom. Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca Andreea Cramer, Telekom Romania
Joi, 15 Noiembrie 2018
 „Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca. In functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotara cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania
Proiectul Acum 100 ani, la urmatorul nivel: Programul Ora de istorie interactiva - Acum 100 ani
Joi, 08 Noiembrie 2018
 Dupa lansarea primei paltforme de Visual History din Romania www.acum100ani.ro, un demers ce faciliteaza  intelegerea perioadei Primului Razboi Mondial si a Marii Uniri in cheie digitala, initiatorii proiectului isi propun sa lanseze anul viitor o serie de cursuri interactive pentru elevi si studenti.
Telekom Romania finanteaza cu 60.000 de euro a patra editie a proiectului Teimplici.ro, pentru reducerea abandonului scolar
Miercuri, 31 Octombrie 2018
Organizatiile neguvernamentale pot inscrie maximum doua proiecte fiecare, pe platforma Teimplici.ro. Perioada de inscriere este 29 octombrie – 18 noiembrie 2018, ora 23.59.
Peste 600.000 de oameni in campania Dupa Noi, strangem tot noi
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Solutii de smart mobility si smart education de la Telekom la editia 2018 a Internet & Mobile World
Marti, 02 Octombrie 2018
O solutie inteligenta pentru managementul transportului public, o alta pentru alimentarea vehiculelor electrice si o solutie integrata de bike sharing sunt cele trei solutii de smart mobility despre care vizitatorii expozitiei vor putea afla detalii la standul Telekom Romania. Catalogul electronic si tabla interactiva se...
Historia Rediviva lanseaza Acum 100 ani. Primul proiect educational sub conceptul Visual History
Vineri, 17 August 2018
 Potrivit autorilor, prin lansarea proiectului “Acum 100 ani” www.acum100ani.ro, Historia Rediviva marcheaza inaugurarea conceptului de Visual History, o abordare imersiva, gamificata, un mod dramatizat de prezentare a informatiilor istorice aduse in prezent prin mijloace vizuale, utilizand tehnologia 3D...
Romanii pot vota sportivii care ne-au unit prin sport timp de 100 de ani. Marea Unificare Sportiva
Joi, 02 August 2018
 Lansat de Fundatia Alexandrion, campania CSR Marea Unificare Sportiva (mareaunificaresportiva.ro) si-a propus sa aduca recunoastere marilor legende...
Alexandrion Group celebreaza Centenarul prin lansarea Alexandrion 100
Miercuri, 11 Aprilie 2018
 Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
100.000 de accesari pe transmisia live a Conferintei Fake News. O anatomie a mistificarii sociale
Luni, 26 Martie 2018
 Cu 200 de participanti si 19 vorbitori de marca pe tema stirilor false, Conferinta internationala organizata de ARRP, in parteneriat cu ICCO si BCU "Carol I" a beneficiat si de o Interventie live a Comisiei Europene si a urmarit si care sunt solutiile impotriva fenomenului care a devenit azi un pericol...
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Noutati in design romanesc, cadouri traditionale si concerte live la ALT.CRACIUN 2017
Vineri, 24 Noiembrie 2017
 Din 12 decembrie, ARCUB deschide portile pasajului Hanului Gabroveni pentru ediata 2017 a targului alternativ ALT.CRACIUN. 
Biciclete pe viata de Black Friday de la Omul pe bicicleta. Pegas 5 ani cu 5 milioane de euro
Miercuri, 15 Noiembrie 2017
 Campania integreaza cu aceasta ocazie si proiectul Pegas for Life, prin care o colectie de 99 de biciclete care, achizitionate la pret intreg, pot fi schimbate pe viata, o data la cinci ani, cu alte biciclete Pegas, pastrandu-se echivalentul pretului de achizitie actual.
Branding si targetare in evenimente outdoor de parenting? Experienta Parenting Ads, Social Moms.
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cum a facut Parenting Ads/Social Moms posibil brandingul eficient in cadrul evenimentelor outdoor organizate? Impartaseste din experienta Parenting Ads, Daniela Dumitrescu, din echipa Social Moms.
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
Cu afaceri de 3,5 mln. eur pe an, platforma de talent management Global cu care lucreaza INNA a semnat cu Fabrica de PR
Luni, 07 August 2017
 Global lucreaza cu INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, The Motans, Nicoleta Nuca, Vanotek, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Laura Giurcanu, BRomania, Gina Pistol, Like One, Mihai Bendeac, Selly, Cristi Munteanu, Vlad Munteanu, si altii
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara
Miercuri, 19 Iulie 2017
 Cannes Lions este decantat ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31), anunta reprezentantii biroului din Romania condus de Teodora Migdalovici.
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 
« 1 2 3 4 5 »