Rezultatele cautarii dupa : "tv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
Prajisteanu despre contul URBB: Pro TV n-a fost, Prima TV a iesit, Antena 1 continua
Marti, 23 Martie 2010
 Bogdan Prajisteanu, Managing Director Mediaedge:cia, a afirmat pentru AdPlayers ca „Pro TV nu a avut comanda URBB. Pe Antena 1 planul de media va continua, dar in prezent partile sunt intr-o perioada in care acordurile sunt in negocieri”. iar Prima Tv a iesit
1 din 3 femei intre 15-49 ani se uita la Regina (Acasa TV)
Joi, 02 Aprilie 2009

Joi, 26 martie, Acasa TV a inregistrat cu “Regina” cea mai mare audienta de la lansarea telenovelei, cand a inregistrat in segmentul de public feminin, 15-49 ani, un rating de 13.9 puncte si o cota de piata de 30,4%

Realitatea TV a deschis la Timisoara
Miercuri, 05 Noiembrie 2008

Sorin Kosz, directorul televiziunii locale, a spus ca „Timisoara este o alegere fireasca in strategia de dezvoltare a statiilor locale Realitatea TV”

Carmen Dobrescu - Noul Director Media-Buying TV al OMD
Vineri, 29 Februarie 2008
Cu 14 ani de publicitate, Dobrescu este unul dintre cei mai vechi oameni de pe piata de media, si lucreaza in agentie din 2000, ultima pozitie fiind cea de Senior Media-Buyer pe TV
Premiera in publicitatea din Romania! Primele spoturi TV in video streaming live prin Media Direct.
Vineri, 12 Noiembrie 2010
 Administrate de regia Turn Digital, avand playere media si un sistem proprietar de expunere a spoturilor TV in video streaming online puse la punct de Media Direct, campaniile marcilor Cappy, Nestea si Jacobs, de la McCann Erickson si Starcom Media Vest, asteapta fiecare cateva milioane de vizualizari si terminale conectate...
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Finalistii Film si Tv Promo Golden Drum
Vineri, 06 Octombrie 2006
20 de lucrari au fost nominalizate pe lista scurta (shortlist) la Sectiunea Film si TV Promo a festivalului de publicitate, 4 fiind promovate din România, de la TVR - 3 si McCann Erickson -1
Pro TV de weekend pe cele mai noi modele de masini si teste la SuperSPEED cu Giurgea si Bratu
Vineri, 05 Mai 2017
Emisiunea este difuzata in fiecare sambata de la 10.30 ora la care, pe langa noile modele de masini, cei doi realizatori promit si teste surprinzatoare cu modelele prezentate.
Realitatea TV: Varf de audienta la alegeri de 5% - rating si de 10,1% - cota de piata in mediul urban
Luni, 02 Iunie 2008

Varful de audienta a fost atins la ora 21.50, cand la Realitatea TV erau analizate rezultatele exit-poll-ului, iar postul de stiri inregistra o audienta de 573.000 de telespectatori, in mediul urban (rating de 5% si cota de piata de 10,1%)

Happy Hour a scos 10,3% rating si 34,5% din piata cu mostenirea lui Dolanescu
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor...
Realitatea Tv a fost locul 3, in publicul urban, in ziua alegerilor
Marti, 09 Iunie 2009
Primele estimari ale exit poll-ului realizat de INSOMAR au atras o jumatate de milion de telespectatori din mediul urban pe Realitatea TV: 4.3% rating, adica 500.000 de telespectatori...
London International Awards extinde perioada de inscriere la 30 iunie
Vineri, 09 Iunie 2017
 In prezent, LIA recunoaste si onoreaza creativitatea in 19 domenii de manifestare diferite: Ambient, Billboard, Branded Entertainment, Design, Digital, Health & Pharma, Integration, Music & Sound, Music Video, Non-Traditional, Package Design, Poster, Print, Production & Post-Production, Radio & Audio, Social Influencers, The NEW, TV/Cinema/Online Film and Verbal Identity.
1,7 Mil. lei de la Ministerul Turismului prin Clir Media, DBV Media House si Media Investment pentru promovarea turismului
Vineri, 17 Iulie 2009
 Potrivit Hotnews, Ministerul Turismului a platit 832.167 lei ( aproximativ 200.000 EUR) pentru “All Inclusive” (Realitatea TV), si 169.308 lei la Antena 3, prin S.C. Clir...
Intact: Publicitatea atrasa de Antene a crescut cu 20,8%. CME a scazut cu 12,9%
Vineri, 12 Iulie 2013
 Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii Antenelor se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii
Joi, 03 Noiembrie 2005
Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
3 manageri Media Direction pleaca din agentie
Joi, 03 Iunie 2010
 Potrivit unor informatii AdPlayers, managerul departamentului OOH si de dezvoltare– Mihaela Paduraru, managerul de buying Tv – vera Gavrila, si directorul de strategie...
Pro TV vrea costuri nete si fara “Rebate in 2013. Exclusiv adplayers.
Vineri, 11 Ianuarie 2013
 Intr-o comunicare trimisa la sfarsitul lunii decembrie agentiilor de media partenere se arata ca, incepand cu 1 ianuarie 2013, pentru a crea un climat transparent, costurile (tarifele) spatiilor media contractate sunt nete iar bonusul pentru volumul de agentie (AVB) va fi eliminat din relatia intre agentii si ProTV S.A.

Graffiti BBDO si Media Direction realizeaza noua campanie Pepsi Light
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
Patricia Kaas canta invizibil pentru Beciul Domnesc
Luni, 07 Noiembrie 2005
Semnate de agentia de publicitate Violet Advertising, campania si spotul Tv  "Invizibil" sunt derulate de agentia de media ZenithMedia
« 6 7 8 9 10 »