Rezultatele cautarii dupa : "TV"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicitatea “junk food ar putea fi interzisa copiilor, inclusiv online.
Miercuri, 16 Martie 2016
Publicitatea pentru produse cu continut bogat in sare, zahar si grasimi este oprita deja in programe TV cu public sub 16 ani
19.8 puncte de rating si 44% market share in publicul comercial la Romanii au Talent, Pro TV
Luni, 14 Martie 2016
 La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
TV
Dinamo – Steaua a facut Pro TV lider de audienta. 10.6 rating si 21.9% share in publicul comercial
Vineri, 04 Martie 2016
 
Spoturile TV Pest Repeller si Maybeline oprite. CNA solicita intrarea in legalitate.
Joi, 18 Februarie 2016
 CNA a emis decizii de intrarea in legalitate a unor spoturi TV pentru Pest Repeller - pentru incalcarea prevederilor art. 93 din Codul de reglementare a continutului audiovizual  (monitorizare: decembrie 2015 – februarie 2016) si Maybeline - pentru incalcarea dispozitiilor art. 94 lit. a) din Codul audiovizualului (monitorizare: ianuarie 2016).
Chemate la CNA: Vodafone Supernet, Pest Repeller, Maybelline, Colon Protect, Detrical
Miercuri, 17 Februarie 2016
 
Spoturi TV oprite, pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta si Hepamix.
Joi, 11 Februarie 2016
 Motivele opririi pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta - pentru incalcarea prevederilor art. 124 alin. (4) din Codul audiovizualului si Hepamix -  pentru nerespectarea dispozitiilor art. 120 alin. (1) din Codul audiovizualului.
Spoturi TV puse la zid de CNA: Detrical, Doppel Herz Omega-3, Proenzi Artrostop Rapid si Prospan trebuie sa intre in legalitate
Marti, 09 Februarie 2016
 131 de spoturi TV analizate. CNA a decis intrarea in legalitate a spoturilor Detrical, Doppel Herz Omega-3, Proenzi Artrostop Rapid si Prospan

 

Surse Blitz TV. Publicitatea de la Metrou continua pana la o decizie definitiva
Marti, 09 Februarie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei care administreaza reteaua, publicitatea video pe ecranele Blitz TV de la Metrou continua pana la o decizie definitiva.
Rebranding in Antena Group. Euforia TV devine Happy Channel
Luni, 25 Ianuarie 2016
 Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel 

Export de seriale TV turcesti de 250 milioane USD. Estimari la 300 de milioane USD.
Joi, 21 Ianuarie 2016
 Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.

500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
Marti, 08 Decembrie 2015
 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Creatie Headvertising si 50.000 EUR productie TV. Viva Credit Sustine prietenia media cu McCann.
Marti, 27 Octombrie 2015
 
TNT vine in Romania, dupa repozitionarea TCM
Marti, 29 Septembrie 2015
 Brandul pilot de divertisment al Turner Broadcasting System va fi disponibil in Romania din 6 octombrie

Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins Nu-ti intoarce spatele de Eye Connections
Vineri, 14 August 2015
 Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
Crestere pe publicul comercial la televiziunile Intact
Joi, 06 August 2015
 
Grupul Pro TV a atras 55,1 Milioane USD din publicitate pe primele 6 luni 2015
Joi, 30 Iulie 2015
 Potrivit Raportului Financiar pe T2 2015, grupul de televiziuni a atras in trimestrul doi al anului in curs venituri nete de 32,9 Milioane USD, in crestere de la 22,23 Milioane USD pe primul trimestru, conform Raportului Financiar pe T1 2015.

Steaua – Partizan / PRO TV: 11.9 puncte de rating si 32.3%, cota de piata in publicul comercial
Joi, 30 Iulie 2015
 Incheiat la egalitate (1-1), partida a fost urmarita in medie de 2 milioane de telespectatori in intervalul de difuzare 21:29-23:21.

“Digitalul este in continua dezvoltare, insa creativitatea si ideile raman principale in orice facem Ronald Ng, Presedinte Juriu Digital, LIA
Miercuri, 03 Iunie 2015
 
Noaptea Concurentei Agentiilor. Ce agentii de media fura in publicitate? (I)
Luni, 19 Ianuarie 2015
In timp ce unii oameni de publicitate se distreaza copios citind in presa e-mailurile altora, industria de publicitate romaneasca marcheaza un nou record negativ, la doi ani dupa Ordonanta de Urgenta nr.25 care interzice intermediarilor cumpararea spatiului publicitar TV in procesul de achizitie media pentru clienti.