Rezultatele cautarii dupa : "teodor cucu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 14 Noiembrie 2011
											
											 Fost director de creatie si strategie la Frank, Teodor Cucu lucreaza de curand in propria pravalie in marketing si comunicare - laboratorul de creatie The Cell.
 
Luni, 06 Iunie 2011
											
											 Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
										Vineri, 04 Iunie 2010
											
											Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
										Vineri, 27 Noiembrie 2009
											
											 Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
										Vineri, 19 Decembrie 2008
											
											 Colosseumul si Piramidele sunt primele executii creative ale agentiei pentru Sidera, singura gama de produse de cuart compozit fabricata in Romania, potrivit agentiei de...
										Miercuri, 13 August 2008
											
											Teodor Cucu este noul Head of Strategy la GMP, care a preluat stafeta de la Mirela Angelescu,...
Marti, 20 Mai 2008
											
											Reactia GMP referitoare la scrisoarea deschisa catre organizatorii EFFIE 2008, trimisa de Razvan Matasel si Adrian Botan:
										Marti, 20 Mai 2008
											
											Teodor Cucu, Strategic Planner, GMP, la AdPlayersCRITIC Effie Awards Romania 2008 - Opinii pe marginea festivalului de eficienta in Romania editia 2008
										Joi, 21 Februarie 2008
											
											Difuzata gratuit, GMP semneaza campania impotriva condusului sub influenta alcoolului initiata de Asociatia „Berarii Romaniei”, in parteneriat cu Politia Romana si Consiliul National al...
										Duminca, 27 Ianuarie 2008
											
											„Ii multumesc Mirelei (Angelescu, n.r.) ca a acceptat provocarea de a se dedica in intregime consumatorului. Sunt convins ca va face diferenta asa cum a facut-o din pozitia de Client Service Director”, a...
										Marti, 22 Ianuarie 2008
											
											Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat
Joi, 11 Octombrie 2007
											
											Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe,  a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu -  CEO Saatchi & Saatchi.
										Miercuri, 03 Octombrie 2007
											
											Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
										Miercuri, 01 August 2007
											
											Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
										Joi, 28 Iunie 2007
											
											Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
										Joi, 21 Iunie 2007
											
											Dupa Argint la Golden Hammer, Bronz la Epica, Short list la Golden Drum, 2 premii la Ad’or (Cel mai bun spot TV, cel mai bun spot TV din categoria mass media), Porcul pentru Boom TV a obtinut singura nominalizare romaneasca in finala sectiunii Film de la festivalului de publicitate Cannes Lions
										Joi, 14 Iunie 2007
											
											"Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut", spune Giovana Soare, Director de Comunicare Veolia Apa
										Joi, 31 Mai 2007
											
											Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
										Vineri, 04 Mai 2007
											
											Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
										Luni, 23 Aprilie 2007
											
											Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















