Rezultatele cautarii dupa : "telespectatori"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 28 Februarie 2008
											
											Avand ca tinta de public toate categoriile de telespectatori, incepand din 4 martie, ora 20:00, Letitia Beraru prezinta “Prima zi”, un nou reality show la Prima TV
										Luni, 18 Februarie 2008
											
											Formatul emisiunii Deal or no Deal a mai fost difuzat in 69 de tari adunand milioane de fani si de telespectatori, prima editie urmand sa fie prezentata de Gabriel Coveseanu, alias Cove incepand de sambata 1 martie
										Marti, 15 Ianuarie 2008
											
											„Scopul acestor filme este sa creasca audienta pe un target mai tanar Estimez o crestere de aproximativ 20% pe targetul 25 - 45 de ani”, a afirmat, pentru AdPlayers, Catalin Popa, Director Executiv al Realitatea TV,  vorbind despre filmele-document “Pe viata si pe moarte”, din 20 ianuarie, prezentata de Laura Chiriac
										Miercuri, 12 Decembrie 2007
											
											Postul si-a adjudecat „Cel mai bun serial romanesc”, pentru “Trasniti din N.A.T.O.”, “Cea mai buna emisiune de divertisment” – cu Croniuca Carcotasilor si “Tradati in dragoste” – pentru cel mai bun reality show
										Miercuri, 10 Octombrie 2007
											
											Promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa
										Marti, 01 August 2006
											
											Începând cu luna august, EuroNews va transmite programul "Un Minut de Responsabilitate" (titlul original One Minute of Responsibility), cuprinzând spoturi care sprijina campanii non-comerciale, sociale sau destinate protectiei mediului, spotul acestei saptamâni fiind "Cafeaua" pentru campania "Votul" apartinând Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, semnata de McCann Erickson România
										Duminca, 02 Iulie 2006
											
											Aproximativ 4 milioane de iubitori ai fotbalului din SUA au urmarit cu interes primele 29 de transmisii ale Cupei Mondiale 2006, in crestere de la cei 2 milioane de telespectatori din 2002 si aproape la nivelul din Marea Britanie, cu o audienta medie pe meci de 4,3 milioane
										Vineri, 16 Iunie 2006
											
											Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
										Joi, 04 Mai 2006
											
											Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
										Miercuri, 19 Aprilie 2006
											
											Unicul sponsor FIFA World Cup 2006 din domeniul aparatelor electronice si electrocasnice lanseaza o promotie dedicata fanilor acestei competitii din Romania in perioada 15 aprilie – 15 iunie 2006
										Luni, 17 Aprilie 2006
											
											In urma parteneriatului de vanzare a publicitatii dintre Arbomedia si Monopoly Media, 1.045 de ecrane amplasate in spatii publice sunt integrate in sistemul de vanzare de televiziune al regiei conduse Serban Ciusca (foto)
										Vineri, 20 Ianuarie 2006
											
											URSUS aduce o noua serie a emisiunii la televiziunea din Pache Protopopescu, din 16 ianuarie pana in 20 aprilie 
										Luni, 09 Ianuarie 2006
											
											Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								











