Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 Februarie 2009
Procesul de restructurare prin care Interpublic Group of Companies a devenit actionar majoritar in cadrul diviziilor locale MRM Worldwide si Momentum, prin preluarea de actiuni de la...
Luni, 09 Februarie 2009
Lansata in luna mai 2008, Sparkle a dezvoltat mai multe proiecte de marketing digital si de one-to-one marketing pe platforme integrate (web, sms, infoline, newsletter, print) pentru...
Vineri, 21 Noiembrie 2008
„Politica este un client ca oricare altul. Ca bei sana sa-ti faca bine la stomacel, ca te duci si votezi ca sa traiesti altfel si mai bine, tot aia e”, spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie, GMP
Marti, 18 Noiembrie 2008
„Avem o viziune si vrem ca intr-un univers de timp relativ apropiat de 2-3 ani sa ajungem la 3% din totalul cheltuielilor investitiilor in publicitate”, a afirmat, pentru AdPlayers, Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising la Vodafone, vorbind despre estimarile segmentului pe care il reprezinta, in economia investitiilor in publicitate
Marti, 05 August 2008
Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro
Luni, 23 Iunie 2008
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
Joi, 19 Iunie 2008
Noua emisiune din 24 iunie, va fi prezentata de Andreea Cretulescu iar telespectatorii vor putea interveni
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Vineri, 28 Martie 2008
Din 31 Martie, programele PrimaTv se pot viziona la cerere prin Vodafone live!
Joi, 13 Martie 2008
Castigatorul finalei “Hijos de Babel”, a fost privit de 450.000 de mii de romani din mediul urban in direct la Romantica, si de 295.000 de telespectatori la Realitatea TV
Luni, 18 Februarie 2008
Promotia “Atinge o stea si poti merge in Africa de Sud!” este o campanie de comunicare integrata, ce include atat canale de marketing online (website-ul promotiei, bannere), cat si canale offline
Luni, 21 Ianuarie 2008
Gama de mijloace pe care e Lowe contine de la site-uri sau presa traditionala, la alternative de ultima generatie: sms, mms, platforme web, comunitati virtuale
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cotidianul de advertising, marketing si media dezvolta cu Warner Howlett Interactive noul AdPlayers, acum cu trei pagini noi de servicii interactive pe langa paginile editoriale
Luni, 17 Decembrie 2007
Intr-o campanie similara desfasurata in baza SMS-urilor, anul trecut Itsy Bitsy FM a primit peste 4000 de sms-uri si a oferit copiilor 250 de brazi
Joi, 20 Septembrie 2007
Compania de marketing direct More Results Marketing a investit 500.000 EUR intr-o noua platforma logistica de marketing
Marti, 31 Iulie 2007
Postul de televiziune se anunta cu peste 80% muzica romaneasca, de diferite genuri – dance, pop, hip-hop, rock, adresandu-se tuturor iubitorilor de muzica de calitate, in special celor din segmentul de varsta 15-35 de ani
Marti, 03 Iulie 2007
"Pe viitor cei care se aboneaza la varianta online „epaper” a ziarului (versiunea digitala) vor primi automat si gratuit publicatia tiparita fizic", a afirmat pentru AdPlayers.ro, Roxana Bodea - Brand Manager la Catavencu, odata cu lansarea catavencu.ro - website-ului cu acces gratuit si a editiei digitale a saptamanalului - ecatavencu.ro
Miercuri, 13 Iunie 2007
Campionatul Suporterilor, O vreau pe mama inapoi!, SMURD si Super Nanny ce va reveni in grila de vara sunt doar cateva dintre titlurile anuntate de Prima Tv
Marti, 08 Mai 2007
Compania Senior Interactive a dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: