Rezultatele cautarii dupa : "simona"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 28 Iunie 2017
											
											 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
										Miercuri, 17 Mai 2017
											
											Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
										Joi, 06 Aprilie 2017
											
											 Campania a fost dezvoltata McCann Worldgroup Romania si a fost implementata pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) si Alin Sirbu (Art Director).
										Vineri, 24 Februarie 2017
											
											 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
										Luni, 20 Februarie 2017
											
											Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (Vineri, 09 Decembrie 2016
											
											 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
										Vineri, 25 Noiembrie 2016
											
											In cadrul intrecerii, platforma a obtinut si diplome de excelenta pentru Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram si Events 
										Joi, 30 Iunie 2016
											
											Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
										Luni, 09 Mai 2016
											
											 Printre acestea se numara atragerea unui numar  de  peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
										Vineri, 06 Mai 2016
											
											Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital, Marti, 22 Martie 2016
											
											 
											
											
										Joi, 03 Martie 2016
											
											Implementata de agentia Republika, cea mai recenta comunicarea bancii a prezentat aplicatia Online B@nking a UniCredit Bank printr-o serie de povesti cu twist super-eroic  reunite in campania “Super-bloggerii salveaza bani si timp”.
										Vineri, 12 Februarie 2016
											
											 Sub noul mesaj „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”, campania Grija pentru copii” demarata alaturi de Salvati Copiii si reeditata in acest an cu Simona Halep a strans pana in prezent aproximativ 400.000 euro
										Miercuri, 06 Ianuarie 2016
											
											 In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
										Luni, 14 Decembrie 2015
											
											 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
										Joi, 11 Iunie 2015
											
											 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)
Joi, 30 Octombrie 2014
											
											 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
										Marti, 30 Septembrie 2014
											
											 Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
Joi, 24 Iulie 2014
											
											 Plecand de la sloganul performanta 100% romaneasca, liderul pietei locale pe piata de bricolaj a anuntat lansarea oficiala a unui parteneriat cu cea mai buna jucatoare profesionista de tenis din Romania
Miercuri, 25 Iunie 2014
											
											 Noua cucerire a postului de radio Itsy Bitsy va realiza emisiunea “Meditatii pentru parinti
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















