Rezultatele cautarii dupa : "semnata"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 08 Iunie 2005
											
											Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
										Marti, 07 Iunie 2005
											
											Semnata de descendenta primei agentii de publicitate internationale din Romania, campania "Cea mai buna mutare" se desfasoara pe TV, presa, outdoor Internet, precum si materiale POS
										Vineri, 03 Iunie 2005
											
											La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
										Luni, 30 Mai 2005
											
											Cu cele 11 premii pentru Leo Burnett la Ad’Or, Bogdan Naumovici mai adreseaza "Felicitari pentru Totem si Propaganda, agentiile care au demonstrat ca Ad'Or nu este vreo "afacere de familie" a agentiilor mari"
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Campania non profit pentru ONG-ul Salvati Copiii contine si o campanie print pe langa spoturile “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul” 
										Marti, 17 Mai 2005
											
											Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
										Vineri, 13 Mai 2005
											
											Campania "Intelegi mai mult"  este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa  campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
										Miercuri, 11 Mai 2005
											
											Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
										Marti, 10 Mai 2005
											
											"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV 
										Marti, 10 Mai 2005
											
											Promotia Panfoods comunicata de Grey Worldwide si semnata de Adventure introduce noua platforma "nu lasa lucrurile bune sa treaca pe langa tine"
										Vineri, 06 Mai 2005
											
											Noua campanie de primavara "Tii la aparatele de marca?" pentru electronice si electrocasnice contine 5 spoturi TV si 5 radio
										Miercuri, 04 Mai 2005
											
											Agentia de consultanta pentru branding si design interactiv va continua sa spijine efortul ziarului de dezvoltare a unei identitati de brand puternice si consecvente
										Marti, 03 Mai 2005
											
											Botezata de "nasii" de la FutureBrand, faina de la Pambac a derulat campania de promovare in urma unei licitatii “consultate” de Roland Berger 
										Marti, 26 Aprilie 2005
											
											Noile "Manson Bibelou"", "Michael" si  "Slash Termometru" semnate de McCann continua executiile "Nunta", "Cainele" si "Magarul" si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca
										Duminca, 24 Aprilie 2005
											
											Promotia de Pasti semnata de Publicis Romania se desfasoara intre 20 si 30 aprilie pe internet si pe radio la Pro FM si Guerrilla
										Miercuri, 20 Aprilie 2005
											
											RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
										Luni, 11 Aprilie 2005
											
											Tuborg Royal Export are o noua campanie in presa, "scrisa" de Graffiti BBDO
										Luni, 04 Aprilie 2005
											
											Spotul semnat de Leo Burnett, deruleaza pentru milioane de romani si o campanie sociala laudabila pe bugetul Interbrew
										Sambata, 02 Aprilie 2005
											
											Trei Gold EFFIE McCann Erickson si un Bronze EFFIE Momentum aduc patru premii EFFIE McCann WorldGroup
										Vineri, 18 Februarie 2005
											
											Directoarea executiva a agentiei, Oana Dusca, a declarat odata cu lansarea campaniilor Guzu Chim ca agentia vrea sa isi contureze “un profil puternic de agentie full service” 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















