Rezultatele cautarii dupa : "schimba"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Tempo Advertising trece Orangina de la comunicarea de produs la cea de brand
Marti, 06 Septembrie 2005
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Regele Berii de la CBR si-a luat inca doua coroane
Joi, 02 Iunie 2005
Ursus Premium a castigat o medalie de aur si una de argint la doua concursuri internationale organizate la Bruxelles si Melbourne
Lowe si Initiative spun ca „Scoala te schimba intotdeauna in bine
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
Saatchi a lu’ Florescu a gatit promotia Unisol a lu’ Bunge Romania
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti "cu Veta, Suca si Gogu a lu’ Zapacitu " schimba prazu’ cu 200 de milioane
TV, URBB
New face in town pentru Carlsberg
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Marca din portofoliul URBB schimba designul sticlei fiind si prima marca de bere de pe piata romaneasca cu eticheta transparenta
Din 14 aprilie presa scrisa are valoare de schimb in promotiile CuponPro
Luni, 11 Aprilie 2005
Ziarele pot fi schimbate pe reduceri importante la 619 magazine din Romania
CBR se extinde in segmentul premium cu Peroni Nastro Azzurro
Miercuri, 06 Aprilie 2005
Marca de bere mizeaza pe o publicitate ambientala puternica si pe expunerea in spatii inedite unde "va intalni” consumatorul