Rezultatele cautarii dupa : "schimba"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Bugetele de telefonie mobila scoase la mezat in 2014. Licitatii de 40 Milioane EUR.
Marti, 11 Februarie 2014

Un buget de media local pe Telecom se afla deja in licitatie. Unul se pregateste international. Ce va face al treilea? Cel mai probabil tot in 2014 se va lua decizia.

La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
 De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat  in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
Castiga un weekend romantic pe Coasta de Azur, de Ziua Indragostitilor. (P).
Luni, 20 Ianuarie 2014
 Surprinde-ti persoana iubita cu cel mai frumos cadou - trimite o comanda de minimum 3 produse si myFragrance.ro te insoteste intr-o vizita parfumata la fabrica Galimard din capitala mondiala a parfumurilor, Grasse.
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Zenith porneste Cum va fi lumea in urmatorii 25 ani?
Miercuri, 30 Octombrie 2013
 Lansata in urma cu 25 ani intr-un depozit reamenajat din Londra, reteaua de media cuprinde astazi 250 de birouri in 74 de tari inclusiv biroul din Romania condus de Maria Tudor, managerul agentiei locale Zenith Romania
Grigoriu iese. Intra Damaschin. Rogalski in teren pentru 1 Milion de euro pe an din PR.
Joi, 11 Iulie 2013
 Agentia Rogalski Grigoriu va deveni din cursul acestei luni Rogalski Damaschin. Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu care detin 90% din partile companiei Rogalski Grigoriu, au cazut de acord sa iasa din actionariatul agentiei de relatii publice in schimbul unui acord incheiat intre parti

Noul management Romtelecom si Cosmote Romania nu va schimba si agentiile
Joi, 04 Iulie 2013
 In prezent, Romtelecom lucreaza cu GMP (creatie),  DC Communication si GMP PR (PR), Webstyler (digital), iar Cosmote Romania cu Ogilvy & Mather  (creatie), V+O Communication (PR),  Bakers (digital).

Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
 ZF premiaza aplicatiile mobile la Mobilio 2013.
Vineri, 15 Martie 2013
 Din juriul competitiei fac parte Adrian Botan, McCann Bucharest; Dan Virtopeanu - Breeze Mobile (Leo Burnett Group Romania); Cristian Costache - Aegis Media Romania, Andrei Lopata - CEO Revo Solution; Doina Costache - Google Romania; Todi Pruteanu - Microsoft Romania si Cosmin Pachiu - Mediafax Group
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
A castigat Forbes si 100.000 EUR in 2012. Raluca Zamfir investeste 15 ani in activele Ran Events.
Joi, 07 Februarie 2013
 Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.

Apocalipsa Publicitatii? Sau cum vedem fiecare Nasterea Domnului
Vineri, 21 Decembrie 2012
 Va veni apocalipsa publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului? 
Sexgate razbunat. Newsweek inchide revista tiparita.
Joi, 18 Octombrie 2012
Altadata cu 3-4 Milioane de exemplare tiparite vandute, revista care a scris pentru prima data de scandalul sexual Clinton & Lewinsky si care a  declansat o isterie mediatica pe marginea copertii cu fosta guvernatoare americana Sarah Palin, trece din 31 decembrie 2012 integral in format digital cu plata - Newsweek Global.

Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
Luni, 15 Octombrie 2012
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
Eveniment de 300-400 Mii EUR. Certificat Kotler de la Philip Kotler, personal. Marketing 3.0.
Miercuri, 28 Martie 2012
 Desi singurul din acest an in Europa de Est, programul de training certificat de Philip Kotler nu asteapta mai mult de 700 participanti, antreprenori, manageri,specialisti de marketing si parteneri.

Premiera adplayers: “B1 TV continua cu Clir Media Events Sorin Oancea.
Miercuri, 14 Martie 2012
 “Nu se schimba nimic. Este o informatie chiar in premiera pentru o publicatie. In urma cu cateva zile, am luat o decizie impreuna cu Bobby Paunescu de a continua vanzarile cu Clir Media Events”, a afirmat pentru adplayers Sorin Oancea, Director General B1 TV.

Produs in Romania, din 1927. Fabricantul de sosete Ciserom a castigat un rebranding de 25-30 mii EUR.
Joi, 01 Martie 2012
 Estimat la o valoare de 25.000-30.000 euro, marele premiu al concursului „Cel mai promitator brand romanesc” - un program de rebranding Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a fost castigat de CISEROM, un producator roman de sosete din 1927.

 

Pitch The Group - OMG. Cine intra? Cine sta acasa?
Vineri, 24 Februarie 2012
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group –...
Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

« 8 9 10 11 12 »