Rezultatele cautarii dupa : "s"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Dimitris Rompis, CFO, Coca-Cola HBC România în ultimii 5 ani, este numit General Manager Adria, Croația, Bosnia&Herțegovina și Slovenia
Vineri, 25 Iulie 2025
 Apostolos Stergiou, anterior CFO Adria, preia rolul de Chief Financial Officer in Romania.
Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”
Vineri, 25 Iulie 2025
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie  nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. 
Kayak Champions lansează campania “Creștem Campioane”, prin care să inspire cât mai multe fete să își descopere sportul preferat
Marti, 22 Iulie 2025
“Vrem să le deschidem fetelor calea spre un stil de viață activ și sănătos, indiferent dacă aleg sportul ca pasiune sau carieră. Prin această campanie, ne aliniem obiectivelor Uniunii Europene privind egalitatea de gen in sport și ne propunem să arătăm că, in discipline precum caiacul, considerat...
Brandurile Impruvis D3Vit, Möller’s Omega-3 și compania dedicata celor mici ,,Câte-n lună și-n stele”, alături de mame și copii încă din prima luna de viață
Marti, 22 Iulie 2025
Cu oferte valabile la Farmacia TEI și Bebe TEI, atat in locațiile fizice, cat și online, in perioada 21–31 iulie 2025, proaspetele mămici pot beneficia de oferte speciale, gandite cu grijă atat pentru sănătatea lor, cat și a bebelușului: 30% reducere la uleiul de ficat de cod cu Omega-3 Möller’s...
6 din 7 români se consideră persoane religioase, in timp ce 1 din 7 români, nu se considera religiosi.
Luni, 21 Iulie 2025
 Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
Nouă țări dunărene își unesc forțele pentru a proteja sturionii
Vineri, 18 Iulie 2025
 Cofinanțat de Interreg Danube Region Programme, proiectul, cu o durată de trei ani, va crea primul sistem transnațional de monitorizare a sturionilor din bazinul Dunării, punand bazele conservării pe termen lung a speciilor de pești migratori.
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
Aproape 80 % dintre adulți pot fi afectati negativ de aerul condiționat. Dyson vine cu o noua soluție de răcorire sănătoasa.
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Potrivit celei mai recente cercetări Dyson, 43% dintre utilizatorii de aer condiționat participanți la studiu au raportat uscăciune sau iritație a gatului asociată cu expunerea la AC, iar 35% au suferit dureri de cap frecvente. 
Câștigătorii premiilor speciale HELL s-au întâlnit cu celebrul actor și cântăreț italian, Michele Morrone, ambasadorul marcii
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei. 
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale de la HELL, disponibile în patru variante de arome răcoritoare
Luni, 14 Iulie 2025
 Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele  Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025. 
Muzeul Antipa deschide expoziția „Chipul bestiei. Perfecțiunea stă în detalii - o incursiune spectaculoasă în lumea ascunsă a insectelor
Miercuri, 09 Iulie 2025
 Semnată de fotograful Claudiu Mihai, expozitia „Chipul bestiei", organizata intre 10 iulie și 31 august 2025, dezvăluie detalii incredibile ale insectelor – ochi compuși ca niște bijuterii, mandibule puternice, antene delicate – și ne provoacă să descoperim frumusețea nevăzută a unora dintre cei mai mici...
ANBR: Taxarea repetată a băuturilor răcoritoare nu este o soluție fiscală, ci o eroare economică cu impact grav asupra consumatorilor și industriei
Vineri, 04 Iulie 2025
 Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare (ANBR), care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din Romania, spune ca accelași sector economic ce a fost afectat grav in anii 2023-2024 de două măsuri fiscale consecutive: creșterea TVA de la 9% la 19% și introducerea acestei accize...
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
Joi, 03 Iulie 2025
 Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
3 din 4 români sunt de părere că situația economică a României s-a înrăutățit comparativ cu acum un an.
Miercuri, 02 Iulie 2025
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea...
Claire Bridges va conduce juriul Premiilor Epica 2025, odată cu deschiderea oficială a înscrierilor
Marti, 01 Iulie 2025
 Bridges este autoare, podcaster și fost coordonator de cursuri al MBA Cannes Lions și una dintre primele femei directoare de creație din industria PR. A fondat Now Go Create pentru a oferi consultanță, sfaturi și training care ajută indivizii și organizațiile să iși dezvolte puterile creative care are...
CMS alături de Bitdefender la achiziția Mesh Security
Luni, 30 Iunie 2025
 Achiziția va integra capabilitățile de securitate ale Mesh in GravityZone, platforma emblematică a Bitdefender pentru securitate, conformitate și analiză a riscurilor.
Pandantive din aur în campania aniversară „Peștișorul de Aur” Möller’s 170 de ani
Luni, 30 Iunie 2025
 Orice persoană care achiziționează cutiile de peștișori Möller’s  cu ambalaj aniversar poate caștiga unul dintre cele 170 de pandantive din aur sub formă de peștișori, customizate de către STIL Diamonds, Furnizor al Casei Regale a Romaniei.
« 1 2 3 4 5 »