Rezultatele cautarii dupa : "reclame"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Competitori in aceeasi reclama? Radu Nicolae despre Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Miercuri, 22 Mai 2013
 Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
32.700 de oameni vad reclamele dintr-o statie RATB
Joi, 11 Aprilie 2013
 Calculata in medie, „audienta” unei reclame amplasate intr-o statie RATB ia in considerare indici cum sunt „Oportunitatea de a Vedea” care cumuleaza toate ocaziile de a vedea panourile publicitare de catre calatorii RATB, pietonii in tranzit si pasagerii din masinile care trec pe langa statie, sau indicele „Expunerea Maxima” cumuleaza ocaziile cu...
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

eMag a refuzat Headvertising. Noul spot: “ca afara. Surse adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012

Noul spot eMag s-a vrut “ca afara”. Cea mai recenta campanie a fost dezvoltata cu un atelier de strategie

Banii vorbesc. Licitatie FMCG alege o agentie, bugetul alta.
Joi, 26 Iulie 2012
 Pitch cu un final neasteptat pentru un proiect de trade marketing FMCG, de racoritoare. Cu intalniri amanate timp de aproape o luna si jumatate in care ar fi trebuit sa se discute brieful de campanie si sa se aprobe bugetul, activarea nu si-a gasit timp pentru a fi administrat de agentia castigatoare. In final, pentru ca proiectul trebuia dezvoltat, iar banii trebuiau cheltuiti, bugetul...
Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

Surse: Headvertising, la capul Mortului Profi. Despre spot- Panescu, Branescu, Tranca
Luni, 20 Februarie 2012

Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-un post pe facebook agentia nu isi asuma paternitatea. „Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube

Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Reclame Vechi: Ianuarie 1861 - Stabilimentul CA Rosetti se desfacea de comerciul de librarie
Miercuri, 25 Ianuarie 2012
 „Dorind a ma desface de comerciul meu de librarie, si dorind ca pagubile mele sa profite cel putin publicului amator de citire, am otarit a vinde toata marfa din magasia mea c-o mare reduce de pret, adica c-un scadamint de 30, 40, 50 si 60 la suta.
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Top 3 reclame ale noului CD Saatchi & Saatchi, Johan Ohlson: Pilsner Urquell, Carlbserg, Siemens Cleaning Ladies.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012

Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...

Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu tinteste un business de 900.000 – 1.300.000 EUR si 600-900 de cursanti pe an
Miercuri, 05 Octombrie 2011
 Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.

Desfiintata de Elena Ceausescu. Scoala graficii de print incotro?
Vineri, 30 Septembrie 2011
 Romania nu mai are invatamant superior de specialitate de cand l-a desfiintat .... Elena Ceausescu. In 1974. Pe fondul tot mai multor schimbari in comportamentul consumatorului de informatie tiparita, Print Magazin sprijina invatamantul tehnic si profesional in domeniul tehnologiei grafice.
EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

De ce muzichii vechi, in publicitate? La microfon: Alexandru Gheorghias!
Vineri, 13 Mai 2011
 Alexandru Gheorghias, fost realizator al "Cutiutei cu Vechituri" de la Radio Contact, crede ca principalul motiv din cauza caruia multe dintre spoturile publicitare la radio si TV folosesc drept coloana sonora piese mai vechi, este incapacitatea muzicii comerciale noi de a transmite un mesaj publicului care o asculta. Mai multe despre „Muzica din reclame” si...
Publicitate online BCR, Romtelecom langa filme XXX
Joi, 24 Martie 2011

Bannere de filme pentru adulti alaturate de cele apartinand BCR, Romtelecom si chiar o celebra scoala de afaceri de la Londra intregesc cea mai recenta captura AdPlayers de achizitii online “automatizate”, fara verificarea continutului unui site

 

Fructe si legume la pahar de 300.000 EUR. Marketing Fitto Cafe.
Miercuri, 23 Februarie 2011
 Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde  racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
Razboi Mobile Marketing cu Apple si Android. MOBILE WORLD CONGRESS 2011 (I)
Marti, 22 Februarie 2011
 Deschis de presedinti sau directori generali de la Google, Twitter, AT&T sau China Mobile, MOBILE WORLD CONGRESS desfasurat intre 14-18 februarie 2011 este cel mai mare...
Outdoor Affichage reparat, dupa articolul AdPlayers
Luni, 22 Noiembrie 2010
 In locul unei reclame expuse pe dos,  compania de outdoor a schimbat locatia cu un mesaj de autopromovare pentru mobilierul stradal
Se intampla destul de rar. Tuborg si Real, pe dos.
Miercuri, 10 Noiembrie 2010
 „Se intampla destul de rar. Dar poate costa intreaga relatie cu un client”, explica un inal oficial din industria de media OOH legat de afisarea inversa a reclamei...
« 2 3 4 5 6 »