Rezultatele cautarii dupa : "pur"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 17 Aprilie 2009
„Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Luni, 13 Aprilie 2009
Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Miercuri, 18 Martie 2009
Reprezentand un procent de aproximativ 20% din echipa agentiei, cei care au vrut mai multe lamuriri din partea managementului companiei au fost informati luni dimineata (16 martie) ca au...
Joi, 12 Martie 2009
„Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
Miercuri, 11 Martie 2009
Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
Miercuri, 25 Februarie 2009
Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
Vineri, 20 Februarie 2009
Atelierul de creatie este fondat de Raluca Ciupercescu si Cosmin Mihai, ambii fosti angajati, printre altele, ai agentiilor de publicitate Saatchi & Saatchi si mai apoi Lowe &...
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
Peter Jansen, noul Presedinte UAPR, organizatie ai carei membri platesc studiul, justifica disponibilitatea partiala a informatiilor prin faptul ca „pentru o parte dintre agentii rezultatele sunt mai favorabile, iar pentru altele mai putin favorabile”
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
Vineri, 16 Ianuarie 2009
Mircea Badea isi lauda puiul - ratingul emisiunii difuzate in direct la Antena 3, fata de audienta de la Realitatea Tv, insa niciodata nu spune daca il bate pe Dan Diaconescu (OTV), sau pe Capatos ( „un show pacatos”), ori ce audienta face emisiunea dimineata, la Antena 1
Marti, 04 Noiembrie 2008
„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului
Miercuri, 01 Octombrie 2008
Contul de media este semnat de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO,
Vineri, 22 August 2008
Compania a inregistrat numai in prima jumatate a anului in curs 150.000 EUR, cu 30 % mai mult decat pe intreg anul 2007
Marti, 22 Iulie 2008
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Joi, 19 Iunie 2008
Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy
Miercuri, 23 Aprilie 2008
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei
Luni, 24 Martie 2008
Mircea Geoana (PSD), Ludovic Orban (PNL), Adrian Nastase (PSD), Norica Nicolai (PNL), Adriean Videanu (PD-L), Victor Ponta (PSD), Roberta Anastase (PD-L), Laszlo Borbely (UDMR), Varujan Pambuccian (UAR), Codrut...
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
„Aberatia „noi suntem eficienti, nu creativi”, pe care o mai citesc din cand in cand, pe website-urile sau publicatiile de profil, sau „pe noi ne intereseaza eficienta, nu...
Luni, 21 Ianuarie 2008
„Nu vreau sa depasesc pe nimeni, nu vreau sa ajung pe nimeni”, a afirmat, pentru AdPlayers, Zoltan Szigeti (foto) - Presedinte Thegroup, la 3 ani de la infiintarea grupului de companii specializate in marketing si comunicare
Joi, 17 Ianuarie 2008
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















