Rezultatele cautarii dupa : "pur"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
DDB Bucuresti a dat afara din sanul agentiei 5 oameni
Miercuri, 18 Martie 2009
Reprezentand un procent de aproximativ 20% din echipa agentiei, cei care au vrut mai multe lamuriri din partea managementului companiei au fost informati luni dimineata (16 martie) ca au...
Key Visual Effie 2009 - replica de freelancer
Joi, 12 Martie 2009
 „Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
Key Visual Effie 2009, de Sorin Predescu
Miercuri, 11 Martie 2009
 Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
Svetlana Bulacu a parasit Cosmote pentru Propaganda
Miercuri, 25 Februarie 2009
 Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
Atelierul Virusad se mandreste cu creatia Saatchi & Saatchi
Vineri, 20 Februarie 2009
Atelierul de creatie este fondat de Raluca Ciupercescu si Cosmin Mihai, ambii fosti angajati, printre altele, ai agentiilor de publicitate Saatchi & Saatchi si mai apoi Lowe &...
UAPR taie robinetul AdMarket de PR pentru 3-4 agentii
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Peter Jansen, noul Presedinte UAPR, organizatie ai carei membri platesc studiul, justifica disponibilitatea partiala a informatiilor prin faptul ca „pentru o parte dintre agentii rezultatele sunt mai favorabile, iar pentru altele mai putin favorabile”
Graffiti BBDO a incheiat 2008 cu 25-26 Milioane EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
Traim in Romania, si televiziunea ne ocupa tot timpul
Vineri, 16 Ianuarie 2009
Mircea Badea isi lauda puiul - ratingul emisiunii difuzate in direct la Antena 3, fata de audienta de la Realitatea Tv, insa niciodata nu spune daca il bate pe Dan Diaconescu (OTV), sau pe Capatos ( „un show pacatos”), ori ce audienta face emisiunea dimineata, la Antena 1
Internetics si Premiile Nobel pentru poezie in vers alb si tratamente alternative Catalin Tenita, TreeWorks
Marti, 04 Noiembrie 2008

„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului

Juicy Fruit Squish (Wrigley), de Graffiti BBDO
Miercuri, 01 Octombrie 2008
Contul de media este semnat de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO,
White Image vrea 300.000 EUR din email marketing
Vineri, 22 August 2008
Compania a inregistrat numai in prima jumatate a anului in curs 150.000 EUR, cu 30 % mai mult decat pe intreg anul 2007
Internetics 2008, cu GPS-ul stricat intre Ad’Or si EFFIE
Marti, 22 Iulie 2008

Internetics a devenit  un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar

Fost Mercury 360, Radu Toncu este noul Business Development Director la Punct Advertising
Joi, 19 Iunie 2008

Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy

Adrian Preda: ''Eu nici macar nu aveam ca optiune Tempo, insa Dragos (Grigoriu, n.r) a avut un discurs foarte clar''
Miercuri, 23 Aprilie 2008

Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei

Olimpiadele Comunicarii, in campanie electorala 2008
Luni, 24 Martie 2008
Mircea Geoana (PSD), Ludovic Orban (PNL), Adrian Nastase (PSD), Norica Nicolai (PNL), Adriean Videanu (PD-L), Victor Ponta (PSD), Roberta Anastase (PD-L), Laszlo Borbely (UDMR), Varujan Pambuccian (UAR), Codrut...
''Aberatia  ''noi suntem eficienti, nu creativi'' (..) este o tampenie incomensurabila'' Adrian Preda, Leo Burnett
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
„Aberatia „noi suntem eficienti, nu creativi”, pe care o mai citesc din cand in cand, pe website-urile sau publicatiile de profil, sau „pe noi ne intereseaza eficienta, nu...
Thegroup: 13 companii, 51 Milioane EUR, 41 de Milioane EUR pe media
Luni, 21 Ianuarie 2008
„Nu vreau sa depasesc pe nimeni, nu vreau sa ajung pe nimeni”, a afirmat, pentru AdPlayers, Zoltan Szigeti (foto) - Presedinte Thegroup, la 3 ani de la infiintarea grupului de companii specializate in marketing si comunicare
Concediat in 2003, Elite s-a intors in Leo Burnett, fara licitatie
Joi, 17 Ianuarie 2008
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears  - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
« 4 5 6 7 8 »