Rezultatele cautarii dupa : "publicitare"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 02 Octombrie 2015
											
											 Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013. 
										Joi, 01 Octombrie 2015
											
											 
											
											
										Vineri, 21 August 2015
											
											 „Demolarea panourilor ilegale se poate face si gratuit” ne-a scris, din propria experienta, managerul unei companii de publicitate outdoor cu o retea de cateva sute de panouri amplasate la nivel national!  
Luni, 17 August 2015
											
											 Incepand din luna noiembrie, noua lege a  publicitatii stradale intra in vigoare intr-o piata in care marii jucatori mai au mult pana la intrarea tuturor panourilor in legalitate.
Marti, 28 Iulie 2015
											
											 Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat " 
											
											
										Joi, 16 Iulie 2015
											
											 Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in  primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.
Luni, 13 Iulie 2015
											
											 Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul  trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Vineri, 10 Iulie 2015
											
											 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.
Vineri, 19 Decembrie 2014
											
											Regia
											
											
										Miercuri, 22 Octombrie 2014
											
											 Ajunsa ea insasi sursa de inspiratie pentru alte reclame - Noaptea Devoratorilor de Preturi ar fi doar una recenta, a-19-a editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate de la Bucuresti va avea loc pe 7 noiembrie la Sala Polivalenta.
										Marti, 03 Iunie 2014
											
											 The Gunn Report ofera 5 premii cu o valoare aproximativ de 500 USD pentru predictiile de spoturi publicitare care vor castiga mult ravnitele trofee Cannes Lions 2014
Joi, 27 Februarie 2014
											
											 Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.
Vineri, 20 Decembrie 2013
											
											Cu dimensiuni cuprinse intre 8 si 12,5 inch (20 – 32 cm) , organizatorii competitiilor desfasurate sub umbrela NYF ofera castigatorilor...
										Sambata, 22 Iunie 2013
											
											 GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in...
										Vineri, 14 Iunie 2013
											
											 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .
Joi, 13 Iunie 2013
											
											 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
										Joi, 23 Mai 2013
											
											 Potrivit Realitatea TV o schela a cazuta in cadrul evenimentului nautic din Piata Constitutiei, dar nu a facut victime.
Joi, 11 Aprilie 2013
											
											 Calculata in medie, „audienta” unei reclame amplasate intr-o statie RATB ia in considerare indici cum sunt „Oportunitatea de a Vedea” care cumuleaza toate ocaziile de a vedea panourile publicitare de catre calatorii RATB, pietonii in tranzit si pasagerii din masinile care trec pe langa statie, sau indicele „Expunerea Maxima” cumuleaza ocaziile cu...
										Miercuri, 10 Aprilie 2013
											
											 Proaspat lansate si in Romania de compania Antalis, hartiile Curious Matter sunt parte din strategia de crestere a companiei la 5% pe segmentul de Suport si Hartii Creative,m estimata anul trecut la 650.000 euro.
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















