Rezultatele cautarii dupa : "producator"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 13 Martie 2008
											
											Agentia de PR va derula pentru Ciucas proiecte de comunicare interna, evenimente de PR si de relationare cu media, iar agentia „de interactive” va derula proiecte speciale de comunicare online
										Joi, 21 Februarie 2008
											
											Difuzata gratuit, GMP semneaza campania impotriva condusului sub influenta alcoolului initiata de Asociatia „Berarii Romaniei”, in parteneriat cu Politia Romana si Consiliul National al...
										Luni, 21 Ianuarie 2008
											
											Producatorul emisiunii si redactorul sef al revistei Pro Motor - Eduard Darvariu, spera ca in curand sa ofere si o emisiune radio cu acelasi nume
Vineri, 18 Ianuarie 2008
											
											Premiat cu 3100 EUR, concursul de film de scurt metraj pe tema discriminarii romilor, “Doi pe un balansoar” este organizat de Secretariatul General al Guvernului si Agentia Nationala pentru Romi si este...
										Marti, 18 Decembrie 2007
											
											Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
										Joi, 29 Noiembrie 2007
											
											Concursul de scurt metraje va fi premiat cu o pelicula color in valoare de 3100 de Euro (taxe incluse).
										Miercuri, 28 Noiembrie 2007
											
											Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
										Joi, 15 Noiembrie 2007
											
											Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
										Vineri, 26 Octombrie 2007
											
											Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
										Joi, 18 Octombrie 2007
											
											Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
										Vineri, 05 Octombrie 2007
											
											Sub sloganul “Totul pentru baie”, ROCA Obiecte Sanitare produce si comercializeaza in Romania solutii complete de obiecte sanitare si accesorii pentru amenajarea bailor
										Vineri, 21 Septembrie 2007
											
											Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
										Vineri, 14 Septembrie 2007
											
											Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru  Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
										Luni, 10 Septembrie 2007
											
											Logan este o masina pe care poti conta, o masina care nu te lasa la greu, formulat, spun autorii, si in sloganul – „Conteaza pe Logan”
										Luni, 10 Septembrie 2007
											
											Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
										Miercuri, 05 Septembrie 2007
											
											Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
										Luni, 20 August 2007
											
											Semnata de McCann Erickson, „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei, comunicarea Tnuva se desfasoara sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei” si demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV
										Miercuri, 15 August 2007
											
											Ionel Blanculescu si fostul PR de la Publicis Romania au lansat agentia specializata de comunicare si relatii publice First Line Communication,  in care cei doi parteneri detin 60% - Blanculescu, respectiv 40% - Durlan, dupa cum a afirmat ,pentru AdPlayers, Razvan Durlan - Managing Partner al companiei
										Marti, 07 August 2007
											
											Cristina Andrei revine in echipa agentiei de marketing experential Funky Business ca nou Deputy Managing Director
										Miercuri, 01 August 2007
											
											Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















