Rezultatele cautarii dupa : "pro tv antena 1"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
RAC nu este de acord cu primul spot Cava D’Oro
Luni, 05 Mai 2008

Romanian Advertising Council (RAC) si-a dat un aviz negativ pentru spotul Cava D’Oro: „Birtul”

 

Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Marina Sturdza, Romanian Princess elogiata in memoriam in The New York Times
Vineri, 27 Octombrie 2017
Sub titlul „Marina Sturdza, Romanian Princess and Humanitarian”, unul din cele mai importante ziare americane, The New York Times, face un frumos elogiu vietii si activitatii Printesei Marina Sturdza, la doua zile de la trecerea Sa la Domnul.
Dan Vardie tinteste pentru CAR cititori cu 36.000 EUR pe an
Joi, 20 Noiembrie 2008
Cun tiraj de lansare de 10.000 de exemplare si un tarif lista de publicitate de 3,500 EUR, revista lunara va fi publicata de trustul de presa D.V. Automedia, patronata de Dan Vardie, editor in al carui portofoliu se mai gasesc si publicatiile Temporis si Caesar, si 4x4
O zi de filmare si 4 luni postproductie pentru 10% mai mult Tide
Joi, 14 Aprilie 2005
Promotia “Acum cu 10% mai mult” a pus “Atlasii” pe umerii P&G si Leo Burnett
„Bea cu masura” promoveaza si responsabilitatea sociala Bergenbier
Luni, 04 Aprilie 2005
Spotul semnat de Leo Burnett, deruleaza pentru milioane de romani si o campanie sociala laudabila pe bugetul Interbrew
4,2 milioane EUR - Cea mai mare investitie Flanco intr-un magazin
Vineri, 11 Noiembrie 2005
Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
Saatchi&Saatchi transforma Selected
Marti, 06 Decembrie 2005
Animatia pentru spotul Elite ce contine "un nou inceput" este semnata de Hassan El Youbi, animator care care a mai lucrat cu Nicolas Cage si Ethan Hawke pentru "Lord of the War"
Transfer de spot rapid din Turcia si Marea Britanie pentru Western Union România
Joi, 07 Septembrie 2006
Din august, Western Union România trimite pe piata noua campanie  si noul spot, a carei realizare este semnata de Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, implementarea locala fiind în grija Leo Burnett  Romania si Starcom
DDB Bucuresti da bani cu imprumut Alpha Bank
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
Mii de prisme publicitare ne omoara. Un om se zbate intre viata si moarte, lovit pe trecerea de pietoni.
Marti, 15 Noiembrie 2016
 Patru posturi de televiziune au difuzat stirea despre prisma de publicitate outdoor care a ras un om de pe o trecere de pietoni de la Iasi. Omul se zbate in coma sa revina printre noi, dar nimeni nu se sinchiseste sa demoleze astazi, a doua zi de la tragicul accident, astfel de constructii improvizate.
Telenovela Starlink: timp de Alpinia
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Cubb Communication si WESTEN militeaza pentru confortul termic
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si îl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnând prima campanie online din România "mai serioasa" pe Yahoo!
Campofrio la Grey si Optimedia
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Noua Kandia se topeste la McCann
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
Caravana Bebeko a dat 18.000 EUR
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada  10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
Leo Burnett are Cris Tim din plin
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
« 1 2