Rezultatele cautarii dupa : "print outdoor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Lemon, de la Studio Foto la Advertising de 1 Milion EUR
Joi, 03 Iulie 2008

Cu o cifra de afaceri de aproximativ 550.000 EUR in primele sase luni din 2008, atelierul de creatie specializat, la inceput, in reviste periodice pentru retail, vrea in acest an peste 1 milion de EUR

Festivalul Magdalena (Slovenia), la startul editiei numarul 10
Sambata, 05 Aprilie 2008

Festivalul de creatie se adreseaza comunicarii europene si va avea loc intre 15 si 17 mai

Mihaela Radulescu face aproape 1 Milion EUR pe an din publicitate
Vineri, 14 Martie 2008
"Anul trecut am avut in jur de 800.000 - 900.000 de EUR din publicitate” a declarat Mihaela Radulescu, pentru AdPlayers, vedeta de televiziune care, de la 100 de dolari pe care ii lua in urma cu 11 ani,...
Heineken face Finala UEFA Champions League in Africa
Luni, 18 Februarie 2008
Promotia “Atinge o stea si poti merge in Africa de Sud!” este o campanie de comunicare integrata, ce include atat canale de marketing online (website-ul promotiei, bannere), cat si canale offline
Fabrica de Fericire Coca-Cola, in Romania
Marti, 22 Ianuarie 2008
Creat de catre Wieden+Kennedy Amsterdam, “Fabrica de Fericire - Filmul”, de 3’30’’, prezinta aventurile unui „muncitor” intr-un automat de Coca-Cola si incercarile lui de a...
New York Festivals, sau AdPrint?
Duminca, 13 Ianuarie 2008
Inscrierile la festivalul de publicitate New York Festivals au ca termen limita 14 ianuarie, in timp ce ultima zi de inscreri la AdPrint este anuntata 18 ianuarie
Libra Bank a ales Friends Advertising
Miercuri, 19 Septembrie 2007
Sorin Tranca  - Managing Partner si Creative Director la Friends, a declarat pentru AdPlayers.ro ca agentia de publicitate a castigat, incepand cu luna august, serviciile de strategie de comunicare, creatie, productie audio-video pentru Libra Bank
Agentia de Monitorizare a Presei si Grey semneaza “Nu taia padurea ca-n codru”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
The Ad Store lanseaza TATA, Daihatsu si Ziebart
Miercuri, 22 August 2007
Agentia de publicitate The Ad Store va demara pentru Gold&Platin Group campania de lansare pe piata romaneasca a marcilor TATA, Daihatsu si Ziebart, comunicarea urmand sa inceapa din 15 septembrie pe canale media print si outdoor
5000 EUR pusi la bataie pentru Corbis Award for Creative Photography
Joi, 09 August 2007
Competitia  îsi propune sa rasplateasca cea mai buna fotografie creata pentru advertising si promotii în 2006 si 2007, si recunoasterea rolului pe care îl are aceasta în campanii de publicitate Print, Online, Promotion, Direct Mailing, Packaging si Outdoor
Da, e gratis! la Romtelecom de la Grey
Joi, 31 Mai 2007
Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Castigatorii AdOr 2007
Duminca, 20 Mai 2007
Leo Burnett a luat pentru a cincea oara, consecutiv, titlul de Agentia Anului la AdOr, urmatoarea clasata fiind, pentru al doilea an consecutiv, GMP
Recordurile negative ale inscrierilor Ad’Or, neanuntate de BMG
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Saatchi & Saatchi relanseaza 'Înca una si ma duc' pentru noua imagine Ciuc
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Fantomele Ad’Or 2007 pot fi vazute pâna la 10 aprilie
Miercuri, 21 Martie 2007
BMG anunta lansarea înscrierilor la Ad’Or 2007, festivalul de creatie publicitara urmând sa se desfasoare  în perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti, având ca termen limita de înscriere în concurs  - 4 mai , respectiv 10 aprilie - pentru cel de expunere a lucrarilor sau potentialelor fantome
Motoractive da leasing pe 7 ani QMC
Joi, 22 Februarie 2007
Motoractive Leasing comunica produsul de finantare auto pe 7 ani cu agentia de publicitate QMC, campania desfasurata în perioada 7 februarie - 31 martie 2007 fiind prezenta atât în presa nationala, cât si în cea locala, pe postul de radio KissFM, pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro
Sorina Muresan (Expotek): Lucram în mod traditional cu agentia C&J
Miercuri, 21 Februarie 2007
"Cunoaste bine evenimentul CERF si de altfel toate evenimentele organizate de Expotek", a mai motivat selectia agentiei Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, directoarea companiei organizatoare a evenimentului IT &C
CERF se pregateste la C&J | A&H
Luni, 19 Februarie 2007
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes semneaza conceptul si vizualul campaniei "CERF te pregateste pentru viitor", care se va desfasura în perioada februarie – mai 2007
Dolce: 3 luni pe toate canalele media
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
« 1 2 3 4 5 »