Rezultatele cautarii dupa : "pret"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
„Presa si New Media în dialog cu viitorul”, pe ultima suta de metri
Marti, 25 Septembrie 2007
Astazi este ultima zi de inscrieri la Conferinta Inovatia in Media organizata de Media Management Institute si Freedom House va avea loc in data de 11 octombrie 2007, eveniment care se va bucura participarea World Association of Newspapers, IFRA, Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali, precum si personalitati de prima mana din...
Cubb Communication si WESTEN militeaza pentru confortul termic
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
Premiantii IAA Excellence Awards 2008
Miercuri, 26 Martie 2008
Castigatorii primei editii sunt Mihai Ghyka, Catalin Tolontan, Elena Ionita, Costin Popescu, Adrian Sarbu, Costas Kapetanopoulos, Corina Bernschutz & Alexandru Pomana, Roxana Popa, Jose Toscano, Cristian...
Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania” cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022
 Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
HP Latex imprima ecologic outdoor - indoor cu 1,5 respectiv 3,5 EUR/mp, la viteze de 79-43 mp/h
Miercuri, 01 Aprilie 2009
 Lansata oficial si in Romania de HP si Leykom la un pret de aproximativ 120.000 EUR, noua imprimata ecologica de format mare ce foloseste tehnologia HP Latex a vandut deja la nivel...
1 Mil. EUR în promotia co-branded Margaritar – OTP Bank cu Brandstalk si Media Investment
Joi, 13 Septembrie 2007
“Am devenit agentia de publicitate de brand pentru Margaritar si Coronita, din ianuarie 2007”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO, Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising, agentie care a semnat cea mai recenta promotie Margaritar, cu un buget total de marketing si comunicare ce se poate ridica, potrivit executivului, la  aproximativ 1 Mil. EUR
50.000- 60.000 EUR in Esquire Big Black Book
Vineri, 05 Noiembrie 2010
 Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni 
Retromobil Fest 2018, sustinut de BCR Leasing, Porsche Interauto, Uniqa, Motul si Top Glass
Joi, 14 Iunie 2018
Timp de doua zile, intre 14 si 15 iulie Academia Titi Aur devine cel mai fierbinte loc de intalnire al tuturor pasionatilor de vehicule istorice, pe doua si patru roti, la a treia editie a Retromobil Fest 2018, anunta reprezentantii de relatii publice.
Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
Vodafone devine one stop shop de tehnologie si servicii in aria de retail, prin EasyTech
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Noi game de produse IoT si gadgeturi devin disponibile in magazinele Vodafone, iar clientii vor beneficia si de servicii precum consultanta, buyback sau plata in rate. Clientii vor putea testa si achizitiona direct din magazin sau de pe Vodafone.ro/easytech de la televizoare, la produse audio, tablete, ceasuri...
GSP a descarcat un nou plan digital
Luni, 22 Ianuarie 2007
"Nu avem bugetate sume, am vrut sa oferim cititorilor aceasta posibilitate si iata ca am realizat acest lucru", afirma Augustin Roman - Director Executiv la Gazeta Sporturilor (GSP), legat de recent lansata alternativa PDF a cotidianului de sport de la Convergent Media, editor caruia oficialul îi estimeaza, pentru anul trecut, o cifra de afaceri de 7 mil. EUR
“Vom scoate afara spoturile TV foarte ieftine Mihai Craiu, Realitatea TV din Publicitate
Vineri, 15 Iulie 2011
 Mihai Craiu, Managerul Media Consulta International, compania care administreaza vanzarile Realitatea TV, Money Channel si Romantica spune ca posturile de televiziune vind pe piata de publicitate in medie de 800.000 EUR pe luna, incasari corectate de sezonalitatea vanzarilor.

Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
Pitch de santier la OBI Romania: Agentiile romanesti percep greu conceptul do it yourself
Joi, 26 August 2010

 „Am constatat ca este destul de greu ca agentiile romanesti sa perceapa conceptul DIY”, a declarat pentru AdPlayers Sylvia Kerzbek, Marketing, Advertising & Events Manager la OBI Romania, retailer „do it yourself” care a ales agentia OFG ADV din Italia, dupa o licitatie la care a...

Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
 Carnavalul Copilariei pe 1 si 2 iunie la AFI Cotroceni
Marti, 28 Mai 2019
 Cel mai mare mall din Romania este locul unde de sarbatoarea copilariei vor avea parte de zeci de activitati distractive si o multime de jocuri. In premiera, vor putea participa la cel mai mare club de Slime, vor putea face baloane uriase de sapun ori experimente inedite cu gheata carbonica la atelierul Happy...
Publicitate cu dobanda Zero si credite media cu 180%
Marti, 09 Noiembrie 2010
 Aceiasi investitori in marketing si comunicare, ce ofera credit de consum cu 180% dobanda, cer in stanga si in dreapta servicii de marketing si comunicare cu plata la 90 sau 120 de zile si dobanda „zero”.
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
Castigatorii Premiilor Piata 2010
Joi, 21 Octombrie 2010
 41 de premii, 11 sectiuni din care 27 de premii pentru Cel mai bun produs, Cea mai eficienta Campanie, Cel mai bun brand in piata bunurilor de larg consum
Media Direction mixeaza televiziunile cu TV Wave
Luni, 13 August 2007
Potrivit agentiei de media, instrumentul de care beneficiaza clientii Media Direction reprezinta o matrice complexa care ia în calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), acoperire (reach), afinitate fata de target, costuri
« 6 7 8 9 10 »