Rezultatele cautarii dupa : "presa scrisa"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 21 Septembrie 2005
											
											Campania de loialitate "Efectueaza 5 transferuri si poti castiga una din cele 5 Skoda Fabia" derulata de Leo Burnett si Starcom a dat prima Skoda Fabia din cele 5 care vor fi acordate pana la sfarsitul anului
										Luni, 19 Septembrie 2005
											
											Dupa ce a castigat licitatia GimRom Holding, agentia de publicitate comunica prin Optimedia noul brand sub care va opera lantul de supermarketuri incepand de maine
										Vineri, 16 Septembrie 2005
											
											Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
										Miercuri, 07 Septembrie 2005
											
											La campania ce se deruleaza pe tv, radio si presa semnata de agentia de publicitate McCann Erickson, promotorii turneului organizat de Momentum - divizia de evenimente din grup, adauga si noul website bcropenromania.ro construit de divizia de relationship marketing - MRM Partners in colaborare cu Webstyler   
										Luni, 15 August 2005
											
											Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
										Vineri, 29 Iulie 2005
											
											Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
										Joi, 14 Iulie 2005
											
											Pe langa interviul cu Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, primul numar al revistei AdPlayers dezvaluie 35 de campanii si jucatorii din culisele lor, dar si primul poster MediaAdPlayers 2005 avand coordonate de contact a peste 300 publicatii membre BRAT
										Vineri, 24 Iunie 2005
											
											De conturile ATL, BTL si PR ale operatorului de telefonie se ocupa agentia Grey Worldwide Romania, iar cumpararea si planificarea media este asigurata de compania Mediacom
										Joi, 09 Iunie 2005
											
											Agentia deruleaza in perioada 8 iunie – 8 iulie campania de publicitate pentru promovarea creditului ipotecar cu perioada de rambursare de pana la 30 de ani
										Miercuri, 08 Iunie 2005
											
											Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
										Joi, 26 Mai 2005
											
											Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
										Miercuri, 25 Mai 2005
											
											Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef,  vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
										Sambata, 14 Mai 2005
											
											In Romania marca are contul de publicitate si PR la Graffiti BBDO, iar cel de media la Media Direction
										Joi, 12 Mai 2005
											
											Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii”  cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM 
										Miercuri, 11 Mai 2005
											
											Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
										Marti, 10 Mai 2005
											
											Agentia a dezvoltat „Creativitatea la romani” si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
										Luni, 09 Mai 2005
											
											Cu un pret de coperta de 4.500 lei, cotidianul editat de Ringier Romania intra in careul Gazetei  Sporturilor (5.000 lei) pana ieri cu 'cel mai bun pret'
										Marti, 26 Aprilie 2005
											
											Noile "Manson Bibelou"", "Michael" si  "Slash Termometru" semnate de McCann continua executiile "Nunta", "Cainele" si "Magarul" si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca
										Luni, 25 Aprilie 2005
											
											Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















