Rezultatele cautarii dupa : "predescu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 15 Noiembrie 2006
											
											Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicând în acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecând de la viteza de 2,5 Mbps
										Miercuri, 18 Octombrie 2006
											
											Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
										Joi, 21 Septembrie 2006
											
											Romtelecom îsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
										Joi, 14 Septembrie 2006
											
											În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH 
										Vineri, 25 August 2006
											
											Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
										Vineri, 18 August 2006
											
											Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
										Luni, 14 August 2006
											
											Dupa ce a înregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ înscrisi pentru un loc în finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine în acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
										Luni, 17 Iulie 2006
											
											Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
										Duminca, 25 Iunie 2006
											
											Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
										Joi, 01 Iunie 2006
											
											10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Sorin Predescu (foto), Creative Director, Grey Worldwide Romania
										Joi, 25 Mai 2006
											
											Editorial de Marian PETCU, conf. univ. dr., Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti
										Miercuri, 10 Mai 2006
											
											Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
										Vineri, 14 Aprilie 2006
											
											Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
										Joi, 09 Martie 2006
											
											Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
										Miercuri, 22 Februarie 2006
											
											Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro  ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
										Marti, 21 Februarie 2006
											
											Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
										Vineri, 07 Octombrie 2005
											
											Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
										Joi, 29 Septembrie 2005
											
											Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
										Luni, 15 August 2005
											
											Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















