Rezultatele cautarii dupa : "povestea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Nationala Feminina de Fotbal continua campania impotriva stereotipurilor: ALBUM DE FAMILIE, Modele de Femeie, editia 2024
Vineri, 12 Aprilie 2024
 Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal. 
Cristian Tabara si echipa TVR de la „Romani Universali ne aduc aminte de contributiile romanilor la dezvoltarea omenirii
Luni, 01 Aprilie 2024
 Incepand cu prima seara de luni din aprilie, incepand cu ora 22.00, Romani Universali ne fac sa ne simtim mandri ca Testul Papanicolau, Cutia de viteze automata, declansarea artificiala a ploilor, implantul dentar sau scaunul ejectabil pentru avioane sunt doar cateva dintre contributiile romanilor la dezvoltarea...
Romanii din Spania trimit bani, expertiza si atitudine sanatoasa si nu-si pierd increderea in Romania
Vineri, 29 Martie 2024
 Repatriot, platforma care conecteaza romanii din afara granitelor cu tara, a condus misiunea economica Romania-Spania, desfasurata in perioada 21-27 martie in Barcelona si Insulele Baleare. Initiativa care a descoperit noi puncte de sprijin pentru expansiunea afacerilor romanesti in regiune, a facilitat accesul...
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024
 HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
Joi, 14 Decembrie 2023
 Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
 „Exclusiv in Romania, la aproape 250 de episoade si 10 ani, la TVR 1.
Luni, 23 Octombrie 2023
 „As pomeni, drept momeala pentru prietenii emisiunii, povestea observatorului de ursi de la Borzont (Harghita), unde vizitatorii pot privi ursii de la o jumatate de metru in siguranta totala. De asemenea, in vartejul diverselor dispute patriotarde ale multor tabere, o vizita la Centrul Memorial al...
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Concurenta acerba pe piata cazinourilor online. EGT a devenit Amusnet Interactive si este prezenta in peste 90 de tari, inclusiv in Romania.
Joi, 05 Octombrie 2023
 In lume sunt zeci de companii care produc jocuri distractive, iar produsele celor mai tari furnizori sunt disponibile si la cazinourile online din tara noastra.
Care-i filmul tau? WOPA semneaza campania de lansare pentru aplicatia SAMEDAY App
Miercuri, 04 Octombrie 2023
 SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
Investitie de 52 de milioane de euro, complexul Stejarii Collection, de la Tiriac Imobiliare, a fost inaugurat pentru noii chiriasi la standardele rezidentiale de lux
Luni, 25 Septembrie 2023
 “Din orice camera ar privi, rezidentii Stejarii Collection au acces la natura, la padure si la toate beneficiile pe care aceasta le ofera. Monitorizam permanent calitatea aerului, inregistrand procente in medie cu 30% mai calitative decat cele din centrul Bucurestiului,” a adaugat Razvan Enache.
Cupio si McCann PR lanseaza campania SUMMER ME alaturi de ambasadorii de brand Adelina Pestritu, Ema Uta si Antonia
Miercuri, 12 Iulie 2023
 “Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio porneste de la faptul ca ne dorim sa oferim produse care sa scoata in lumina unicitatea si frumusetea fiecaruia”, a spus Raluca Stefanescu, CEO Cupio. 
Comunicarea Skechers in Romania, la McCann PR. Imola Zoltan:,,Sprijinim consolidarea brandurilor si sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora”
Miercuri, 07 Iunie 2023
 „Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de...
Padurea Povestilor Nemuritoare. Campanie McCann PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia si Primaria Nucsoara
Marti, 23 Mai 2023
 Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Paduri cu arbori seculari s-au mai vazut. Dar paduri care spun povesti nu s-au mai auzit. Pana azi. „Padurea Povestilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vietii tale mai departe”
Vodafone Business lanseaza platforma ,,Deschis la nou. Deschis la tehnologie” si ofera jumatate de an de testare gratuita pentru o serie de solutii digitale
Marti, 25 Aprilie 2023
 Noua platforma - Deschis la nou, deschis la tehnologie - aduce o perioada de testare gratuita de 6 luni pentru o serie de solutii de tehnologie din portofoliul Vodafone Business, invitand astfel afacerile mici si mijlocii sa se alature comunitatii de peste 100.000 de antreprenori
Profi aduna in festivalul Suflet de Romania producatorii locali si traditiile populare pe Domeniul Regal de la Savarsin, in ultimul weekend din aprilie
Joi, 20 Aprilie 2023
 Evenimentul este initiat de Profi pentru a incuraja comunitatea sa se conecteze la valorile autentice, gusturile bune si traditiile satului romanesc prin intermediul unor experiente traite intr-un cadru natural in care este recreata lumea rurala asa cum  e bine sa fie cunoscuta si de generatiile mai noi.
HONOR dezvaluie pentru Guinness World Record inovatii ale smartphone-ului HONOR Magic5 Pro
Marti, 14 Februarie 2023
 Marca a incheiat un parteneriat cu Guinness World Record pentru a prezenta noua functie a camerei AI a smartphone-ului HONOR Magic5 Pro, surprinzand un jucator de baschet care a incercat sa doboare recordul Mondial de Slam Dunk printre picioare
HONOR Romania si Tribal Worldwide lanseaza Campania PRIMUL AN, care iti aminteste de inceputuri si te incurajeaza sa mergi mai departe.
Miercuri, 01 Februarie 2023
 “Primul an nu e usor. Onoarea e de partea celor care continua”, spune noua campanie HONOR Romania. Lansata sub platforma globala #HONORtobewithyou, campania se intampla exclusiv in digital si isi propune sa ne aminteasca tuturor despre primul an de activitate, de la job, la pasiune sau chiar business....
Competitia „AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE”, de Cronicari Digitali. Retete festive de sarbatori, reinterpretate de chefi celebri.
Joi, 15 Decembrie 2022
 Proiectul a adunat peste 250 de propuneri de Aperitive (reci sau calde), feluri principale si Deserturi, dintre care 5 au fost selectate de un juriu format din chefi celebri, experti in gastronomie si bloggeri de Food. Ele au servit drept inspiratie si au fost reinterpretate de chefs celebri, in practica, cu...
1 2 3 4 5 »