Rezultatele cautarii dupa : "post"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 16 Ianuarie 2006
											
											Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
										Miercuri, 11 Ianuarie 2006
											
											Dupa 4 ani la regia condusa de Serban Ciusca, Simona Potop a ales-o pe cea condusa de Catalin Sandulache si Radu Budes, noul PR & Communication Manager ARBOmedia fiind Andreea Carceoreanu
										Luni, 09 Ianuarie 2006
											
											Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix 
										Miercuri, 21 Decembrie 2005
											
											Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
										Miercuri, 21 Decembrie 2005
											
											Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
										Marti, 13 Decembrie 2005
											
											Politia Romana impreuna cu Papaya Advertising desfasoara, cu sprijinul Fundatiei Alexandrion, campania "Munitie de Craciun" impotriva utilizarii petardelor si artificiilor de catre copii
										Joi, 08 Decembrie 2005
											
											Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
										Marti, 06 Decembrie 2005
											
											Patronat de Nadia Tataru - 90% ( General Manager ) si Felix Tataru - 10%, primul post de radio pentru copii emite in Bucuresti pe 99.3 FM si vinde publicitatea prin Splendid MediaZece
										Luni, 05 Decembrie 2005
											
											Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
										Miercuri, 30 Noiembrie 2005
											
											Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
										Miercuri, 30 Noiembrie 2005
											
											Acordul Pan-European Jetix – ARBOmedia extinde parteneriatul de vanzari in Romania de la 1 ianuarie 2006, punand capat contractului de 6 ani cu Cable Direct 
										Marti, 29 Noiembrie 2005
											
											Chainsaw Europe din Bucuresti in colaborare cu casa de productie Tandem Film au finalizat un spot in care evolueaza o legendara motocicleta indiana Bajaj si cel mai faimos baietel vrajitor al lumii, Harry Potter
										Joi, 24 Noiembrie 2005
											
											"Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood" contine spotul TV "Matrix", spotul radio "Titanic" si seria de printuri – "Basic Instinct by Almodovar", "Titanic by Lars von Trier" si "Lord of the Rings by Kusturica"
										Miercuri, 23 Noiembrie 2005
											
											Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
										Marti, 22 Noiembrie 2005
											
											Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie 
										Vineri, 18 Noiembrie 2005
											
											Realizat in genul comediilor din anii ’50,  noul spot "Eu si bradutul meu" promoveaza cadoul pe care il vor primi clientii Avon inainte de sarbatori
										Vineri, 18 Noiembrie 2005
											
											In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94  deruleaza campania Tv cu nou infiintata Loco, Branding & Communication
										Joi, 17 Noiembrie 2005
											
											Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
										Luni, 14 Noiembrie 2005
											
											Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault
										Joi, 10 Noiembrie 2005
											
											Incepand cu luna octombrie, agentia Ogilvy & Mather se ocupa de contul de publicitate, cel de media fiind derulat de MindShare 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















