Rezultatele cautarii dupa : "oferit"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Noutati in design romanesc, cadouri traditionale si concerte live la ALT.CRACIUN 2017
Vineri, 24 Noiembrie 2017
 Din 12 decembrie, ARCUB deschide portile pasajului Hanului Gabroveni pentru ediata 2017 a targului alternativ ALT.CRACIUN. 
De la psihologie la publicitate si invers. Cu Adriana Petrescu.
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Absolventa de psihologie, Adriana Petrescu a ales sa intre in anii 90 in publicitate. A lucrat in trecut in agentii locale sau afiliate unor retele internationale pe atunci Focus Publicis, Graffiti BBDO, Scala Thompson, Notorious / DDB.
Biciclete pe viata de Black Friday de la Omul pe bicicleta. Pegas 5 ani cu 5 milioane de euro
Miercuri, 15 Noiembrie 2017
 Campania integreaza cu aceasta ocazie si proiectul Pegas for Life, prin care o colectie de 99 de biciclete care, achizitionate la pret intreg, pot fi schimbate pe viata, o data la cinci ani, cu alte biciclete Pegas, pastrandu-se echivalentul pretului de achizitie actual.
O casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial de la Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 19 Octombrie 2017
 A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
S-a lansat Global Influencers. Cea mai mare agentie de influencers cu INNA, Antonia, Carla's Dreams, Lariss, Codin Maticiuc, BRomania, Mircea Bravo
Joi, 12 Octombrie 2017
 Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta...
Echipa Allianz-Tiriac intra pe terenul de hochei. Jucatorul in servicii financiare sustine viitorii campioni.
Sambata, 07 Octombrie 2017
 Prin acest proiect, Allianz-Tiriac se alatura initiativei Fundatiei Ion Tiriac de a crea si sustine una dintre cele 5 echipe de juniori la hochei.  
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
PR, ARRP
Ziua Comunicarii organizata de ARRP
Luni, 19 Iunie 2017
Evenimentul are loc pe 21 iunie, incepand cu ora 12.00, in Aula Bibliotecii Centrale Universitare ,,Carol I” din Bucuresti
Romania's Next Big Vlogger este Vlogger-ita in echipa Mikey Hash. Castigatoarea Dana Bacinschi a semnat cu Coca-Cola pe un an
Miercuri, 24 Mai 2017
Potrivit responsabililor de comunicare de la McCann PR, in competitia lansata in luna martie de Coca-Cola s-au inscris mii de tineri din toata tara
Limita discursului liber pe Internet si rigorile legii pe agenda profesionistilor in comunicare ARRP
Joi, 27 Aprilie 2017
 “In contextul in care sunt tot mai ample dezbaterile pe teme ca fake news, unde incepe si unde se termina spatiul privat, drepturile si obligatiile celor care se exprima on-line, asociatia noastra a oferit membrilor si simpatizantilor sai posibilitatea sa discute, in cadrul unui eveniment Open House, direct cu specialistii firmei de avocatura ONV LAW www.onvlaw.ro, a declarant...
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Mutari majore la GroupM: Nr. 1 Mindshare, Oana Petroff - CEO la MediaCom. Mindshare - sef nou.
Miercuri, 15 Februarie 2017
Fosta numarul 1 Mindshare, Oana Petroff, este noul CEO al MediaCom Romania, functie ocupata inainte de prima jumatate a anului 2016 de catre Carmen Lixandru. 
Pancarde pe banii ei si timpul lor. Prietenii m-au rugat, sa aiba cu ce protesta Ioana Isopescu
Miercuri, 08 Februarie 2017
 Lucreaza cu hartii si cartoane frumoase si iubeste tipografia. Ce nu ii place este sa recicleze hartii si cartoane de calitate care ii prisosesc, dar cu care pot face lucruri mai bune. Din astfel de prisoase a scos o vreme chiar si o revista de cultura urbana. A oprit-o cand nu a mai avut prisoase.
Fundatia Ion Tiriac, Asociatia Salvati Copiii si OMV Petrom au castigat Premii de Excelenta Itsy Bitsy
Vineri, 03 Februarie 2017
 Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, Teatrul Ion Creanga si Editura Trei dar si altii s-au bucurat deasemenea de aprecierea Itsy Bitsy pentru activitatile si preocuparea lor in slujba copiilor
Telekom inchide ClickShop.ro. Produsele, sub Germanos.ro, telecomunicatiile, pe Telekom.ro
Miercuri, 01 Februarie 2017
Vanzarile online de produse electronice, telefoane si IT urmeaza sa se desfasoare sub brand-ul germanos.ro, iar serviciile de telecomunicatii ale companiei sa fie achizitionate de pe telekom.ro
Sponsorizari cu 50 de tone de materiale Policolor si 125.000 de euro
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro,  la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala. 
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
Crestere estimata cu 31% in 2017 pentru publicitatea de tip Programmatic
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
« 7 8 9 10 11 »