Rezultatele cautarii dupa : "obiectiv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
32.700 de oameni vad reclamele dintr-o statie RATB
Joi, 11 Aprilie 2013
 Calculata in medie, „audienta” unei reclame amplasate intr-o statie RATB ia in considerare indici cum sunt „Oportunitatea de a Vedea” care cumuleaza toate ocaziile de a vedea panourile publicitare de catre calatorii RATB, pietonii in tranzit si pasagerii din masinile care trec pe langa statie, sau indicele „Expunerea Maxima” cumuleaza ocaziile cu...
Publicitatea Facebook din RO in crestere. Vanzarile locale se conserva. Dragos Stanca, Thinkdigital.
Luni, 08 Aprilie 2013
 „Primul trimestru a marcat o crestere pe site-urile internationale, in special pe platforma Facebook”, a declarat pentru adplayers Dragos...
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

A castigat Forbes si 100.000 EUR in 2012. Raluca Zamfir investeste 15 ani in activele Ran Events.
Joi, 07 Februarie 2013
 Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.

Incepe Scoala IAA de Marketing si Comunicare. Primul si al doilea modul cu 1.500, respectiv 2.500 euro
Miercuri, 31 Octombrie 2012
 Adresate in principal specialistilor din marketing si comunicare, IAA a demarat inscrierile pentru Modulele 1 si 2 ale Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Acestea au loc in perioada 29 octombrie – 23 noiembrie, cursurile urmand sa inceapa in luna decembrie 2012.
Licitatie de marketing UniCredit, la Marks
Joi, 27 Septembrie 2012
 Valoarea contului este de asteptat sa fie de ordinul zecilor de mii de euro pe an. Clientul a fost castigat in urma unui concurs unde au participat mai multe companii de profil.
Tazovsky Vodka. Branding Ogilvy Group. 300.000 euro numai in studii de cercetare
Marti, 11 Septembrie 2012
 Marca de votca a fost lansata saptamana trecuta de Sollers PPD (Diageo), client din portofoliul Ogilvy Group (din 2007), grup care s-a ocupat si de serviciile de branding ale noului produs.
TV
Curtat de televiziuni din Ungaria. Ignorat din Romania. Lacul Sfanta Ana.
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Agentiile au distrus negocierile pe piata de publicitate. Mircea Ionescu, Regia Adevarul Holding
Marti, 17 Iulie 2012
 „Regulile pe print sunt facute de agentii, iar acest lucru nu ne mai convine. Au facut ca negocierile pe piata de publicitate practic sa nu mai existe. Nu mai vrem sa stam cu mainile in san, pentru ca agentiile nu-si vad decat propriul interes” a declarat pentru adplayers Mircea Ionescu, managerul regiei Media Point care admninistreaza vanzarile de publicitate ale trustului...
Publicitate brici? Mana care taie ochiul.
Vineri, 09 Martie 2012
"Nu suntem de parere ca e un mesaj vizual foarte violent sau nepotrivit publicului larg”, spun reprezentantii One World Romania, prin vocea...
70.000 EUR rebranding si campanie. De la ePAYMENT la PayU.
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Luni, 19 Decembrie 2011
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de...
Bugetul de media Lidl: 1,5 – 2 Mil. EUR, la Initiative
Vineri, 04 Noiembrie 2011
 Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania  a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV

Adrian Botan (McCann): “Leo Burnett nu mai exista ca agentie, in formula aceea
Joi, 20 Octombrie 2011
 “Cred ca ei l-au compromis”, spune Adrian Botan, Managing Partner McCann Erickson, despre contributia Leo Burnett in disparitia ADOR. Oficialul McCann crede ca decizia de a iesi din competitia de creatie locala  in cea internationala a fost cea mai buna. “Uitati-va unde suntem noi (McCann...
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Ema Prisca, Executive Creative Director Grey-G2, este noul Presedinte ADC*RO
Marti, 18 Octombrie 2011
 Din consiliul de conducere ADC*RO pentru urmatorii doi ani mai fac parte Octav Gheorghe, Creative Director Gavrila&Asociatii, si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer Publicis Bucharest.
Media School incepe serii noi “Basic Knowledge (250 EUR) si“Towards Excellence (350 EUR)
Vineri, 02 Septembrie 2011

Recunoscute de companiile membre ale industriei de publicitate, Media School organizeaza intre 16 septembrie - 10 decembrie o noua serie a scolii de media cu doua noi nivele de pregatire "Basic Knowledge” si “Towards...

Tough Marketing de computere: Panasonic Toughbook pentru conditii extreme
Vineri, 08 Iulie 2011
 Divizia de vanzari Panasonic Toughbook are ca obiectiv pentru Romania vanzari de 1,5 Milioane EUR, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Octav Popian, Business Development Manager la Panasonic Computer Products Europe
Licitatii de comunicare Unilever, Produse Alimentare
Vineri, 18 Martie 2011
 Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare

Licitatiile Scandia Food au ales 4 agentii: Papaya, Graffiti BBDO, GMP si Gavrila si Asociatii
Vineri, 11 Martie 2011
 Alaturi de Papaya si Graffiti BBDO, care au castigat conturile de creatie Scandia Sibiu, respectiv Pate Bucegi si Sadu, agentiile GMP si Gavrila...
« 8 9 10 11 12 »