Rezultatele cautarii dupa : "o m"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3
Pozitionarea de brand în 400 de pagini, 100 de exemple si 40 de spoturi
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management  din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
Intra AdPrint în razboiul agentiilor?
Luni, 12 Februarie 2007
Festivalul echipelor de creatie a anuntat pe lista câstigatorilor numele agentiilor, dând nastere mai multor întrebari
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
23
Detinatorul Wu Xing face 1,1 milioane EUR, din mâncare livrata la domiciliu
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Daca, în urma cu un an, detinatorul marcilor Wu Xing, Hai la masa si Bumerang Pizza înregistra din prepararea si livrarea de mâncare la domiciliu o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 EUR , în acest an, Bogdan Nica, Director General la CSC spune ca se asteapta la o crestere de 40%
SMS Marketing cu COSMOTE si Voxline
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE România semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila având, dupa primele 7 luni de activitate pe piata româneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
Branzas are blog, fara comentarii
Luni, 18 Septembrie 2006
"M-am decis sa bloghez pentru ca blogul este o forma de exprimare relativ usor de abordat si realizat", spune Bogdan Brânzas într-un mail adresat prietenilor si colaboratorilor, pe care îi invita cu orice fel de comentariu sau întrebari pe adresa de email
M-Joy cu Milka la Internetics 2005
Vineri, 08 Iulie 2005
Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
Castigatorii Cyber Lions - Cannes 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Cyber Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
« 1 2 3