Rezultatele cautarii dupa : "noii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cosmote intra si in marketingul muzical alaturi de Proconsul
Marti, 30 Octombrie 2007
Compania sprijina noul album Proconsul - “Da mai departe”, ce include melodia originala “Alaturi de tine”, tema noii campanii de imagine a COSMOTE Romania din luna iunie, albumul urmand sa fie promovat si printr-un turneu in diferite orase din tara
Starcom a castigat Silver Drum cu Avon
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Dupa un Silver la CannesLions, agentia Starcom a castigat si un Silver Drum cu campania Avon impotriva cancerului la san la “Festivalul Noii Europe”
Perlele Golden Drum: Jack Daniels, simbol national romanesc la Portoroz
Marti, 09 Octombrie 2007
Pe langa marcile romanesti Murfatlar si Ursus care mai salveaza prezenta unor simboluri nationale pe tricolorul romanesc, petrecerea nationala de la Golden Drum mai este sustinuta de festivalul de publicitate AdPrint
Libra Bank a ales Friends Advertising
Miercuri, 19 Septembrie 2007
Sorin Tranca  - Managing Partner si Creative Director la Friends, a declarat pentru AdPlayers.ro ca agentia de publicitate a castigat, incepand cu luna august, serviciile de strategie de comunicare, creatie, productie audio-video pentru Libra Bank
Lowe porneste caravana Kinder
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
Rebranding de 400.000 EUR, la Tempo
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Campania de redenumire Sindan în Actavis este semnata de Tempo Advertising, costul estimativ al proiectelor de rebranding pentru acest an fiind de aproximativ 400.000 de euro
European Drinks va lansa un nou ambalaj Izvorul Minunilor
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Odata cu lansarea noului packaging, Viorel Micula - Presedintele European Drinks, anunta în curând si planurile de intrare în forta a acestui produs românesc pe piata internationala
Doi Account Directors si un Senior Art Director, noi, la Ogilvy Group
Marti, 04 Septembrie 2007
Diana Oanta (foto) si Catalina Târlea, doi Account Directors Ogilvy&Mather, si Donald Simionoiu - Senior Art Director sunt noii veniti în echipa Ogilvy Group
Cu buget de 500.000 EUR, Wabe comunica prin AD(D)VERITAS
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Mega Image intra cu lactate proprii, promovate A La Carte Advertising
Vineri, 20 Iulie 2007
Lantul de magazine care a inregistrat anul trecut 70,8 Mil. EUR a lansat gama de lactate sub marcile proprii  365 si Delhaize, pe comunicare fiind angajata agentia A La Carte Advertising
HP
HP intra la raft cu o 'Culoare pentru fiecare'
Miercuri, 11 Iulie 2007
Producatorul va furniza o varietate mai mare de cartuse de imprimare cu un nou sistem de ambalare codificat dupa culori, pentru a fi mai usor de recunoscut de catre clienti
Graffiti BBDO merge la Drum catre Golden Drum cu Pepsi
Joi, 05 Iulie 2007
Dupa ce, in anii trecuti, agentia a plecat la "Drum catre Golden Drum" cu Dacia si Scandia, Graffiti BBDO lanseaza de acesta data a V-a editie a concursului de creatie publicitara impreuna cu Pepsi
100 000 EUR pentru noul spot TV Ursus Twist-Off
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Felix Tataru, IAA Worldwide, Inspiring Excellence in Communications Worldwide, Joseph Ghossoub, Sharif Abu Khadra, Aaron Lloyd, Ace Worldwide Advertising United Arab Emirates, AdForum United States, Al Ahram Organization Egypt Al Sidra, 7 Days United Arab Emirates, Arab Advertising Organization Syria Aujan Industries United Arab Emirates, Bartle Bogle Hegarty Ltd. United Kingdom, BBDO United States, BPA International United States, Bridges Marketing & Communication Co. Saudi Arabia, British American Tobacco-Russia Russia, Crain Communications United States, DDB Worldwide Communications Group United States, Dentsu Inc. Japan, Dogan Yayin Holding Turkey, DOM International United Arab Emirates, Dow Jones & Company United States, Draftfcb United States, Euro RSCG Worldwide United States, European Media Group Russia Financial Times United Kingdom, Grey Global Group United Kingdom, Hakuhodo Incorporated Japan, Hearst Magazines International United States, Hypermedia FZ L.L.C. United Arab Emirates, G Global Solutions United States, JSC Advertising Group Vitrina A Russia, Kokokusha Co. Ltd. Japan, Lowe Worldwide United States, McCann WorldGroup United States, MTV Networks Latin America United, Nestec Ltd. Switzerland, Nifco/The Japan Times Ltd. Japan, Nikkei Inc. Japan, octOpus Advertising United Arab Emirates, Sesame Workshop United States, Shell Brands International AG Switzerland, The Asahi Shimbun Japan, The Boeing Company United States, The Economist Newspaper Ltd. United Kingdom, The Gillette Company United States, Time International United States, The Procter & Gamble Company United States, TriGranit Hungary, Unilever Plc United Kingdom, Video International Group Russia
IAA Worldwide a anuntat o noua identitate si noul iaaglobal.org
Luni, 18 Iunie 2007
Noua identitate este insotita de sloganul Inspiring Excellence in Communications Worldwide  si a fost anuntata la intalnirea Comitetului Executiv si a Bordului de Directori din care face parte si Presedintele IAA Romania / Felix Tataru, reuniune ce a avut loc la Cannes pe 17 si 18 iunie
'Cred ca AdOr nu este adorat de nimeni' Ema Prisca – CD, Graffiti BBDO Romania, la AdOr Exclusiv
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
Nestea se racoreste cu Lowe&Partners
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
23 scoate din cusca noul Prigat
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
Noul spot Arctic, inspirat din viata Loco
Joi, 26 Aprilie 2007
Plecand de la conceptul "Arctic: inspirat din viata ta", potrivit agentiei, Loco a structurat spotul TV parcurgand drumul de la experienta emotionala a potentialului cumparator la patru dintre cele 20 de programe ale noii masini de spalat Arctic
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises