Rezultatele cautarii dupa : "noii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Lowe porneste caravana Kinder
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
Rebranding de 400.000 EUR, la Tempo
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Campania de redenumire Sindan în Actavis este semnata de Tempo Advertising, costul estimativ al proiectelor de rebranding pentru acest an fiind de aproximativ 400.000 de euro
European Drinks va lansa un nou ambalaj Izvorul Minunilor
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Odata cu lansarea noului packaging, Viorel Micula - Presedintele European Drinks, anunta în curând si planurile de intrare în forta a acestui produs românesc pe piata internationala
Doi Account Directors si un Senior Art Director, noi, la Ogilvy Group
Marti, 04 Septembrie 2007
Diana Oanta (foto) si Catalina Târlea, doi Account Directors Ogilvy&Mather, si Donald Simionoiu - Senior Art Director sunt noii veniti în echipa Ogilvy Group
Cu buget de 500.000 EUR, Wabe comunica prin AD(D)VERITAS
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Mega Image intra cu lactate proprii, promovate A La Carte Advertising
Vineri, 20 Iulie 2007
Lantul de magazine care a inregistrat anul trecut 70,8 Mil. EUR a lansat gama de lactate sub marcile proprii  365 si Delhaize, pe comunicare fiind angajata agentia A La Carte Advertising
HP
HP intra la raft cu o 'Culoare pentru fiecare'
Miercuri, 11 Iulie 2007
Producatorul va furniza o varietate mai mare de cartuse de imprimare cu un nou sistem de ambalare codificat dupa culori, pentru a fi mai usor de recunoscut de catre clienti
Graffiti BBDO merge la Drum catre Golden Drum cu Pepsi
Joi, 05 Iulie 2007
Dupa ce, in anii trecuti, agentia a plecat la "Drum catre Golden Drum" cu Dacia si Scandia, Graffiti BBDO lanseaza de acesta data a V-a editie a concursului de creatie publicitara impreuna cu Pepsi
100 000 EUR pentru noul spot TV Ursus Twist-Off
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Felix Tataru, IAA Worldwide, Inspiring Excellence in Communications Worldwide, Joseph Ghossoub, Sharif Abu Khadra, Aaron Lloyd, Ace Worldwide Advertising United Arab Emirates, AdForum United States, Al Ahram Organization Egypt Al Sidra, 7 Days United Arab Emirates, Arab Advertising Organization Syria Aujan Industries United Arab Emirates, Bartle Bogle Hegarty Ltd. United Kingdom, BBDO United States, BPA International United States, Bridges Marketing & Communication Co. Saudi Arabia, British American Tobacco-Russia Russia, Crain Communications United States, DDB Worldwide Communications Group United States, Dentsu Inc. Japan, Dogan Yayin Holding Turkey, DOM International United Arab Emirates, Dow Jones & Company United States, Draftfcb United States, Euro RSCG Worldwide United States, European Media Group Russia Financial Times United Kingdom, Grey Global Group United Kingdom, Hakuhodo Incorporated Japan, Hearst Magazines International United States, Hypermedia FZ L.L.C. United Arab Emirates, G Global Solutions United States, JSC Advertising Group Vitrina A Russia, Kokokusha Co. Ltd. Japan, Lowe Worldwide United States, McCann WorldGroup United States, MTV Networks Latin America United, Nestec Ltd. Switzerland, Nifco/The Japan Times Ltd. Japan, Nikkei Inc. Japan, octOpus Advertising United Arab Emirates, Sesame Workshop United States, Shell Brands International AG Switzerland, The Asahi Shimbun Japan, The Boeing Company United States, The Economist Newspaper Ltd. United Kingdom, The Gillette Company United States, Time International United States, The Procter & Gamble Company United States, TriGranit Hungary, Unilever Plc United Kingdom, Video International Group Russia
IAA Worldwide a anuntat o noua identitate si noul iaaglobal.org
Luni, 18 Iunie 2007
Noua identitate este insotita de sloganul Inspiring Excellence in Communications Worldwide  si a fost anuntata la intalnirea Comitetului Executiv si a Bordului de Directori din care face parte si Presedintele IAA Romania / Felix Tataru, reuniune ce a avut loc la Cannes pe 17 si 18 iunie
'Cred ca AdOr nu este adorat de nimeni' Ema Prisca – CD, Graffiti BBDO Romania, la AdOr Exclusiv
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
Nestea se racoreste cu Lowe&Partners
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
23 scoate din cusca noul Prigat
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
Noul spot Arctic, inspirat din viata Loco
Joi, 26 Aprilie 2007
Plecand de la conceptul "Arctic: inspirat din viata ta", potrivit agentiei, Loco a structurat spotul TV parcurgand drumul de la experienta emotionala a potentialului cumparator la patru dintre cele 20 de programe ale noii masini de spalat Arctic
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
DDB are 2 Team Leaders noi la Creatie - Mihai Cojocaru si Virgil Andone
Luni, 23 Aprilie 2007
DDB Bucuresti a cooptat doi lideri de echipe la creatie - Mihai Cojocaru fost Director de Creatie la Scala JWT si Virgil Andone – fost Director de Creatie la Tempo, pana in urma cu cateva luni, deveniti acum Team Leaders pe grupuri de business ale agentiei de publicitate
Money Express accelereaza strategia media cu Daniel Gavrila ( Glue) si creatia cu Mihai Coliban (ACME)
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Pepsi-Cola îndrazneste mai mult: da imaginea pe mâna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Wiesana s-a re-branduit un an
Miercuri, 07 Martie 2007
BrandTailors a finalizat în luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu îndemnul "bucurati-va de gust!"