Rezultatele cautarii dupa : "natura"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 28 Iunie 2016
											
											 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
										Joi, 23 Iunie 2016
											
											 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
										Vineri, 20 Mai 2016
											
											ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
										Joi, 28 Aprilie 2016
											
											In conditiile reglementarilor de comercializare a alimentelor, Salamul de Sibiu, pentru care Romania a obtinut Indicatia Geografica Protejata, nu va mai fi considerat produs romanesc.
										Marti, 15 Martie 2016
											
											 Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
										Luni, 15 Februarie 2016
											
											 In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm
Campaniile n-au plans in zadar. Rosia Montana este propusa pentru Lista Patrimoniului Mondial UNESCO
										
										
										Vineri, 05 Februarie 2016
											
											 “Ministerul Culturii si Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor au comunicat catre Centrul Patrimoniului Mondial de la Paris inscrierea Peisajului cultural minier Rosia Montana in lista indicativa a Romaniei pentru Patrimoniul Mondial”, anunta reprezentantii Asociatiei Alburnus Maior.
										Joi, 04 Februarie 2016
											
											 Contactat telefonic, Vlad Ruta, Administrator Special al Spectacular, a afirmat ca este la curent cu intentiile de alianta ale Metrorex si companiei Sindicatului lucratorilor de la Metrou, dar ca spera ca aceasta sa duca la deblocarea contractului, nicidecum imptriva companiei Spectacular.
										Miercuri, 09 Decembrie 2015
											
											 
											
											
										Luni, 13 Iulie 2015
											
											 Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul  trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Marti, 23 Iunie 2015
											
											 
											
											
										Luni, 18 Mai 2015
											
											 Difuzata in intervalele de emisie dedicate parintilor, din 18 mai, la orele 10:40 si 16:40, “Pretuieste viata” este realizata atat pe radio cat si in format audiovizual digital
										Joi, 06 Martie 2014
											
											 Avocatii firmei olandeze Dornstedt, specializata in litigii, sunt infatisati cu diverse vanatai si taieturi pe fata, de parca tocmai ar fi iesit dintr-o lupta in care ar fi incasat mai multi pumni
										Joi, 30 Mai 2013
											
											 „Antena1 considera ca institutiile statului trebuie sa actioneze exclusiv in baza legii, in conditii de maxima obiectivitate si transparenta, fara a fi influentate de interese economice sau de alta natura. Cercetarea domnului Sorin Alexandrescu la initiativa unui reprezentant al RCS&RDS (companie cu care exista mai multe litigii civile si comerciale) creeaza insa suspiciuni...
										Vineri, 08 Februarie 2013
											
											 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
											
											 OUG de modificare a Legii Audiovizualului interzice plata achizitiilor prin intermediari.  „Obiectul achizitionarii mentionate la alin. (1) va fi platit direct de catre beneficiarul final al publicitatii televizate radiodifuzorului, in baza facturii ce va fi emisa de radiodifuzor catre beneficiarul final al publicitatii televizate”, spune punctul 6. privind modificarea...
										Miercuri, 14 Noiembrie 2012
											
											 Cateva perle culese de adplayers din noua propunere de modificare a legii: Orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un...
										Vineri, 02 Noiembrie 2012
											
											 Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul...
										Luni, 15 Octombrie 2012
											
											 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















