Rezultatele cautarii dupa : "mediacom"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 11 Iunie 2019
											
											12 agentii si companii au fost premiate la editia a XVI-a a Galei Effie, care s-a desfasurat la Ateneul Roman si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 6 Silver Effie si 16 Bronze Effie.
										Miercuri, 29 Mai 2019
											
											Cu peste 20 de ani in comunicare, anterior noii sale pozitii, Mihai Visan si-a desfasurat mare parte din cariera sa profesionala in cadrul agentiilor Mediacom, Wavemaker si Mindshare, de asemenea parte din WPP, atat din perspectiva de client service, cat si de...
										Joi, 02 Mai 2019
											
											O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand...
										Marti, 15 Ianuarie 2019
											
											 MediaCom, reteaua de media globala parte a grupului WPP, a castigat bugete de media noi de 2,76 Miliarde USD - cel mai mare volum de new business in media global pe 2018, potrivit evaluarilor companiei de cercetare de media RECMA, citata de reteaua de media intr-un comunicat remis presei luni, 14 ianuarie.
										Joi, 31 Mai 2018
											
											 Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
										Miercuri, 28 Iunie 2017
											
											 Clientii alaturi de care FRACTAL Communications isi incepe activitatea in 2017 sunt: Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Federatia Romana de Fotbal, Red Bull, Scandia, Danone Activia, Heineken si Pepco.
										Miercuri, 15 Februarie 2017
											
											Fosta numarul 1 Mindshare, Oana Petroff, este noul CEO al MediaCom Romania, functie ocupata inainte de prima jumatate a anului 2016 de catre Carmen Lixandru. 
										Joi, 04 Februarie 2016
											
											 “Voi ramane in companie cu aceleasi atributii pana la sfarsitul lunii februarie pentru a asigura o buna tranzitie si posibil si dupa aceasta data pana la definitivarea intregului proces” a afirmat Lixandru in comunicarea oficiala.
										Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
										
										
										Joi, 03 Decembrie 2015
											
											 
											
											
										Luni, 02 Martie 2015
											
											 Potrivit informatiilor adplayers, printre cei care au pierdut licitatia se numara si o agentie de media parte din The Group
										Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
										
										
										Miercuri, 15 Octombrie 2014
											
											 Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde
 
Joi, 09 Octombrie 2014
											
											 Potrivit unor surse adplayers apropiate membrilor asociatiei, pozitia IAA de non-combat a deciziei Consiliului Concurentei este una deloc surprinzatoare
										Joi, 09 Octombrie 2014
											
											 McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
										Vineri, 03 Octombrie 2014
											
											 Carmen Lixandru, sefa agentiei MediaCom(WPP), companie de media ce deruleaza anual volume de zeci de milioane de euro in piata de publicitate este dezamagita si consternata de decizia Consiliului Concurentei
										Joi, 02 Octombrie 2014
											
											 La sesizarea "negustorului cinstit", 11 agentii de media care deruleaza afaceri 90% din piata de media au fost amendate cu 14,56 Milioane lei (aprox 3,3 Mil. EUR) de Consiliul Concurentei.
										Luni, 19 Mai 2014
											
											 Estimat la 5-6 Milioane de euro pe an, Starcom Media Vest a pierdut bugetul GSK, cont care a fost castigat de Mediacom in urma unei licitatii de media care a avut loc pe mai multe piete inclusiv Romania, cu efect inca din prima luna a acestui an.
 
Vineri, 14 Iunie 2013
											
											 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .
Marti, 12 Februarie 2013
											
											 Lansat de compania de cercetare RECMA, Global Report Network Diagnostics 2013 analizeaza punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii de media in 46 de tari din intreaga lume
										Miercuri, 06 Iunie 2012
											
											Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Luni, 05 Decembrie 2011
											
											 Potrivit informatiilor AdPlayers, pe langa agentiile castigatoare, printre companiile participante in licitatia de creatie si online s-au numarat Saatchi, Ogilvy, Navidoo, Lowe, GMP, Kinecto, iLeo, Graffiti si DDB , in timp ce pentru contul de media au mai concurat Mediaedge, Mediacom si United Media.
ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















