Rezultatele cautarii dupa : "management"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Metro la HDH, ACME si THOR Systems
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile  in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
PepsiCo, lider pe Cola in Romania
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
Ronaldinho joaca la OgilvyOne
Marti, 27 Iunie 2006
Biroul de la Barcelona al OgilvyOne a inceput lucrul la site-ul oficial al lui Ronaldinho (www.ronaldinhogaucho.com ) dupa negocieri care au durat timp de doi ani, programul de comunicare fiind planificat sa includa activitati de PR, buzz marketing si viral marketing, precum si improspatarea constanta a website-ului
Demisie la varful netBridge si Boom
Vineri, 23 Iunie 2006
Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge - "cea mai puternica companie de pe internetul romanesc" si al "celei mai mari agentii de publicitate online" –Boom.ro, si-a dat aseara demisia din toate functiile detinute in companie, dupa 5 ani de activitate, interimatul fiind asigurat, pana la noi decizii, de Cristian Petriceanu, ex-Managing Director, TBWA Bucuresti
Affichage vrea locul 2 in Romania
Miercuri, 21 Iunie 2006
Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, compania care a achizitionat, la inceputul acestui an, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania - compania Churchill View, acum Affichage Romania, a anuntat ieri ca vrea sa ocupe locul secund pe piata romaneasca, in urmatorii doi ani
Tino Furtuna lanseaza Factor interactiv
Marti, 20 Iunie 2006
Infiintat in anul 1995 sub numele Holograf Advertising, studioul de productie publicitara condus de Tino Furtuna (foto) care avea sa devina Film Factor (1999), se pozitioneaza astazi, sub numele Factor, drept unul dintre putinele din piata care ofera clientilor sai "o solutie integrata pentru productie : productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica"
400.000 - 500.000 EUR pe an, in piata marketingului online cu permisiune
Marti, 20 Iunie 2006
Estimarea ii apartine lui Orlando Nicoara, General Manager, netBridge – companie de publicitate online ce administreaza peste 1 milion de mailuri pe saptamana, care a demarat un parteneriat alaturi de  compania specializata in email marketing si solutii de loializare - White Image
Marijana Popescu today: Media Today
Joi, 18 Mai 2006
General Manager la Media Today astazi, ea are carti de vizita din 1991 - 1993 de Graffiti BBDO - Media Director, din 1993 – 2000 Creative Media - General Manager, 2000 – 2004 MediaPlan - Deputy General Manager si 2004 – 2006 ISM Media Division - General Manager
2 romani in juriul Euro Effie
Joi, 18 Mai 2006
Radu Florescu Vicepresedinte RAAA (Romanian Association of Advertising Agencies ) si Managing Director Saatchi & Saatchi si Razvan Matasel, Research& Strategic Plannning Director la Leo Burnett Romania au fost cooptati in juriul Euro Effie
Badcat:Alcoolul nu te face mare
Luni, 15 Mai 2006
Intr-o campanie semnata de agentia de publicitate Badcat_, Asociatia Berarii Romaniei si Politia Romana l-au convins pe Leonard Doroftei sa le vorbeasca liceenilor despre riscurile consumului de alcool
Legrand Romania la BtB Advertising
Miercuri, 03 Mai 2006
"Colaborarea a fost semnata pe un an, intr-un prim stadiu”, afirma Linda Willy, Executive Director BtB Advertising, agentia castigand reprezentantul roman al liderului mondial in productia de aparataj si cable management in urma unei licitatii
40 de tari in Liga Suporterilor Rexona
Marti, 25 Aprilie 2006
Potrivit MindShare Media Romania, serialul finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd este un format TV inovativ  in domeniul advertiser-funded program
Veronica Savanciuc: Proiectul Lowe Public Relations este un mare pas inainte in dezvoltarea strategica pe care ne-am propus-o pentru grupul nostru
Vineri, 07 Aprilie 2006
Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe & Partners la infiintarea noii companii de relatii publice ce va fi condusa de Nora Ionita, Managing Director
NetBridge transmite Meciul Mileniului in direct pe internet
Miercuri, 05 Aprilie 2006
"Premiera mondiala pe internet" asa cum spune Orlando Nicoara (foto), Director General, NetBridge, meciul dintre echipele Steaua si Rapid, din sferturile de finala ale Cupei UEFA, va fi transmisa pe www.MeciulMileniului.ro cu sprijinul Connex-Vodafone
Nu vrea sa mai faca publicitate dupa 7 ani de experienta
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
First One Communication tinteste pozitia de lider pe piata serviciilor de relatii publice si comunicare din Romania
Luni, 13 Februarie 2006
Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication
Tom Peters vine in Romania
Luni, 30 Ianuarie 2006
Denumit si "The uber-guru" de catre The Economist si "Cel mai bun prieten si mai mare cosmar al afacerilor" de catre Business Week, el va sustine pe 14 martie conferinta Re-imagine, costul unei participari fiind intre 425 si 580 EUR
Sefii de la Ethos au lansat Selenis
Miercuri, 25 Ianuarie 2006
Agentia de comunicare online a fost pusa pe picioare de Dragos Dehelean - General Manager, Dragos Tuta - New Business Director si Marius Balaci  - Strategy & Panning Director
GAV|Scholz&Friends se extinde pe BTL
Joi, 19 Ianuarie 2006
Razvan Negoescu (37 ani), noul BTL & SP manager, va coordona actiunile BTL pentru Daimler Chrysler si grupul AB Plus, avand ca misiune si dezvoltarea directiei BTL a agentiei
Bradut Florescu preda la StarsCOOL
Miercuri, 18 Ianuarie 2006
El face marketing pentru vedete, dupa ce s-a ocupat de strategie si creatie in publicitate la ProTV, DDB Bucuresti, Tempo Advertising si Notorious