Rezultatele cautarii dupa : "l"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara în perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei înregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Magnetique vrea peste 350 K din piata online, pe MenReport
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si îsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum în teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Publicitate video gratuita pe Acasa RO
Miercuri, 14 Februarie 2007
"Postarea gratuita este destinata utilizatorilor care au posibilitatea de a crea content original", spune Mirela Ciucur de la Vodanet, iar "publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamâna, conform Trafic.ro", adauga autorii noului canal video de la acasa.ro
PR, TV
Buget de 500.000 EUR pentru comunicarea iNES IPTV
Marti, 13 Februarie 2007
"Anul acesta comunicarea se va extinde din zona ATL (presa centrala si reviste glossy, panotaj, campanie radio) catre zona de PR si publicitate online", a mai declarat, pentru AdPlayers, Radu Rusu, IPTV Divisions Operation
Claudiu Serban va fi Director General Adjunct la Ringier
Marti, 13 Februarie 2007
De la 1 martie 2007, Claudiu Serban va fi numit Director General Adjunct al companiei Ringier Romania, urmand sa-l secondeze pe Alexander Theobald în conducerea Ringier, continuând sa conduca si Divizia de Reviste a Companiei Ringier Romania
AdPrint integreaza Propaganda
Luni, 12 Februarie 2007
Cu doua trofee si o nominalizare la cel mai bun print dintre cele 330 lucrari înscrise la AdPrint, agentia Propaganda spune ca a pus serios umarul la integrarea europeana a printului local si la cea mai buna performanta a Romaniei la festivalul de publicitate dedicat print-ului
BlackBerry 3G, sent from my McCann
Luni, 12 Februarie 2007
Pentru promovarea primei solutii BlackBerry 3G în Romania, Vodafone colaboreaza cu agentia McCann Erickson, spun oficialii de relatii publice, campania incluzând o serie de canale de comunicare precum: print, internet, direct mail, reteaua de magazine din tara
IAA România si-a facut portal
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA România a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din România, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lânga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Romtelecom a dat Beetle cu ClickNet
Marti, 06 Februarie 2007
În concursul pentru marele premiu oferit de Romtelecom, din cadrul promotiei ClickNet Bonus, au intrat toti utilizatorii ClickNet Start care au navigat pe Internet un numar de cel putin 100 de ore
Publicis a câstigat licitatia JOE
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata câstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
Jurnalul si Saptamâna Financiara fac toti banii pe internet cu Netbridge
Luni, 05 Februarie 2007
Începând din luna martie 2007, Jurnalul National si Saptamâna Financiara - publicatii editate de Trustul Intact, îsi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom, în prezent aceasta fiind derulata de AdEvolution
Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte
Luni, 05 Februarie 2007
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc – un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, spune agentia, campania fiind derulata de agentia ZenithMedia pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
MediaPro Interactiv îsi dubleaza audienta cu Neogen
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv îsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargând, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"
Andreea Carcoreanu, PR & Communication Manager la ARBOmedia pleaca din companie
Marti, 30 Ianuarie 2007
"Aleg sa plec acum pentru ca simt ca este momentul potrivit sa fac un pas înainte în cariera mea, urmând sa ma alatur unei agentii unde voi avea ocazia sa fac PR pentru unii dintre cei mai mari clienti de publicitate", a afirmat Carceoreanu (foto), pentru AdPlayers
Liber la înscrierile EFFIE România
Marti, 30 Ianuarie 2007
Festivalul are 18 categorii de concurs, iar înscrierile se pot face pâna pe 9 martie 2007, câstigatorii urmând sa fie cunoscuti la sfârsitul lunii martie
The Ad Store ajuta Ascovit
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "Îi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza  (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
Vodanet crapa usa vânzarii directe, pe lânga exclusivitatea cu NetBridge
Luni, 29 Ianuarie 2007
Vodanet dezvolta divizia de Client Service care se va ocupa de managementul campaniilor online desfasurate pe site-urile din portofoliu, si, pe lânga vânzarea de catre NetBridge a spatiului de publicitate, redeschide poarta reprezentarii directe în piata, pe alte produse decât campanii de banere online
EMI a preluat si Monitorul de Alba
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editând si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
Leo Interactive intra în zone (..) mai putin speculate de catre branduri
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Directia spre are se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop îmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, în zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri", afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) – Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), compania de marketing interactiv din grupul Leo Burnett Romania
Hennessey se dedica fotografiei de publicitate
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Vreau sa aduc un aer fresh în advertising asa cum am facut în moda si sper ca în scurt timp sa ajung la fel de departe în acest fel de fotografia ca si în fashion", a afirmat, pentru AdPlayers, Gabriel Hennessey - fotograf profesionist care sustine ca, pâna acum, a dedicat majoritatea timpului fotografiei de moda, si ca poate spune ca a reusit sa ajunga în topul industriei de profil