Rezultatele cautarii dupa : "initiativa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
UAPR in campanii de criza.,,Plateste facturile la timp” si ,, Continua sa investesti in comunicarea brandului tau, mai ales in perioade de criza''
Marti, 22 Septembrie 2020
 Pornind de la indemnul lui Winston Churchill “Never waste a good crisis”, Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) propune industriei de publicitate doua noi provocari creative
Deutsche Telekom, Telekom Romania si Billie Eilish pun in lumina contributia pe care o aduce societatii tanara generatie
Miercuri, 19 August 2020
Sub o creatie semnata de Saatchi & Saatchi Londra, Telekom Romania saluta initiativa Deutsche Telekom si ii sustine pe tinerii din Romania care isi aduc contributia in societate si, impreuna cu castigatoarea a 5 premii GRAMMY, Billie Eilish, isi propune sa transmita un mesaj de optimism in mediul digital intr-o lume...
Fiecare imbratisare va face mai puternici. Huggies ( Kimberly-Clark) si Salvati Copiii Romania intr-o campanie Ogilvy Romania de educare a mamelor in relatie cu nou-nascutii
Vineri, 14 August 2020
 Campania Huggies ,,Fiecare imbratisare va face mai puternici” este un manifest pentru normalitate si reaminteste ca ingrijirea si educatia corespunzatoare reprezinta fundamentul unei cresteri si dezvoltari armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o initiativa mai ampla a organizatiei...
1 din 3 elevi fara resurse educationale pe timpul pandemiei. Noua campanie Vodafone Impreuna nu lasam niciun elev in urma
Miercuri, 29 Iulie 2020
 Extinderea programului are loc si ca urmare a faptului ca unul din trei elevi nu a beneficiat de acces la resurse educationale in timpul pandemiei si extinderea programului ,,Scoala din valiza” prin care 5.300 de copii, din 22 de scoli din 11 judete beneficiaza de solutia educationala
Telekom Romania lanseaza campania FanAfaceriMici, prin care promoveaza business-urile autohtone cu ajutorul romanilor
Vineri, 24 Iulie 2020
 Utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa promoveze afacerile mici folosind #FanAfaceriMici; Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 20 de afaceri propuse de romani;
Pandora si UNICEF in campanie pentru a strange peste 1 Milion de dolari cu scopul de a sustine initiativa ,,One Love
Luni, 13 Iulie 2020
Cu scopul de a evita ca pandemia COVID-19 sa nu se transforme intr-o criza de durata pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienti prin initiativa One Love pana la strangerea valorii totale de 1 milion de dolari.
Roxana Nita ( Cheil Romania ) este singurul creativ din Europa de Est selectat in programul Cannes Lions See It Be It, 2020 - 2021
Miercuri, 17 Iunie 2020
 Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
Peste 190.000 de vizitatori online la o luna de la debutul show-ului (s)Mall Talks lansat de VIVO! cu Ileana Badiu si suportul agentiei Wundermann
Miercuri, 10 Iunie 2020
 Proiectul (s)Mall Talks este realizat de catre IMMOFINANZ, cu suportul agentiei Wunderman, parte din Ogilvy Group Romania, precum si cu suportul CBRE, compania de property management a centrelor comerciale VIVO!.
Raspuns la nevoia de solidaritate, in noua campanie Neumarkt. Un multumesc cum trebuie, pentru toti oamenii puternici.
Marti, 26 Mai 2020
 Cea mai recenta campanie lansata de Neumarkt®, parte din portofoliul HEINEKEN Romania, vine ca un raspuns la nevoia de solidaritate pe care fiecare dintre noi o resimte, mai mult ca oricand, in aceasta perioada plina de provocari.
Pozitia McCann Romania in campania ,,Multumim, doctorilor, cu peste 300 de postere pe strazile din Europa
Joi, 30 Aprilie 2020
 ,,O optiune artistica indrazneata, dar in nicun caz subordonata unui scop politic, religios sau de alta natura, ci un gest de recunostinta pentru medici, la fel de public precum este efortul lor de mare”
Program HEINEKEN Romania in valoare totala de 1,5 milioane de lei de sustinere a comunitatilor pentru dotarea spitalelor impotriva COVID-19
Miercuri, 15 Aprilie 2020
 ,,Traversam o perioada exceptionala, plina de provocari si incertitudine. Pentru compania noastra, e important sa ne sustinem comunitatile din care facem parte. Ne dorim sa le oferim sprijin celor afectati si personalului medical care lupta zilnic cu efectele acestei pandemii.”, Dan Robinson, Managing...
Campanie de strangere de fonduri pentru a steriliza spitale cu noul robot de dezinfectie MUV. Kaulfand si BCR au achizitionat in avans roboti MUV SMART
Vineri, 10 Aprilie 2020
 Pana la finalul lunii aprilie, echipa isi propune sa stranga suma de 1.000.000 de lei pentru a produce 10 roboti inteligenti de dezinfectare fara contact (MUV Smart) si 50 de variante non-autonome ale acestuia (MUV Lite).
Donatie de 50.000 Euro pentru Institutul National de Boli Infectioase Matei Bals, de la Genesis Property (Novo Park, West Gate, West Gate Studios)
Marti, 07 Aprilie 2020
“Oamenii sunt cei care fac diferenta in aceste momente dificile. Suntem solidari cu profesionistii care se afla in prima linie a eforturilor de combatere a virusului SARS-COV-2 si le multumim acestora pentru eforturile depuse pentru binele comunitatii,” a declarat Liviu Tudor, proprietarul Genesis Property.
Posturile de radio si televiziune locale din portofoliul ARBOmedia sprijina companiile si ONG-urile in lupta contra pandemiei de Coronavirus
Vineri, 27 Martie 2020
 ,,Este o actiune de suport initiata de ARBOmedia impreuna cu partenerii nostri 
Facebook doneaza pana la 20 milioane de dolari in programul de solidaritate COVID-19 initiat de OMS si alte programe de lupta impotriva virusului pandemic
Luni, 16 Martie 2020
 Initiativa The COVID-19 Solidarity Response Fund este dezvoltata de UN Foundation si Swiss Philanthropy Foundation, iar cei care vor sa se alature programului pot accesa pagina special dedicata.
LEROY MERLIN demareaza campania de reutilizare a brazilor de Craciun
Marti, 26 Noiembrie 2019
 ,,Alaturi de aceasta initiativa, LEROY MERLIN sustine protejarea industriei lemnului din Romania prin actiuni de impadurire care au devenit o traditie pentru noi.” – a declarat Frederic Lamy, CEO LEROY MERLIN Romania. 
O lume fara frica. Campanie anti-cyberbullying creata de Kubis si Salvati Copiii
Marti, 26 Noiembrie 2019
 ,,Ne dorim ca din ce in ce mai multi tineri sa realizeze ca nu e o rusine sa spui prin ce treci si sa apeleze cu incredere la programul sustinut de Salvati Copiii si Ora de Net – ctrl_AJUTOR. Acesta este un tool pus la dispozitie de psihologi specializati care te pot ajuta sa treci prin astfel de situatii"
Hai la VotNuTroc! Se cauta observatori.
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 De la zahar, la faina, la ulei si pana la obiecte total neasteptate, in perioada electorala, partidele apeleaza la ce ne este deja cunoscut ca troc electoral. Pentru a contracara trocul electoral, Funky si Kubis au amenajat si o expozitie care poate fi vazuta pana pe 2 noiembrie la Nod makerspace din Bucuresti. De...
Dove reduce plasticul
Joi, 31 Octombrie 2019
 Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul...
MedLife lanseaza campania Medicii Schimbarii, de crestere a increderii in sistemul medical romanesc
Joi, 10 Octombrie 2019
 Initiativa aduce in lumina reflectoarelor aspectele pozitive si reprezinta dovada ca se poate mai bine, intr-un sistem de sanatate romanesc subfinantat si supraaglomerat care se confrunta cu multe provocari.
« 3 4 5 6 7 »