Rezultatele cautarii dupa : "inc"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
50.8% dintre români se bazează mai mult pe rațiune și știință când trebuie luată o decizie importantă, în timp ce 43.8% se bazează pe credință și tradiție.
Marti, 21 Octombrie 2025
 Parte din studiul INSCOP Research, "Romania intre Magie și Ezoterie", lansarea acestuia a avut loc pe 20 octombrie la Muzeul Taranului Roman
Himalaya Wellness lansează spuma de curățare a feței Dark Spot Clearing Curcuma
Marti, 21 Octombrie 2025
 Aceasta este cel de-al patrulea produs ce completează gama cu același nume, gamă destinată celor care se luptă cu imperfecțiunile tenului, mai exact cu petele pigmentare ce apar in urma expunerii la soare, ca urmare a sarcinii, semnele post-acneice sau petele ce apar odată cu varsta. 
Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank intră în etapa finală a procesului de fuziune
Joi, 16 Octombrie 2025
 Fuziunea este programată să se finalizeze la data de 31 octombrie 2025, iar odată cu finalizarea acestui proces complex, First Bank va fuziona prin absorbție cu Intesa Sanpaolo Bank Romania, iar portofoliul de clienți, produse și servicii al First Bank va fi transferat către Intesa Sanpaolo Bank Romania,...
Premiile Cannes Corporate Media & TV 2025 au premiat cele mai bune producții din lume
Vineri, 26 Septembrie 2025
 La Cannes Corporate Media & TV Awards 2025, Marele Premiu pentru „Media Corporativă” a fost acordat producției daneze „Inima Zdrobită” de Novo Nordisk, regizată de Thomas Fink, iar  „Cel Mai Bun Documentar” a fost acordat filmului „Gaza” de către Al...
20 de ani Street Delivery pentru un București prietenos. Zeci de proiecte, dezbateri, dans în stradă și între idei pe strada Verona.
Vineri, 26 Septembrie 2025
 De vineri, 26 septembrie pana duminica, 29, Street Delivery 2025 marchează 20 de ani de existență ca eveniment-manifest și aduce in prim-plan intrebările esențiale despre oraș: imagine, comunicare, mobilitate, femei, singurătate, comunitate, adevăr și informație.
Campanie Nisita “Păstrează-ți energia pentru sezonul virozelor” dedicata mamicilor, împotriva virozelor din sezonul rece
Luni, 22 Septembrie 2025
 Prin intermediul campaniei, Nisita® iși propune să vină in sprijinul lor și al celor mici pentru a fi cu un pas inaintea virozelor, prin crearea unui mic scut protector care ajută la menținerea sănătății nazale a intregii familii.
Agenția Națională de Transplant din Romania lansează cea mai noua campanie de incurajare pentru donare de organe, cu o creație semnata de AIN’T
Vineri, 22 August 2025
Intr-o țara cu peste 4.000 de pacienți pe listele de așteptare și doar 85 de donatori anual, campania #FearlessDonors iși propune sa lanseze un manifest național chiar de la inititatorii parte dintr-o comunitate de oameni pe cat de puternici, pe atat de expuși: motocicliștii.  
Marele premiu din campania HELL și-a găsit la Oradea noul proprietar, câștigătorul unui Mercedes AMG A35
Marti, 12 August 2025
 Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
1 din 4 români se tem că Inteligența Artificială (AI) va adânci prăpastia socială din România
Vineri, 08 August 2025
Aproape o treime dintre romani (36%) cred că efectele AI vor depinde de politicile guvernamentale, 24,7% sunt de părere că aceste tehnologii pot contribui la reducerea diferențelor sociale și economice, iar 23,4% se tem că vor adanci prăpastia socială și vor favoriza un cerc restrans de oameni care controlează...
Gama de îngrijire Dyson Omega™ redescoperă sănătatea părului prin fortificare și strălucire de durată
Joi, 07 August 2025
Combinand 13 ani de expertiză agricolă cu 12 ani de cercetare științifică in domeniul părului, inginerii Dyson au apelat la ingrediente naturale pentru a rezolva problema părului uscat 
Brandurile Impruvis D3Vit, Möller’s Omega-3 și compania dedicata celor mici ,,Câte-n lună și-n stele”, alături de mame și copii încă din prima luna de viață
Marti, 22 Iulie 2025
Cu oferte valabile la Farmacia TEI și Bebe TEI, atat in locațiile fizice, cat și online, in perioada 21–31 iulie 2025, proaspetele mămici pot beneficia de oferte speciale, gandite cu grijă atat pentru sănătatea lor, cat și a bebelușului: 30% reducere la uleiul de ficat de cod cu Omega-3 Möller’s...
Internetics 2025 a dat start inscrierilor la ediția aniversară cu numărul 25
Miercuri, 16 Iulie 2025
Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro  proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025. 
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale de la HELL, disponibile în patru variante de arome răcoritoare
Luni, 14 Iulie 2025
 Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele  Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025. 
O ușă creată în România, VERSATIKA, premiată la “Oscarurile Designului Mondial”:  RED DOT DESIGN AWARD 2025
Vineri, 11 Iulie 2025
 Distincția RED DOT obținută de VERSATIKA confirmă pentru a-3-a oară in istoria Red Dot Design Award poziția Romaniei pe harta mondială a designului de produs 100% romanesc și incununează peste 20 de ani de inovație și dedicare in arhitectura din sticlă a companiei Glas Expert, fondată de Cătălin...
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
Brandul românesc numărul 1 în categoria vopsea pentru păr, LONCOLOR relansează gama de vopsea semipermanentă LONCOLOR Trendy Colors
Marti, 24 Iunie 2025
 Brandul LONCOLOR este numărul 1 in categoria de vopsea de par din punct de vedere al bucăţilor vandute, in  perioada mai 2024 – aprilie 2025 (perioade cumulate), Total Romania Retail, avand o cotă de piaţă in bucăţi vandute de 33,1%, conform calcului realizat pe baza datelor companiei de...
Campania TVR „Împreună facem bine!” continuă, pentru românii afectați de furia apelor
Luni, 23 Iunie 2025
 Intr-un gest de sprijin, dar și ca simbol al solidarității față de romanii din Harghita, Mureș, Brașov, Sibiu, Prahova, Buzău, Neamț, Bacău, Covasna, Vrancea, Botoșani și Iași afectați de furia apelor, Televiziunea Romană continuă campania „Impreună facem bine!”, o inițiativă menită...
Fetești devine punct focal pentru conservarea sturionilor: eliberare de sturioni și schimb de bune practici la nivel internațional
Vineri, 13 Iunie 2025
Dunărea primește aproximativ 1500 de larve de nisetru și 15 moruni, fiecare avand aproximativ patru kilograme, pentru a sprijini monitorizarea și conservarea acestor specii.
Nouă medalii pentru Murfatlar Vinul, inclusiv o distincție de aur la VINARIUM 2025
Marti, 10 Iunie 2025
 Crama din Dobrogea revine pe podium cu un palmares impresionant: nouă medalii, dintre care o distincție la cel mai inalt nivel – Marea Medalie de Aur, cinci medalii de aur și trei de argint. Aceste rezultate reconfirmă valoarea constantă a portofoliului Murfatlar Vinul intr-un cadru competițional...
1 2 3 4 5 »