Rezultatele cautarii dupa : "h8"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
Miercuri, 29 Mai 2019
 Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
Luni, 08 Aprilie 2019
 Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina 
APA NOVA se repozitioneaza si alege o noua identitate vizuala cu The Group. Creatie - DDB, Media Investment - media, Porter Novelli - PR
Marti, 28 August 2018
 „Apa Nova traverseaza un proces de modernizare si innoire, cu eficienta si performante tot mai mari, atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, dar si din punct de vedere al proceselor tot mai moderne si a culturii organizationale orientate catre client,” au declarat astazi oficialii...
78% dintre femei se confrunta cu risc de iritare si aparitie a infectiilor intime. Cu ce vine Barza?
Luni, 16 Iulie 2018
 Barza recomanda vara servetelele intime cu bicarbonat de sodiu, un ingredient natural, recomandat pentru asigurarea unei igiene intime corespunzatoare
S-a lansat Romania CSR Index 2018. Aur pentru Coca-Cola HBC, Kaufland Romania, Raifeissen Bank, OMV Petrom, CEZ Romania si Telekom Romania
Joi, 21 Iunie 2018
Argintul merge la Lidl, GSK si Ursus Breweries, iar bronzul la Siveco, Azomures si Grupul Electrica
Garanti Bank revizuieste prognoza de crestere la 4.4%, de la estimarea de 4% la inceputul anului.
Joi, 17 Mai 2018
 Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice banci de pe piata locala, revizuieste prognoza privind cresterea economica la 4.4%, de la estimarea de 4% previzionata de banca la inceputul anului.
Hitachi devine HiKOKI. Holdingul estimeaza crestere la 2,7 Miliarde USD
Luni, 07 Mai 2018
Koki Holding Co., Ltd a stabilit obiective ambitioase: cresterea veniturilor pana la 2,7 miliarde USD pana in 2020
Plantronics introduce primele casti bluetooth cu suport pentru gat si auricule: Voyager 6200 uc
Vineri, 26 Ianuarie 2018
 Compania ofera acum cea mai larga gama de dispozitive Bluetooth stereo cu anulare activa a zgomotului de fundal
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Romania a atras fonduri europene de 2,9 Miliarde de euro de la inceputul anului 2016
Luni, 22 August 2016
 Romania a atras de la inceputul anului 2016 fonduri europene de 2,9 miliarde de euro, suma aferenta exercitiului financiar 2007-2013, arata Ministerul Fondurilor Europene intr-o comunicare publica, citand date dintr-un interviu acordat hotnews de catre Primul Ministru al Romaniei, Dacian Ciolos. 
 Raport Telekom Romania pe T2: Crestere TV cu 2,8% la 1,46 Milioane; Mobile - venituri cu 4,9% mai mari comparativ cu 2015
Vineri, 12 August 2016
COMMUNICATIONS: 310.314 clienti MagentaONE,Crestere de 2,8% pentru clientii TV fata de T2 2015, ajungand la 1,461 milioane; MOBILE: Venituri totale mai mari cu 4,9% fata de T2 2015, Baza de clienti redusa cu 4,6% fata de T2 2015, Baza de clienti business a crescut cu 5% fata de T2 2015
Ray-Ban a inchis in Romania 33 site-uri cu produse contrafacute. Alte 39 in curs de inchidere. Vezi lista.
Joi, 16 Iunie 2016
 Potrivit detinatorului marcii, rezultatele cautarilor pe Google sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick (in Romania prin McCann PR)
Joi, 07 Aprilie 2016
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren...
Un radio dedicat familiei a castigat 78% din audienta un public de manageri, cu studii superioare, activ.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
Noaptea Predictiilor face ordine in timpuri. Prognoze de urmarit in 2016.
Joi, 26 Noiembrie 2015
 “Am citit o idee frumoasa despre rolul ritualului: acela de a fixa spirala timpului, repetand in acelasi moment, aceleasi actiuni, creezi o legatura in timp si ajuti spirala sa nu se imprastie. Cam asta ne propunem si noi, preluand traditia, sa facem putina ordine in timpuri”, spune Crenguta Rosu, fondatoarea DC, despre evenimentul...
Exclusiv Licitatia Unicef: 3 iulie, termen limita atat pentru propuneri cat si anuntarea participarii
Luni, 22 Iunie 2015
 Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Termen limita in licitatie Unicef. Buget: 100.000 $. 19 iunie confirmarea participarii, 3 iulie, propunerea.
Vineri, 19 Iunie 2015
Conform invitatiei de selectie a companiilor, confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai Unicef de la Bucuresti (Tel. 021.201.78.72, bucharest@unicef.org, unicef.ro )
Kommunikation mit GMP und Media Investment. Din 12 septembrie, Romtelecom si Cosmote trec sub Telekom Romania
Marti, 19 August 2014
Cu o comunicare in media asigurata de agentiile GMP (creatie) si Media Investment (servicii de media), dupa finalizarea proiectului de trecere la noua denumire, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.

 

Vanzari de lux cu 50% mai mari noaptea decat ziua. Special Night Out.
Luni, 12 Mai 2014
 „Magazinele au inregistrat vanzari cu 50% mai mari comparativ cu media zilnica, iar traficul in ziua evenimentului a fost cu 70% mai crescut fata de...
« 1 2 3 4 »