Rezultatele cautarii dupa : "gavrila"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
Advertisingul bate la Olimpiade
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Unilever lasa comunicarea in mana jucatorilor de calibru
Miercuri, 05 Aprilie 2006
La Olimpiadele Comunicarii, nu mai putin de 20 de companii vor da unul sau doua brief-uri la probele de PR si de Advertising, printre ele: Unilever, BRD, JTI, ABN AMRO,  PRO Tv,  Business Magazin, Leo Burnett
Cine a inscris campanii la EFFIE?
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Olimpiadele Comunicarii recolteaza
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
AdPrint a premiat si romani
Miercuri, 08 Februarie 2006
Singurii creativi romani premiati provin de la McCann Erickson, in clasamentul agentiilor romanesti fiind GMP – 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe&Partners si DDB cu cate 1punct
AdPrint convinge greii din Europa
Joi, 26 Ianuarie 2006
In ciuda unor prezente internationale importante precum Publicis Conseil Paris sau TBWA Paris , Scholz & Friends Germania, echipe de creatie din agentii romanesti cu pretentii au ramas acasa
Spoon Media lanseaza Mold Vin
Vineri, 09 Decembrie 2005
Pe langa producatorul de vinuri, agentia de media are in portofoliu de clienti Cosmote, Praktiker, GMP Advertising, Ipsen Romania, Codecs, BBC, Gavrila & Asociatii, Millenium Communication, Luna Promotions, Tactic Communications
Gavrila & Asociatii ii zice pe romaneste
Luni, 05 Decembrie 2005
Noul spot Zapp "Arbitrul" se deruleaza cu ocazia a inca unei reduceri tarifare sub claimul "convorbiri internationale la tarife nationale"
RAAA a marit comitetul de conducere la 7 persoane
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Pentru o mai buna reprezentare a agentiilor, acesta este format din Adrian Dura / Euro RSCG, Radu Florescu / Saatchi & Saatchi, Tereza Munteanu / Y&R, Victor Dobre / JWT, Serban Alexandrescu / Headvertising, Ioana Iordache / Leo Burnett si Mihail Vartosu / Grey Worldwide
TeleSport a fost prins fara licitatie
Luni, 03 Octombrie 2005
"Contul TeleSport a fost luat de Gavrila&Asociatii fara licitatie, deoarece clientul si-a dorit sa lucreze cu noi, reciproca fiind valabila" spun reprezentantii agentiei
Gavrila & Asociatii porneste centrale cu spirit german
Vineri, 30 Septembrie 2005
Sub sloganul "Totul merge Heiss!", agentia semneaza campania pentru centralele termice Heiss de la Meda SA, media fiind derulata prin ZenithMedia pe televiziune ( 3 spoturi Tv ) si presa scrisa
Zapp 500 Anytime nu are o idee creativa
Luni, 26 Septembrie 2005
Cel putin asa spun chiar creativii de la Gavrila & Asociatii care ofera si " 5 argumente" pentru a "sustine" acest lucru
Dupa un argint la Epica, aur si argint Golden Hammer , campania  „Citeste o carte” este finalista la New York Festivals
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
Castigatorii Leod'Or 2005
Duminca, 29 Mai 2005
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
Reactia NextCap, Gavrila&Asociatii, Headvertising, Cohn&Jansen la raspunsul lui Bogdan Naumovici de la Leo Burnett
Joi, 19 Mai 2005
"In logica fireasca a lucrurilor, forma noastra de exprimare si-ar fi gasit replica intr-un comunicat emis de catre RAAA, organizatia ce patroneaza Ad'Or-ul"
Leo Burnett semneaza primul raspuns pentru Headvertising, Next/Cap, Gavrila&Asociatii si Cohn&Jansen
Miercuri, 18 Mai 2005
Bogdan Naumovici CEE Regional Creative Director, Leo Burnett ataca 'grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal'
Anuntata in ultima clipa, publicarea pe site a celor 24 de agentii si 350 de lucrari poate schimba istoria Ad'Or
Marti, 17 Mai 2005
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising justifica neparticiparea la Ad’Or
Marti, 17 Mai 2005
Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate
Sange proaspat pentru comunicare
Marti, 03 Mai 2005
Premiantii Olimpiadelor Comunicarii au dat deja mana cu Zapp, BRD, Unilever, JTI Romania, GMP/MAP, TVR, Millenium Communications, Gavrila si Asociatii, EuropaFM si Radio21
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
« 3 4 5 6 »