Rezultatele cautarii dupa : "foods"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Intre 4 si 15 E-uri in pateuri. Studiu Infocons pe pateuri vegetale a 10 producatori.
Miercuri, 06 Aprilie 2016

Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta  sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania...

Kraft Foods Worldwide premiaza Starcom Media si Kraft Romania
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
Cāstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atāt īn ceea ce priveste seminariile, cāt si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat īn septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat īn portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, avānd ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata īn volume
Tahaab Rais, unul dintre cei mai premiati strategi de publicitate din Orientul Mijlociu, vine in Romania
Vineri, 26 Mai 2017
 Tahaab Rais ofera solutii de comunicare pentru unele dintre cele mai mari branduri internationale, printre care MasterCard, Coca-Cola, Sony, HSBC, Unilever, L’Oreal, Ford, Nestle, J&J, Emirates NBD, Dubai Duty Free, Arla Foods, Harvey Nichols, Daman si Microsoft.
Caroli Foods Group schimba designul ambalajelor pentru brandul Caroli, la aniversarea a 30 de ani de la aparitia pe piata din Romania
Miercuri, 07 Februarie 2024
 ,,Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group
Campanie Caroli Foods Group in Postul Pastelui. Produse vegetale Caroli Vegalia si mancaruri gata preparate Maestro, printre vedetele comunicate.
Joi, 18 Aprilie 2024
 „Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive Marketing Director...
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Safety Awards 2017 a desemnat castigatorii din peste 30 de studii de caz inscrise
Marti, 19 Decembrie 2017
 Aflata la cea de-a doua editie, printre companiile care au inscris studii de caz in competitia Safety Awards s-au numarat Ansel, Apa fara Plastic, BLS, Caroli Foods Group, Draeger Romania, EDPR Romania, Holcim Lafarge Romania, Iasisting Grup, Lanzi-Safety System, Monsanto Romania, Omniasig Vienna Insurance Group,...
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Bugetul Mondelez (fostul Kraft) la Carat Romania
Miercuri, 19 Februarie 2014
 Estimat de surse din piata de media la 4-5 Milioane de euro pe an, contul de media a intrat in portofoliul Carat (Dentsu Aegis Group)din luna ianuarie a.c.

 

Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
A lasat Caroli pentru Mega Image. Adrian Nicolaescu este noul marketing al lantului de magazine
Luni, 10 Februarie 2014
 Adrian Nicolaescu s-a despartit de marketingul Caroli pentru Mega Image, unde este noul director de marketing al lantului de magazine detinut de Delhaize Group incepand din luna februarie
Headvertising aduce la Bucuresti intalnirea europeana a retelei Worldwide Partners
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 Evenimentul care va avea loc pe 10 si 11 septembrie, reuneste capii agentiilor membre retelei Worldwide Partners, cu afaceri cumulate de miliarde de euro si agentii indepedente...
Doi Account Directors si un Senior Art Director, noi, la Ogilvy Group
Marti, 04 Septembrie 2007
Diana Oanta (foto) si Catalina Tārlea, doi Account Directors Ogilvy&Mather, si Donald Simionoiu - Senior Art Director sunt noii veniti īn echipa Ogilvy Group
Fost Creative Director JWT Praga si Bucuresti, Mark Walton castiga conturi din Romania cu Brici Entertainment
Luni, 12 Octombrie 2009
 „Echipa Brici Entertainment din Romania numara in prezent 12 oameni, iar printre clientii castigati pe piata incepand din iunie 2009 se numara New Taste Food si...
Starcom Romania a castigat Diageo
Vineri, 15 Iunie 2007
Agentia Starcom Romania a castigat licitatia organizata de Sollers PPD, unicul importator si distribuitor al produselor Diageo, printre care se numara Johnnie Walker, Smirnoff, J&B, Baileys si Metaxa
Licitatia pentru un stil de viata sanatos, la Odyssey
Luni, 10 Decembrie 2007
In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
Mercury360 s-a afiliat la CPM International (Omnicom)
Marti, 26 Februarie 2008

Agentia semnat un contract de afiliere cu CPM International, companie de servicii de field marketing si sales development

PR Director nou la Graffiti BBDO
Marti, 06 Decembrie 2005
Liliana Serban (31 ani) a mai lucrat pentru Tempo Advertising, Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordonator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media
« 1 2 3 4 5 »